AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb daar zelf alleen ooit samples van getest en daarna nooit meer geproefd. Kan daar niets veel over zeggen. Verwacht geen hele sterke cookies smaak vanwege het hoge eiwitgehalte.
misschien een keer proberen , chocolade vind ik super , en aardbei is ook lekker

Komen er nog meer smaken voor night protein ... een zomers fruit smaak ? Witte chocolade mis ik ook ☺️

Vandaag de cookies en cream van night protein proberen , ben erg benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.911
Aardbei en chocolade zijn in ieder geval goed, ik neem het met water .. soms klein beetje fruit en cacao poeder en kaneel .. is voor mij een toetje .. maar neem ook gelijk 80 gram ongeveer 🙏

80 gram lijkt me een beetje overkill :haar:

Aardbei en chocolade zijn in ieder geval goed, ik neem het met water .. soms klein beetje fruit en cacao poeder en kaneel .. is voor mij een toetje .. maar neem ook gelijk 80 gram ongeveer 🙏

De aarbei en chocolade ken ik. Ben vooral benieuwd naar de andere smaken!

Aangezien caseïne een hogere kwaliteit eiwit bevat, stap ik over van whey naar caseïne. Ook voor overdag.

Gebruik eerlijk gezegd amper whey meer en als ik het gebruik, dan merken mijn darmen dat ook wel... Het is dat ik nog 2 zakken heb staan en het aan het opmaken ben. Gebruik caseïne wel als pre-bed maaltijd.

Vraagje; ik zoek een whey met echt sterke en donkere chocoladesmaak. Ik vond de gewone chocolate lekker van whey delicious, maar ik zoek iets stevigers, wat zou je aanraden?

En smaakt de casein anders dan whey? Of lijkt dat op elkaar?

Dus je consumeert 50% van je dagelijkse eiwitbehoefte in 1 toetje? Maar het moet dan wel met water uiteraard ...
Ik mag dan @XXL Nutrition wel gelukwensen met zulke goeie klanten. :D
Bestaat er een max eiwit inname ? Ookal neem ik 300 gram per dag moet ik zelf weten lijkt mij , en moet het met melk dan? Water is prima

Bestaat er een max eiwit inname ? Ookal neem ik 300 gram per dag moet ik zelf weten lijkt mij , en moet het met melk dan? Water is prima
Uiteraard moet je dat zelf weten. En op zich is daar niet echt iets mis mee. Alleen is het misschien niet echt efficiënt om je energie uit je overschot aan proteïne te halen. Maar als jij het super lekker vindt om zulke shakes te drinken ga ik je zeker niet tegen houden. Ik zou het persoonlijk gewoon wat anders aanpakken.

Terug
Naar boven