Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Heel leuk om te zien! 👍
 
mooi filmpje en super gaaf pand!
10 punten voor die garage ook!
 
Hard werken loont!! Geef nooit op!!

Veel succes René
 
Wanneer komen de high proteïne bar terug binnen?
 
Moet ik navragen! Komen binnenkort ook 2 nieuwe smaken bij. Cookies & Cream en Yogurt Raspberry, beide erg lekker.
Ik vond die oude dikke ook wel goed. Hard om op te bijten maar ze waren wel lekker en veel proteïne. Ik wacht ongeduldig
 
Ik vond die oude dikke ook wel goed. Hard om op te bijten maar ze waren wel lekker en veel proteïne. Ik wacht ongeduldig

Nieuwe zijn veel beter van smaak, zachter en hebben ook betere eiwitbronnen. Formaat is beter voor een breder publiek 50 gram ipv 90 gram. Een reep heeft nu 25 gram eiwit en is eigenlijk ook veel beter dan 45 gram. Dat is aan de hoge kant. Voedingswaarden maken eigen low carb repen overbodig, ik denk dat die langzaam gaan verdwijnen.
 
haha thx! Kan wel zien dat ik niet gewend ben om voor de camera's te staan :D. JayJay via via leren kennen en vond alles rondom XXL een mooi verhaal, zo is dit ontstaan. Er komen nog 2 delen achteraan die zijn direct gefilmd. Een rondje langs alle auto's en dan nog even rijden.
Is dat een veiligheidsbril?

Komt de oude "Joint Support" nog terug?
Dat was zowat het enige supplement dat werkte voor mijn probleem.
 
Is dat een veiligheidsbril?

Komt de oude "Joint Support" nog terug?
Dat was zowat het enige supplement dat werkte voor mijn probleem.

haha nee, dat is een gewone bril ;)

We mogen joint support niet meer maken. Blijkbaar schenden we daar een patent mee van een farmaceut. Zijn we mee gestopt, verder geen boete of zo.
 
haha nee, dat is een gewone bril ;)

We mogen joint support niet meer maken. Blijkbaar schenden we daar een patent mee van een farmaceut. Zijn we mee gestopt, verder geen boete of zo.

Ik vind die bril echt gaaf man!
 
Ik heb het filmpje zojuist eens bekeken, echt vet gebouw heb je, mooie zaak.
1400 bestellingen per dag! :eek:
 
Back
Naar boven