- Waardering
- 201
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkeerde topic?Is het ook mogelijk om voor de Soundwave V2 een losse aux kabel te bestellen ? Deze doet het niet goed meer, alleen als ik er wat een pruts hoor ik soms in beide oren iets.
Hoor graag!
Laatste bestelling van het jaar er nog even doorgegooid, thanks voor dit jaar maar weer!

Mijn complimenten voor de carbonara saus, smaakt oprecht naar carbonara met een stevige structuur. Keep it up!
Deze zijn echt GoddelijkGoed om te horen! verwacht veel van deze repen zijn echt top. We hebben nog 2 smaken aangevraagd en de 5e smaak Cookies & Cream komt wat later (mei 2020).
![]()

Wederom een afvalvraag:ja zeker! volgende week Black Friday en ook volgende week in de aanloop naar Black Friday zijn er acties.
Dat is plasticafval dus kan dan goed gerecycled![]()
Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.Wederom een afvalvraag:
De blauwe zakken oats en whey, wat voor afval is dat, plastic of rest?
Er zit een glimmend laagje aan de binnenzijde, maar dat hebben tetrapakken, die wel in de pmd mogen ook.Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.
Pakken van sap hebben inderdaad een aluminium laagje maar dat kan gescheiden worden van karton. Dat zit er los in. Maar bijvoorbeeld chipszakken daar kan het aluminium niet van de zak worden gescheiden en dat hoort weer bij restafval. Ik verwacht zelf als de whey zak van plastic is met een aluminium laagje erop dat deze dus bij restafval zouden moeten.Er zit een glimmend laagje aan de binnenzijde, maar dat hebben tetrapakken, die wel in de pmd mogen ook.

Wederom een afvalvraag:
De blauwe zakken oats en whey, wat voor afval is dat, plastic of rest?
Ik ken de zakken niet. Maar als er een aluminium laagje inzit is het restafval. Is het alleen plastic dan is het PMD.