AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb de vanille en cappuccino in huis.
Beiden zijn lekker, maar je moet 'm wel met echte melk maken. Met water of sojamelk vind ik het veel minder. Dat mengt ook veel minder goed heb ik de indruk.
Maar met echte melk is het wel een aanrader.

Ik heb de vanille en cappuccino in huis.
Beiden zijn lekker, maar je moet 'm wel met echte melk maken. Met water of sojamelk vind ik het veel minder. Dat mengt ook veel minder goed heb ik de indruk.
Maar met echte melk is het wel een aanrader.
Volle vette melk idd, heeeeerlijk!! :)

Rene zou je Boron in het assoirtiment toe kunnen voegen?

Bestel het nu bij de concurent maar zou het graag ook bij jullie willen bestellen.

Boron is effectief in het verlagen van SHBG en dus het verhogen van het vrije testosteron.

Populair product en bij de grote concurent regelmatig uitverkocht.

Purians Pride hebben zij volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.633

Bestel het nu bij de concurent maar zou het graag ook bij jullie willen bestellen.

Boron is effectief in het verlagen van SHBG en dus het verhogen van het vrije testosteron.

ik ga eerst even navraag doen over de werking, blijkt het zo te zijn dan ga ik er zeker naar kijken. ik koppel nog terug. thx

Net een pot Hydro Whey Vanille van iemand overgekocht die hem niet lekker vond.. even checken hier, nog mensen die hem naar koko’s vinden smaken?

Waarom slaat jullie personenweegschaal complete nummers over?

Zo kwam ik erachter dat hij van 72.5kg naar 72.8kg gaat en het onmogelijk is om hem op 72.6 en 72.7 te krijgen, dan blijft hij gewoon op 72.5kg staan. Van 72.8 naar 73.3 is nog erger (krijg hem niet op 72.9 t/m 73.2, dit is bijna een halve kilo). Ook 92.6 en 92.7 krijg ik hem niet op.

1581165581547.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.640
Waarom slaat jullie personenweegschaal complete nummers over?

Zo kwam ik erachter dat hij van 72.5kg naar 72.8kg gaat en het onmogelijk is om hem op 72.6 en 72.7 te krijgen, dan blijft hij gewoon op 72.5kg staan. Van 72.8 naar 73.3 is nog erger (krijg hem niet op 72.9 t/m 73.2, dit is bijna een halve kilo). Ook 92.6 en 92.7 krijg ik hem niet op.

Ik heb werkelijke geen flauw idee, zou zeker niet zo moeten zijn. ik ga het eens vragen bij degene die deze heeft besteld bij ons.

ik zie het, niet echt uitgebreid onderzoek inderdaad. Bedankt voor de informatie.

Terug
Naar boven