Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn complimenten voor de carbonara saus, smaakt oprecht naar carbonara met een stevige structuur. Keep it up!

    Ga hem ook snel proberen!

    Komt er nog een pesto variant? Dan pre order ik alvast 10 stuks :P
     
    Geldt de kortingscode niet op de nieuwe repen?
     
    Geldt de kortingscode niet op de nieuwe repen?

    Nee helaas, deze zijn wel in de weekaanbieding. Alle categorieën worden momenteel bekeken en opnieuw ingedeeld. Repen horen in de categorie eiwitrepen en eigenlijk niet onder eiwitten. Daar wordt nu aangewerkt. Daarom kan het zijn dan er wel andere repen nog onder de categorie eiwitten vallen maar N'Joy niet.
     
    Ik kreeg net het verzoek de nieuwe website te bekijken en er feedback op te geven. Kan alleen nergens lezen hoe dat moet, alleen als men tegen problemen op loopt kan men mailen, dus ik doe het even zo.
    Ik vind de lay-out prima,ook al was de vorige versie net zo prima.
    De overgang van de meest bezochte categorieën en alle categorieën vind ik niet mooi. Het lijkt niet op elkaar,maar vooral oogt de "alle categorieën" sectie, heel goedkoop door al het wit rondom de producten.
    Dit zie ik overigens terug in de gehele nieuwe website versie. Het oogt wat "goekoper" dan de voorgaande website.
    Het roll out menu vind ik daarentegen wel een verbetering. De categorieen zijn groter en duidelijker leesbaar.
    De producten pagina's zien er erg netjes uit. Weliswaar erg "steriel" door al dat wit, maar absoluut netjes!
     
    Ik kreeg net het verzoek de nieuwe website te bekijken en er feedback op te geven. Kan alleen nergens lezen hoe dat moet, alleen als men tegen problemen op loopt kan men mailen, dus ik doe het even zo.
    Ik vind de lay-out prima,ook al was de vorige versie net zo prima.
    De overgang van de meest bezochte categorieën en alle categorieën vind ik niet mooi. Het lijkt niet op elkaar,maar vooral oogt de "alle categorieën" sectie, heel goedkoop door al het wit rondom de producten.
    Dit zie ik overigens terug in de gehele nieuwe website versie. Het oogt wat "goekoper" dan de voorgaande website.
    Het roll out menu vind ik daarentegen wel een verbetering. De categorieen zijn groter en duidelijker leesbaar.
    De producten pagina's zien er erg netjes uit. Weliswaar erg "steriel" door al dat wit, maar absoluut netjes!

    ik ga het doorgeven thx!
     
    Ik heb gister op jullie nieuwe site 5kg perfect oats besteld. Ten eerste gaf de site aan dat zowel de 1 als 5kg variant 3,79 kostten. Na meermaals de pagina te verversen bleef de prijs hetzelfde. Ook bij het afrekenen veranderde er niks. Het bedrag is middels van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging van bestelling ontvangen. Kan ik ervan uitgaan dat mijn bestelling goed door jullie systeem is gekomen?

    Met vriendelijke groet
     
    Ik heb gister op jullie nieuwe site 5kg perfect oats besteld. Ten eerste gaf de site aan dat zowel de 1 als 5kg variant 3,79 kostten. Na meermaals de pagina te verversen bleef de prijs hetzelfde. Ook bij het afrekenen veranderde er niks. Het bedrag is middels van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging van bestelling ontvangen. Kan ik ervan uitgaan dat mijn bestelling goed door jullie systeem is gekomen?

    Met vriendelijke groet

    Bedankt voor je bericht Joost! Je hebt mazzel gehad zie ik :-) Heb je inmiddels een track & trace gekregen van PostNL? Ik zie hier in de track & trace dat de bezorger momenteel onderweg is. Ik stuur je de tracking link even in een privé bericht.
    We hebben de website even offline gehaald om feedback te verwerken. Issue met prijzen en bestelbevestiging zijn inmiddels opgelost, waren nog wat problemen met iDeal en daar wordt nu ook aan gewerkt.
    Ik verwacht dat we de website a.s. maandag weer online zetten, dan hebben wij en de IT ook weer voldoende capaciteit om evt. issues direct op te lossen.

    Bedankt voor de feedback tot nu toe allemaal, daar kunnen we mee vooruit!
     
    Kunnen jullie die pannenkoek ontslaan die elke keer Shake bekers ontwerpt met een andere maat dop...
    Hoe lastig is het om dezelfde diameters/schroefdraad te blijven gebruiken..
     
    Kunnen jullie die pannenkoek ontslaan die elke keer Shake bekers ontwerpt met een andere maat dop...
    Hoe lastig is het om dezelfde diameters/schroefdraad te blijven gebruiken..

    Daar was niets aan te doen met Chinezen valt niets af te spreken :dunno:. Daarbij was het altijd een generieke shaker die andere merken ook hadden. Onze nieuwe shakers zijn onze eigen ontwerp en we hebben een eigen MOLD. Vanaf nu zal dit niet meer het geval moeten zijn. Ik hou even een slag om de arm omdat je het met Chinezen nooit zeker weet...
     
    Onze nieuwe shakers zijn onze eigen ontwerp en we hebben een eigen MOLD
    Je bedoeld dat alle nieuwe Shake bekers dit nieuwe formaat zullen moeten hebben.

    prima op zich, stack ik die wel even op voor ik mijn oude weggooi.
     
    Hoi, ik heb een bus BCAA powder van XXL maar ik krijg het niet naar binnen vanwege de sterke (zoetstof?) smaak. Ook niet als ik de verhouding scoops/water aanpas.

    Nu zag ik ook BCAA in capsules, heeft dit dezelfde werking?

    P.s. Ik gebruik het nu tijdens de training en merk een beter herstel na de training. Wil geen PWO ivm de stoms die er in zitten.
     
    F2032067-AF15-4B9B-8981-95D63A9FD673.jpeg


    Zojuist een bestelling geplaatst. Ben benieuwd! :thumb:
     
    Zojuist een bestelling via de nieuwe site geplaatst. Ik vind de site nogal traag reageren en in de beta-versie nog geen verbetering tov de oude.
    Zeker tijdens het invoeren van mijn gegevens en tijdens het betaalproces bleef de pagina herhaaldelijk traag updaten.
    Verder is het bedrag wel van de rekening geschreven, maar geen bevestiging via de mail of bestelnummer ontvangen.
     
    Zojuist een bestelling via de nieuwe site geplaatst. Ik vind de site nogal traag reageren en in de beta-versie nog geen verbetering tov de oude.
    Zeker tijdens het invoeren van mijn gegevens en tijdens het betaalproces bleef de pagina herhaaldelijk traag updaten.
    Verder is het bedrag wel van de rekening geschreven, maar geen bevestiging via de mail of bestelnummer ontvangen.

    Bedankt voor je feedback, we zijn op dit moment bezig met het verbeteren van de snelheid. Het probleem met de orderbevestiging hebben we opgelost en dit werkt vanaf nu ook weer. De bestellingen van gister zijn wel verwerkt en worden geleverd.
     
    Back
    Naar boven