XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vorige week de lifting straps besteld. Na 3x gebruikt te hebben scheurde er helaas een van de twee straps. Mailtje gestuurd met foto, krijg bevestiging dat er een nieuw setje onderweg is.

Erg tevreden met jullie service :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.002
Jullie zijn wel duidelijk beter met jullie voorraad/service dan de andere webshops, mss bewust betere keuze geweest van jullie.

Ik erger mij steendood bij een concurrent van jullie, ik bestel er zuiver nog voor dit https://www.d-drinks.be/be-nl/merken/captain-kombucha.

Maar de service bij jullie concurrent trekt de laatste tijd op geen ballen meer

Bekend met het lekkere drankje Kombucha ?

Dat is minder, duurt lang voordat je je bestelling ontvangt ?

Ja ik ken het drankje. Zal een bespreken of het iets voor ons is. We hebben wel de rem op andere merken om die toe te voegen. Dus even kijken hoe/wat. D-Drink doen we al zaken mee.

• #39.003
Vorige week de lifting straps besteld. Na 3x gebruikt te hebben scheurde er helaas een van de twee straps. Mailtje gestuurd met foto, krijg bevestiging dat er een nieuw setje onderweg is.

Erg tevreden met jullie service :thumb:

ok gelukkig, kom ik goed mee weg dan :D

Is de vanille night protein wel zoet of?

• #39.007
Hey René.

Ik bestelde vroeger altijd de NoXplode 2.0 en daarbij 'popte' de dop van de bidon echt open. Bij Blast en Pump'd up gemengd gebeurd dat niet. Weet jij welk ingrediënt dit veroorzaakt?
Dacht dat het iets met stikstof te maken had, maar dat zou ook in deze combo moeten zitten..

• #39.009
Hey René.

Ik bestelde vroeger altijd de NoXplode 2.0 en daarbij 'popte' de dop van de bidon echt open. Bij Blast en Pump'd up gemengd gebeurd dat niet. Weet jij welk ingrediënt dit veroorzaakt?
Dacht dat het iets met stikstof te maken had, maar dat zou ook in deze combo moeten zitten..

Goede vraag! voorheen hadden meer pre workouts dat. Dat moest je na een paar keer schudden snel de dop openen anders knalde de shaker echt open en zat alles er onder. Nu heeft eigenlijk alleen No-Xplode dat nog. Ik weet eigenlijk niet precies wat de oorzaak is van deze gasvorming. Zal daar eens navraag over doen. Met stikstof heeft het denk ik niets te maken.

• #39.011

coming soon :) . Luisteren nog wel een beetje naar onze klanten ;)

psyllium_husk_fibres_mockup.png

Laatst bewerkt:
Top, ik heb gisteren net besteld, maar heb nog psyllium staan. @XXL Nutrition heb je ook glucomannan?

Ik ben trouwens erg benieuwd naar het delicious breakfast. Ik ben de allbran met whey soms zat, dus benieuwd of dit wat is. En wat betreft de yoghurt/framboos whey - misschien is het omdat ik hem met melk maak, maar ik vind hem niet 'yoghurt'-zurig genoeg. Misschien maar eens met karnemelk aanmaken...

Goede vraag! voorheen hadden meer pre workouts dat. Dat moest je na een paar keer schudden snel de dop openen anders knalde de shaker echt open en zat alles er onder. Nu heeft eigenlijk alleen No-Xplode dat nog. Ik weet eigenlijk niet precies wat de oorzaak is van deze gasvorming. Zal daar eens navraag over doen. Met stikstof heeft het denk ik niets te maken.
Nadat ooit eens een drinkbus 'ontploft' is doe ik al jaren standaard na het schudden snel even het dopje eraf 😂

• #39.017
Top, ik heb gisteren net besteld, maar heb nog psyllium staan. @XXL Nutrition heb je ook glucomannan?

Ik ben trouwens erg benieuwd naar het delicious breakfast. Ik ben de allbran met whey soms zat, dus benieuwd of dit wat is. En wat betreft de yoghurt/framboos whey - misschien is het omdat ik hem met melk maak, maar ik vind hem niet 'yoghurt'-zurig genoeg. Misschien maar eens met karnemelk aanmaken...

Glucomannan hebben we alleen in caps niet als poeder. Ben zelf een fan van de breakfast, we krijgen vanaf nu een aangepaste versie (die komt langzaam binnen) en heeft een iets grovere papstructuur wat wij veel lekkerder en beter vinden.

Je kan de yoghurt / framboos lastig echt zuur maken als whey. Dan moet je heel veel yoghurt poeder toevoegen en krijg je veel suikers. Nu zit er een licht zure smaak aan, is het meer voor mensen die niet houden van een zoetige shake.

Check de post van Onit

Digestive enzymes zijn enzyme die de stoelgang op gang houden, helpt bij onder andere gasvorming en het "bloated" gevoel. Handig voor ons als bodybuilders! :rolleyes: Probiotica is meer gericht op de gezondheid, daar dit levende mechanismen zijn (bacteriën).

Precies! Probiotica voor een blije buik :D

Ik heb beide maar besteld. ;)

Glucomannan hebben we alleen in caps niet als poeder. Ben zelf een fan van de breakfast, we krijgen vanaf nu een aangepaste versie (die komt langzaam binnen) en heeft een iets grovere papstructuur wat wij veel lekkerder en beter vinden.

Je kan de yoghurt / framboos lastig echt zuur maken als whey. Dan moet je heel veel yoghurt poeder toevoegen en krijg je veel suikers. Nu zit er een licht zure smaak aan, is het meer voor mensen die niet houden van een zoetige shake.
Bestelling is binnen, ben erg benieuwd naar de breakfast! En bedankt voor de extra’s, reepjes enz.

Die glucomannan zou ik in de breakfast doen. Maar snap wel dat het losse poeder verkopen niet perse handig is, het geleert snel met water, dus snel klonten.

Ik zal de yoghurt/framboos eens met karnemelk doen, vast lekker.
Ik kan er in ieder geval wel een tijdje tegenaan.

Terug
Naar boven