Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb ook even besteld:
- Green bulge
- Anavol van NX labs

Zal van alle 2 even een review maken

Masacre doe ik een andere keer :D

Laatst bewerkt:
vextargo moet vextrago zijn :p

vandaag eindelijk met mijn MegaGrow kuurtje begonnen :D

Hey, ik heb een vraag over de megagrow:

Als je inderdaad een kuurtje doet van 35 dagen, is het dan aan teraden om wel gewoon whey blijven te gebruiken? En ik neem aan dat de vitamine tabletten die ik normaal gebruik er dan niet meer bij hoeven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.835
Hey, ik heb een vraag over de megagrow:

Als je inderdaad een kuurtje doet van 35 dagen, is het dan aan teraden om wel gewoon whey blijven te gebruiken? En ik neem aan dat de vitamine tabletten die ik normaal gebruik er dan niet meer bij hoeven?

gewoon alles erbij blijven nemen.. de whey en je multi's

Creatine-monohydraat

Hey, ik doe al een paar maanden aan krachttraining en ik heb bij de apotheker 100 gram creatine gekocht, maar ik zou graag willen weten hoe ik dit moet gebruiken en wanneer, en welke zijn de nadelen van creatine?

Ik heb gehoord dat je door gebruik van creatine meer vocht vast houd, en ook dat je gezicht een beetje dikker word, is dit waar?

U zou me een plezier doen indien ik hier meer over te weten kwam

Dank bij voorbaat

o sorry haha... ja het is zo enorm druk geweest hier... en ik was ook echt op vanwege dat griepje, zo is af en toe een keer wat misgegaan met de smaak opsturen :o... Maar WP80 = whey protein instant......

Als het geen probleem is prima.. bedankt.. maar anders breien we het recht..

René
Hey np man. Netjes dat je het wel recht wilde breien :)
Maar was geen probleem hoor, goed te drinken en is inmiddels alweer bijna op! Ga wel een dezer dagen nieuwe dingen bestellen bij jullie samen met een maatje, komt de vanille toch nu gewoon aan de beurt ;)

Nog 1 vraagje: die multivit 120st. mag je daarop kouwen of zijn dat van die huge dingen die je heel moet afslikken? Bedankt!

René,
Vandaag mijn bestelling (12220) ontvangen. Onmiddellijk de doos geopend en een Pure Bar met Chocolate Deluxe smaak geproefd en deze zijn super lekker!!!!!!!!

Terug
Naar boven