XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Uiteraard moet je dat zelf weten. En op zich is daar niet echt iets mis mee. Alleen is het misschien niet echt efficiënt om je energie uit je overschot aan proteïne te halen. Maar als jij het super lekker vindt om zulke shakes te drinken ga ik je zeker niet tegen houden. Ik zou het persoonlijk gewoon wat anders aanpakken.
Ik drink geen shakes ik maak er een pap van , ik heb meal timing geprobeerd maar ik merk geen verschil

Ik drink geen shakes ik maak er een pap van , ik heb meal timing geprobeerd maar ik merk geen verschil
Misschien omdat je de prioriteit legt op de minder belangrijke zaken?
Maar ik snap wel dat zulk papje best lekker zal zijn. :lick:

De totale hoeveelheid kCal die je binnen krijgt op een dag. Een redelijke verdeling van je macro's.
Ik zeg toch nergens hoeveel kcal ik binnen krijg ? En mn macros zijn wel ongeveer redelijk verdeeld , genoeg vet en eiwitten

Ik zeg toch nergens hoeveel kcal ik binnen krijg ? En mn macros zijn wel ongeveer redelijk verdeeld , genoeg vet en eiwitten
1m84 en 68kg en dan 0,8 x 88,7g eiwitten in 1 toetje verwerken vind ik gewoon een rare manier om je macro's te verdelen.
Ik zeg niet dat het niet mag of zo. Ik zou het gewoon anders doen.

1m84 en 68kg en dan 0,8 x 88,7g eiwitten in 1 toetje verwerken vind ik gewoon een rare manier om je macro's te verdelen.
Ik zeg niet dat het niet mag of zo. Ik zou het gewoon anders doen.
Jij zou het anders doen , nu snap ik het.

haha thx! Kan wel zien dat ik niet gewend ben om voor de camera's te staan :D. JayJay via via leren kennen en vond alles rondom XXL een mooi verhaal, zo is dit ontstaan. Er komen nog 2 delen achteraan die zijn direct gefilmd. Een rondje langs alle auto's en dan nog even rijden.

Erg mooi verhaal en leuke video! Mooi om te zien dat een Nederlands bedrijf, gerund met veel passie, zo'n prominente positie in de Nederlandse bodybuilding-scene heeft ingenomen.

• Like
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
  • #38.932

Dan is het wel weer even mooi geweest ;) ... We gaan overigens zelf met een serie beginnen waar we vertellen gaan over het ontwikkelingsproces van supplementen, toelichting op producten en hoe maak je keuzes tussen eiwitten etc.

Dan is het wel weer even mooi geweest ;) ... We gaan overigens zelf met een serie beginnen waar we vertellen gaan over het ontwikkelingsproces van supplementen, toelichting op producten en hoe maak je keuzes tussen eiwitten etc.

Alleen maar liefde voor de progressie die jullie keer op keer doormaken!

Mooie video's Rene!!Mag je trots op zijn wat je allemaal bereikt hebt door hard werken!
Het siert je dat je er niet mee te koop loopt,zoals andere niet nader te noemen eigenaren van supplementenwinkels......
Geniet ervan en ga zo door!:1e:

• #38.936

ik ben vooral benieuwd naar het volgende ,puur human interest ,

(ik vind XXL een bijzonder mooi merk maar ik kan het helaas niet betalen)

je bent onderaan de ladder begonnen ,met 3 x niets ,een echte selfmade man ,in de loop der jaren ben je natuurlijk
vele stapjes hoger op de ladder komen te staan ,is er veel veranderd qua vrienden en kennissen en andere omgevingsfactoren
sinds je miljonair bent?

(afgunst ,jaloezie en alleen maar ja- knikkers en slijmballen of durven mensen nog kritisch tegen je of over je te zijn ect) ,

ik neem aan dat ook vrouwen anders naar je zijn gaan kijken (ticket naar een zorgeloos bestaan) sinds je van het leuren met een paar emmertjes eiwit opgeklommen bent naar het bezitten van een imposant wagenpark ,succesvol bedrijf en een volle portemonnee .

als tokkie die nooit verder zal komen dan wat gerommel in de marge ben ik daar reuze benieuwd naar

(heb je geen zin om dit soort vragen te beantwoorden is afkopen d.m.v een 10kg zak eiwitten te doneren uiteraard ook mogelijk :eyebrow:)

Laatst bewerkt:
  • #38.938
Heb mijn antwoorden verwerkt in jou post hieronder

je bent onderaan de ladder begonnen ,met 3 x niets ,een echte selfmade man ,in de loop der jaren ben je natuurlijk
vele stapjes hoger op de ladder komen te staan ,is er veel veranderd qua vrienden en kennissen en andere omgevingsfactoren
sinds je miljonair bent?

