Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik vind van wel, alleen zijn ze uitverkocht zie ik net. Heb navraag gedaan of deze besteld zijn.
Zit blijkbaar een tabel bij voor het percentage te bepalen. Kan perfect met een 4 punts meting?
Night Protein yoghurt - framboos is heerlijk! Lekker fris, een van m’n favorieten nu.
Wel een haat liefde verhouding met caseine, daar het altijd zo heerlijk stuift...
De fluff gemaakt met frambozen en de NP yoghurt - framboos combi is goud waard.
![]()
Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?
Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.

hey xxl,
Weet je toevallig iets meer over bestelling 1935060, gisteren besteld, zou vandaag geleverd worden maar ik heb nog steeds geen track and trace en nog niemand gezien ( zou me eigenlijk verbazen dat postnl eens op tijd zou leveren )
mvg
Er is een kans dat als de gyms terug open mogen dat volledige handschoenen verplicht zijn. Gaan jullie dan mogelijk gymhandschoenen met volle vingers verkopen? Heb dat ook maar ergens gelezen, dus schiet me niet af.![]()
Eens de njoy drankjes besteld, benieuwd of ze net zo lekker als de repen zijn. Ook de nieuwe smaken repen besteld, cant wait!
. Binnenkort komt er ook nog cookies & cream bij.ik ben op zoek naar eiwitrepen, normaal had ik fulfil repen in de smaak hazelnut whip, die kocht ik gewoon in de supermarkt maar sinds de corona crisis komt die vertegenwoordiger niet meer langs en zijn ze op. hebben jullie een reep in het assortiment die erop lijkt ?
graag iets met soort voor chocosmaak en niet veel suiker, zoetstof mag wel maar liever geen malitol

ik ben op zoek naar eiwitrepen, normaal had ik fulfil repen in de smaak hazelnut whip, die kocht ik gewoon in de supermarkt maar sinds de corona crisis komt die vertegenwoordiger niet meer langs en zijn ze op. hebben jullie een reep in het assortiment die erop lijkt ?
graag iets met soort voor chocosmaak en niet veel suiker, zoetstof mag wel maar liever geen malitol