- Waardering
- 4.382
Wat kan ik beter nemen ?
- Anavol
- Massacre
- Horse power
FF weer wat geld uitgeven![]()
Massacra vind ik wel erg goed moet ik zeggen... die andere 2 geen ervaring mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan ik beter nemen ?
- Anavol
- Massacre
- Horse power
FF weer wat geld uitgeven![]()
Geen idee waarom het langer duurd. mss werken de 2 banken niet helemaal lekker samen. of zit je niet in de 24 uur levering van DPD maar in de 48uur ivm de afstand vanuit NL....
Ik wil de Whey Isolate bestellen.
Graag zou ik voor de smaakloze versie gaan aangezien ik in wedstrijdvoorbereiding zit ... Is deze nog te doen qua smaak of toch maar beter voor de vanille gaan?
Komt hij in de buurt van supercharge? Misschien zelfs beter?

ik ben er zelf ook mee begonnen.. even kijken wat het doet.
is zeker vergelijkbaar.. maar geeft iets anders gevoel.. ik ben er tevreden over en ben ben dan niet zo snel![]()
rene...ik zie bij andere shops de producten van BSN staan met AFPT? wat is het eigenlijk en heb je die ook?
deze meuk : Bodybuilding.com - BSN NO-Xplode - Extreme Nitric Oxide & Creatine Surge! On sale now!
AVTP sorry mijn foutdeze meuk : Bodybuilding.com - BSN NO-Xplode - Extreme Nitric Oxide & Creatine Surge! On sale now!
even van BB.com gepakt omdat bodyenfitshop enkel nitrix en cell mass heeft met het "nieuwe" "AVTP"....het klinkt/klonk wel goed daarom![]()