MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is het ook mogelijk om voor de Soundwave V2 een losse aux kabel te bestellen ? Deze doet het niet goed meer, alleen als ik er wat een pruts hoor ik soms in beide oren iets.
    Hoor graag!
     
    Is het ook mogelijk om voor de Soundwave V2 een losse aux kabel te bestellen ? Deze doet het niet goed meer, alleen als ik er wat een pruts hoor ik soms in beide oren iets.
    Hoor graag!
    Verkeerde topic?
     
    Komt er toevallig nog een new year sale? :D
     
    Laatste bestelling van het jaar er nog even doorgegooid, thanks voor dit jaar maar weer!
     
    Komt de DHEA 50mg binnenkort weer op voorraad?
     
    Mijn complimenten voor de carbonara saus, smaakt oprecht naar carbonara met een stevige structuur. Keep it up!
     
    Goed om te horen! verwacht veel van deze repen zijn echt top. We hebben nog 2 smaken aangevraagd en de 5e smaak Cookies & Cream komt wat later (mei 2020).


    76972858_10157662104447789_4202861078092185600_o.jpg
    Deze zijn echt Goddelijk :heart:
     
    ja zeker! volgende week Black Friday en ook volgende week in de aanloop naar Black Friday zijn er acties.




    Dat is plasticafval dus kan dan goed gerecycled ;)
    Wederom een afvalvraag:
    De blauwe zakken oats en whey, wat voor afval is dat, plastic of rest?
     
    Wederom een afvalvraag:
    De blauwe zakken oats en whey, wat voor afval is dat, plastic of rest?
    Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.
     
    Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.
    Er zit een glimmend laagje aan de binnenzijde, maar dat hebben tetrapakken, die wel in de pmd mogen ook.
     
    Er zit een glimmend laagje aan de binnenzijde, maar dat hebben tetrapakken, die wel in de pmd mogen ook.
    Pakken van sap hebben inderdaad een aluminium laagje maar dat kan gescheiden worden van karton. Dat zit er los in. Maar bijvoorbeeld chipszakken daar kan het aluminium niet van de zak worden gescheiden en dat hoort weer bij restafval. Ik verwacht zelf als de whey zak van plastic is met een aluminium laagje erop dat deze dus bij restafval zouden moeten.
    Ik vond deze
    Capture.JPG
     
    Deze zijn echt Goddelijk :heart:

    thx! ja zijn heel lekker. Eind maart komen er 2 smaken bij en in mei nog 1 smaak, dan totaal 5 ;)

    Wederom een afvalvraag:
    De blauwe zakken oats en whey, wat voor afval is dat, plastic of rest?
    Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.

    Dat is rest en niet recyclebaar materiaal helaas, komt omdat het uit meerdere lagen materiaal bestaat. Goede alternatieven zijn er nog niet, we houden de ontwikkelingen wel in de gaten.
     
    Back
    Naar boven