XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.961
lekker mixen met pindapoeder, wat een goed ID

Vandaag weer mn vertrouwelijke chocolade night protein binnen 😇

Zojuist probeerde ik bestelling deels te betalen met een webshop giftcard maar ik kreeg iedere keer de melding dat code etc onjuist was. Op de website van giftcard staat wel dat de kaart nog geldig is en 25 euro tegoed heeft. Ik weet niet of het aan giftcard ligt of bij jullie maar misschien goed om na te kijken. Ik heb mijn bestelling via iDeal betaald dus voor mijn bestelling maakt het niet meer uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.968
Zojuist probeerde ik bestelling deels te betalen met een webshop giftcard maar ik kreeg iedere keer de melding dat code etc onjuist was. Op de website van giftcard staat wel dat de kaart nog geldig is en 25 euro tegoed heeft. Ik weet niet of het aan giftcard ligt of bij jullie maar misschien goed om na te kijken. Ik heb mijn bestelling via iDeal betaald dus voor mijn bestelling maakt het niet meer uit.

Dat is heel vreemd. Wat was je ordernummer dan laat ik het even nakijken.

Vandaag weer mn vertrouwelijke chocolade night protein binnen 😇

Als je deze gebruikt zoals beschreven op de site (400ml /40g), alleen dan met water ipv melk, wordt hij dan ook dikkig van structuur? Soort yoghurt / vla? En welke smaken raadt je aan?

Ben benieuwd naar yoghurt framboos smaak , proeft het eerder naar yoghurt of framboos ?

Ja. Aardbei - Banaan, Aardbei, Banaan.
Als je van dat soort smaken houdt is de milkshake in yoghurt cherry ook een aanrader.
Van de milkshake krijg ik verschrikkelijke maagpijn , ben ook wel benieuwd naar de aardbeibanaan en banaan

Terug
Naar boven