Ik zie het zelf niet zo als hoger op de ladder. Voel me niet meer als iemand anders. Ik denk niet dat ik veel veranderd ben qua persoon in de loop der tijd. Mogelijk juist iets meer ingetogen dan vroeger (zal ook de leeftijd wel zijn ;) ) . Merk wel dat ik een heel tevreden mens ben, niet door wat ik heb maar door het succes van XXL is geworden en dat we nog steeds groeien. Mensen bij XXL doen hun werk met veel passie en hebben veel vrijheid. Zijn deels kleine ondernemers binnen XXL. Daar krijg ik veel energie van en doet me goed.

Wel heb ik door de auto's en bijvoorbeeld StreetGasm veel leuke mensen leren kennen die ik zonder de auto's nooit had ontmoet. Zijn veel ondernemers en ik vind het fijn om daarmee om te gaan omdat deze mensen vaak een bepaalde drive en energie hebben. Zitten ook wel opgeschoten rijkeluiszoontjes bij en die pik je er ook zo uit.

Hoewel ik wel geld besteed aan de auto's leven we verder gewoon normaal. Geen champagnespuiterij in clubs of extreem dure tasjes, schoenen, kleding etc. Dat zie ik wel regelmatig. En dan zit iedereen elkaar te checken (vooral vrouwen) wie het duurste tasje heeft. Mijn vrouw helemaal geen last van die vind dat allemaal maar zonde :)

(afgunst ,jaloezie en alleen maar ja- knikkers en slijmballen of durven mensen nog kritisch tegen je of over je te zijn ect) ,

Tjaa... afgunst heb je altijd wel. Mensen zien wat je hebt en niet wat je ervoor gedaan hebt. Maar merk dat zelf eigenlijk niet zo vaak. De mensen die mij beter kennen gunnen mij het eigenlijk allemaal wel. Bij XXL probeer ik een omgeving te creëren waarin mensen veilig hun eigen mening kunnen geven en ideeën. Ja-knikkers zijn een doodsteek voor je bedrijf. Slijmballen kan ik niet tegen en dan laat ik ook vrij snel merken dus dat gedrag gaat meestal snel over.

ik neem aan dat ook vrouwen anders naar je zijn gaan kijken (ticket naar een zorgeloos bestaan) sinds je van het leuren met een paar emmertjes eiwit opgeklommen bent naar het bezitten van een imposant wagenpark ,succesvol bedrijf en een volle portemonnee .

Ik zoek dat eigenlijk niet op. Denk wel dat het zo is dat sommige anders naar je kijken maar geef geen aanleiding. Ben al 13 jaar met mijn vrouw nu die is sowieso een stuk jonger dan ik ;) , en we hebben samen een dochtertje van 5. Ik ben blij met ons gezin, er is altijd wel wat in een relatie en ook bij ons. Maar dat het gras meestal niet groener is aan de overkant daar ben ik allang achter :D .Veel mensen (tot de filmpjes nu) wisten niet wie ik was. Als we ergens heen gingen met vrienden dan wisten veel anderen helemaal niet wie ik precies was. Als ik op een wedstrijd ging kijken was het ook voor de meeste niet bekend wie ik was. Dus dan lag ik ook niet zo direct op het vizier.

als tokkie die nooit verder zal komen dan wat gerommel in de marge ben ik daar reuze benieuwd naar

haha! Denk toch wel dat in de meeste gevallen je veel zelf in de hand hebt. Maar ondernemen is wel iets dat in je moet zitten denk ik. Heb je dat niet dat kan het ook helemaal mis gaan. En dan heb je een hoop ellende.

Mooie video's Rene!!Mag je trots op zijn wat je allemaal bereikt hebt door hard werken!
Het siert je dat je er niet mee te koop loopt,zoals andere niet nader te noemen eigenaren van supplementenwinkels......
Geniet ervan en ga zo door!:1e:

Precies dit, en deze schreeuwinfluencers beweren daarnaast ook nog eens dat ze hun supplementen zelf samenstellen terwijl deze gewoon van een White Label fabrikant uit Nederland komen. De 2 bekende heren en elkaars concurrenten hebben exact dezelfde samenstellingen :roflol: Gewoon label naar dat bedrijf uploaden en klaar is kees, claimen dat het 'jouw' product is en er vervolgens mee te koop lopen.

Rene, bescheidenheid siert de mens zie je wel.

• Like
  • #38.940
Precies dit, en deze schreeuwinfluencers beweren daarnaast ook nog eens dat ze hun supplementen zelf samenstellen terwijl deze gewoon van een White Label fabrikant uit Nederland komen. De 2 bekende heren en elkaars concurrenten hebben exact dezelfde samenstellingen :roflol: Gewoon label naar dat bedrijf uploaden en klaar is kees, claimen dat het 'jouw' product is en er vervolgens mee te koop lopen.

Rene, bescheidenheid siert de mens zie je wel.

Ieder zijn manier zullen we maar zeggen ;)

• Like
Terug
Naar boven