XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Iemand suggesties voor welke smaak night protein ik zal gaan, voor mijn protein fluff?

De fluff maak ik meestal met bevroren fruit of
Bevroren bloemkool.

Chocolade hazelnoot :wanker:

liefst nog een extra smaak , maar ik heb bijna allen smaken geprobeerd , en choco is favoriet

Witte chocola graag van nightprotein 😇

• Love
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.148
Dat is een heel goed idee ✅

Heb trouwens Night Protein besteld in de smaken yoghurt - framboos en vanille.

Ben al bekend met de vanille, altijd goed en veel variatie mogelijk!

Ik vind die smaak zelf heel erg lekker, benieuwd wat jij er van vind.

Hoe ervaren jullie de dikte van de Night Protein?

• Like

Als je t goed weet te mengen met water maak ik er een pap van ( hou niet van calorieen drinken) het is gewoon oefenen , maar zou pistache nou komen of ben ik in de war?

• Like

Ik maak er fluff van, dus krijg niks mee van de dikte.

In het verleden maakte ik er pudding van. Dat is heerlijk.

Zelf houd ik niet van dunne shakes, calorieën drinken is niks voor mij.

Perfect, moet in ieder geval niet dunner. Ik neem juist NP omdat het lekker dik wordt en zoals hierboven al gezegd als een pudding gegeten kan worden. Als NP dunner wordt ga ik weer magere kwark eten 's avonds. :P

• #39.152
Als je t goed weet te mengen met water maak ik er een pap van ( hou niet van calorieen drinken) het is gewoon oefenen , maar zou pistache nou komen of ben ik in de war?

Voorlopig komen er geen andere smaken omdat we mogelijk een 2e lijn Night Protein krijgen (iets dunner, meer smaak, minder eiwit)

Perfect, moet in ieder geval niet dunner. Ik neem juist NP omdat het lekker dik wordt en zoals hierboven al gezegd als een pudding gegeten kan worden. Als NP dunner wordt ga ik weer magere kwark eten 's avonds. :P

:thumbs:

Ohja dat was het

• Haha
Snelle levering, ben benieuwd naar de producten.

Sinds tijden niet meer besteld bij jullie, voelt toch wel goed om producten uit eigen land te bestellen. De kwaliteit ziet er in ieder geval goed uit!

FC61E8DA-8BD7-4E05-B46A-4CA985FD9182.jpeg

Heb wel één opmerking; er zat zwarte “smurrie” op sommige verpakkingen. Ik weet niet waar het vandaan komt, lijkt niet van een de producten zelf te komen.

0297B515-096F-4C04-AFEA-7B0E049DAFF5.jpeg

• #39.155
Snelle levering, ben benieuwd naar de producten.

Sinds tijden niet meer besteld bij jullie, voelt toch wel goed om producten uit eigen land te bestellen. De kwaliteit ziet er in ieder geval goed uit!

FC61E8DA-8BD7-4E05-B46A-4CA985FD9182.jpeg

Heb wel één opmerking; er zat zwarte “smurrie” op sommige verpakkingen. Ik weet niet waar het vandaan komt, lijkt niet van een de producten zelf te komen.

0297B515-096F-4C04-AFEA-7B0E049DAFF5.jpeg

Bedankt voor je bestelling! Vreemd die "smurrie" , komt hetniet van de spuitbus? zie wel dat ze die netjes afgeplakt hebben. Dop kan anders los gaan tijd transport. Ik stuur de foto's even door naar de inpakafdeling. Misschien weten ze daar meer.

• Like
Bedankt voor je bestelling! Vreemd die "smurrie" , komt hetniet van de spuitbus? zie wel dat ze die netjes afgeplakt hebben. Dop kan anders los gaan tijd transport. Ik stuur de foto's even door naar de inpakafdeling. Misschien weten ze daar meer.

Kwam niet van de cooking spray af, deze zat goed afgeplakt.

Het komt bij mij wel eens voor dat een sealtje van een sausje er niet goed op zit, misschien komt het daar uit?

• Like
  • #39.159
Ook niet...

De low carb reep bevalt goed @XXL Nutrition . Zal meteen een nieuwe bestelling plaatsen voor de repen haha!

low carb repen daar zijn de meningen over verdeeld. Vind het persoonlijk niet onze beste reep maar er zijn genoeg mensen die deze wel heel lekker/fijn vinden. Smaken verschillen ;)

• Like
Huidplooimeter pro een goeie optie ?

Terug
Naar boven