XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is er nog een smaak aan te raden betreft xxl pudding ?

Night Protein yoghurt - framboos is heerlijk! Lekker fris, een van m’n favorieten nu.

Wel een haat liefde verhouding met caseine, daar het altijd zo heerlijk stuift...

De fluff gemaakt met frambozen en de NP yoghurt - framboos combi is goud waard.

3EB82121-BEF0-4930-9138-716CF27B77EF.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.166
Night Protein yoghurt - framboos is heerlijk! Lekker fris, een van m’n favorieten nu.

Wel een haat liefde verhouding met caseine, daar het altijd zo heerlijk stuift...

De fluff gemaakt met frambozen en de NP yoghurt - framboos combi is goud waard.

3EB82121-BEF0-4930-9138-716CF27B77EF.jpeg

Goed om te horen en ziet er lekker uit! Ik vind de Yogurt Framboos smaak van Night Protein ook zelf super lekker.

• Love
Waarderingen: Onit
Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?

Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.

• #39.168
  • Like
Waarderingen: Onit
hey xxl,

Weet je toevallig iets meer over bestelling 1935060, gisteren besteld, zou vandaag geleverd worden maar ik heb nog steeds geen track and trace en nog niemand gezien ( zou me eigenlijk verbazen dat postnl eens op tijd zou leveren )

mvg

• #39.171
hey xxl,

Weet je toevallig iets meer over bestelling 1935060, gisteren besteld, zou vandaag geleverd worden maar ik heb nog steeds geen track and trace en nog niemand gezien ( zou me eigenlijk verbazen dat postnl eens op tijd zou leveren )

mvg

Bezorger is onderweg > 3SBAAS9707445

Er is een kans dat als de gyms terug open mogen dat volledige handschoenen verplicht zijn. Gaan jullie dan mogelijk gymhandschoenen met volle vingers verkopen? Heb dat ook maar ergens gelezen, dus schiet me niet af. :)

• #39.174
Er is een kans dat als de gyms terug open mogen dat volledige handschoenen verplicht zijn. Gaan jullie dan mogelijk gymhandschoenen met volle vingers verkopen? Heb dat ook maar ergens gelezen, dus schiet me niet af. :)

We zijn daar wel mee bezig, maar gaat helaas nog even duren omdat de productie in Pakistan maar deels is opgestart. Vraag me zelf wel af of handschoenen geen virusnest kunnen worden. Als deze vochtig worden kunnen virussen lang overleven en de vraag is of dit allemaal wel zo veilig is.

Eens de njoy drankjes besteld, benieuwd of ze net zo lekker als de repen zijn. Ook de nieuwe smaken repen besteld, cant wait!

• #39.176
Eens de njoy drankjes besteld, benieuwd of ze net zo lekker als de repen zijn. Ook de nieuwe smaken repen besteld, cant wait!

Kokos vind ik persoonlijk minder maar peanut caramel :eating: . Binnenkort komt er ook nog cookies & cream bij.

• Like
Waarderingen: Xrp
Peanut butter caramel is idd Nice!

ik ben op zoek naar eiwitrepen, normaal had ik fulfil repen in de smaak hazelnut whip, die kocht ik gewoon in de supermarkt maar sinds de corona crisis komt die vertegenwoordiger niet meer langs en zijn ze op. hebben jullie een reep in het assortiment die erop lijkt ?
graag iets met soort voor chocosmaak en niet veel suiker, zoetstof mag wel maar liever geen malitol

Laatst bewerkt:
ik ben op zoek naar eiwitrepen, normaal had ik fulfil repen in de smaak hazelnut whip, die kocht ik gewoon in de supermarkt maar sinds de corona crisis komt die vertegenwoordiger niet meer langs en zijn ze op. hebben jullie een reep in het assortiment die erop lijkt ?
graag iets met soort voor chocosmaak en niet veel suiker, zoetstof mag wel maar liever geen malitol

Kijk eens naar de njoy repen :)

• #39.180
Peanut butter caramel is idd Nice!

:thumbs:

Ik zou je de N'JOY reep aanraden, we hebben daar meerdere smaken van. Voedingswaarden van deze reep zijn ook goed.

Of eventueel met nog betere voedingswaarden

Terug
Naar boven