AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Deze zijn ook wel een aanrader, tevreden :)
7291B8F8-E719-4885-B08F-7C70629D4E86.jpeg

Bestelnummer 1921391

De flavor drops zaten niet bij de bestelling.

Edit. Moest het mogelijk zijn kan ik er nog eaas bijkrijgen ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.125
Naja chocolade en cookies en cream blijven toch mn favoriet van night protein

Xxl (bijna) altijd nieuwe acties op woensdag. Als er geen haast achter zit, dagje wachten 🙏🏻

De Ehrmann High Protein pudding Colombian coffee is echt goddelijk man. Ik moet mij inhouden niet een tweede leeg te lepelen. :o

• Like
Waarderingen: BB_
  • #39.134
De Ehrmann High Protein pudding Colombian coffee is echt goddelijk man. Ik moet mij inhouden niet een tweede leeg te lepelen. :o

Ja zijn zeker lekker. Ik neem zelfde onze eigen pudding de vanille smaak. Maar Ehrmann wordt heel veel verkocht.

Bestelling lekker snel binnen zoals altijd :cool:

Komen er ook andere kleuren van strong is the New fit bidons? Ik word uitgelachen om het paarse kleurtje :p

De nieuwe smaken van de high protein bar zijn er al zie ik!
Helaas allemaal uitverkocht :(.

• #39.137
Bestelling lekker snel binnen zoals altijd :cool:

Komen er ook andere kleuren van strong is the New fit bidons? Ik word uitgelachen om het paarse kleurtje :p

Een pearl/paar is er ook > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/bidon-strong-is-the-new-fit

Maar we hebben ook deze ;-) > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/bidon

De nieuwe smaken van de high protein bar zijn er al zie ik!
Helaas allemaal uitverkocht :(.

Chocolate hoop ik dat die er volgende week weer is, de andere smaken duren nog een week of 3.

Hii René, wil graag bestellen ivm met de 20% actie! Wilde vooral de jam potjes bestellen, (3 pack), maar de aardbei is niet meer op voorraad :(

Komt deze nog voordat de actie afgelopen is?

Yoghurt framboos van night protein is prima

• #39.140
Hii René, wil graag bestellen ivm met de 20% actie! Wilde vooral de jam potjes bestellen, (3 pack), maar de aardbei is niet meer op voorraad :(

Komt deze nog voordat de actie afgelopen is?

Daar heb ik helaas geen zicht op, maar ga er maar van uit van niet. Zeker met hemelvaart ertussen (veel bedrijven dicht).

Terug
Naar boven