Aantal zaken die mij opvallen m.b.t. de nieuwe website:
- Als ik niet ingelogd ben, mijn winkelwagen vul en vervolgens tijdens het bestellen inlog met mijn account, dan komen de producten van mijn vorige bestelling erbij in de winkelwagen (door elkaar). Hierdoor schiet gelijk het totaalbedrag omhoog en moet je de winkelwagen opschonen voordat je verder kunt. Dat ik gelijk "dien" in te loggen is natuurlijk het meest voor de hand liggende antwoord, maar toch blijft het een fout.
- Sommige producten staan meerdere keren vermeld (bijvoorbeeld een product wat op zowel pagina 1 als pagina 3 voorkomt)
- Jullie zijn overgestapt naar KLARNA, maar in de mails (orderbevestiging bv) staat onderaan nog steeds een Afterpay logo
- De factuur in de mail bevat een PDF bestand die niet opent, met de melding "no preview available"
Voor de rest vind ik het zelf storend dat je eerst een product (grootte en smaak) moet kiezen voordat je de voedingswaarde/specificaties/ingredientenlijst ziet. Zeker als het per 100 gram vermeld wordt of per dosering, want dan lijkt het mij niet relevant of je een pot van 1000 gram kiest of een pot van 2500 gram.
Mochten er wat meer dingen opvallen laat ik dat even weten!