XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.361
Iemand die onderstaande belt van xxl heeft en misschien de dikte en hoogte kan opmeten? Tenzij @XXL Nutrition de maten weet, ze staan iig niet op de website
1595185296605.png

Ik weet het zo niet direct. vreemd dat het er niet bij staat. Heb een mail verstuurd dat ze deze info even aan de site toevoegen.
 
Iemand ervaring met de smaak choco hazelnoot van nightprotein ?
 
Aantal zaken die mij opvallen m.b.t. de nieuwe website:

- Als ik niet ingelogd ben, mijn winkelwagen vul en vervolgens tijdens het bestellen inlog met mijn account, dan komen de producten van mijn vorige bestelling erbij in de winkelwagen (door elkaar). Hierdoor schiet gelijk het totaalbedrag omhoog en moet je de winkelwagen opschonen voordat je verder kunt. Dat ik gelijk "dien" in te loggen is natuurlijk het meest voor de hand liggende antwoord, maar toch blijft het een fout.

- Sommige producten staan meerdere keren vermeld (bijvoorbeeld een product wat op zowel pagina 1 als pagina 3 voorkomt)

- Jullie zijn overgestapt naar KLARNA, maar in de mails (orderbevestiging bv) staat onderaan nog steeds een Afterpay logo

- De factuur in de mail bevat een PDF bestand die niet opent, met de melding "no preview available"

Voor de rest vind ik het zelf storend dat je eerst een product (grootte en smaak) moet kiezen voordat je de voedingswaarde/specificaties/ingredientenlijst ziet. Zeker als het per 100 gram vermeld wordt of per dosering, want dan lijkt het mij niet relevant of je een pot van 1000 gram kiest of een pot van 2500 gram.

Mochten er wat meer dingen opvallen laat ik dat even weten! :)
 
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.373
Thx! ik geef het door.

Ingrediëntenlijst keuze kan niet anders dat is echt afhankelijk tot op productniveau. Zeker niet altijd maar vaak wel, en je moet iets bouwen dat altijd werkt dus moet er altijd rekening mee worden gehouden. Dus eerst kiezen en dan kijken ;-)

Aantal zaken die mij opvallen m.b.t. de nieuwe website:

- Als ik niet ingelogd ben, mijn winkelwagen vul en vervolgens tijdens het bestellen inlog met mijn account, dan komen de producten van mijn vorige bestelling erbij in de winkelwagen (door elkaar). Hierdoor schiet gelijk het totaalbedrag omhoog en moet je de winkelwagen opschonen voordat je verder kunt. Dat ik gelijk "dien" in te loggen is natuurlijk het meest voor de hand liggende antwoord, maar toch blijft het een fout.

- Sommige producten staan meerdere keren vermeld (bijvoorbeeld een product wat op zowel pagina 1 als pagina 3 voorkomt)

- Jullie zijn overgestapt naar KLARNA, maar in de mails (orderbevestiging bv) staat onderaan nog steeds een Afterpay logo

- De factuur in de mail bevat een PDF bestand die niet opent, met de melding "no preview available"

Voor de rest vind ik het zelf storend dat je eerst een product (grootte en smaak) moet kiezen voordat je de voedingswaarde/specificaties/ingredientenlijst ziet. Zeker als het per 100 gram vermeld wordt of per dosering, want dan lijkt het mij niet relevant of je een pot van 1000 gram kiest of een pot van 2500 gram.

Mochten er wat meer dingen opvallen laat ik dat even weten! :)
 
Zijn er geen aanbiedingen vernieuwd vandaag ??
 
Sorry hoor, maar wil dit toch even kwijt. Ik probeer nu letterlijk al 3 dagen een bestelling te plaatsen, maar krijg zo veel foutmeldingen en errors op die nieuwe site dat ik het opgegeven heb. Ben ik de enige die dit ervaart? Site ziet er leuk uit, maar functioneert voor geen meter (mijn ervaring). Ik gebruik een telefoon voor bestellingen. Kan dit ermee te maken hebben?

Misschien even het checken waard!
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.377
Sorry hoor, maar wil dit toch even kwijt. Ik probeer nu letterlijk al 3 dagen een bestelling te plaatsen, maar krijg zo veel foutmeldingen en errors op die nieuwe site dat ik het opgegeven heb. Ben ik de enige die dit ervaart? Site ziet er leuk uit, maar functioneert voor geen meter (mijn ervaring). Ik gebruik een telefoon voor bestellingen. Kan dit ermee te maken hebben?

Misschien even het checken waard!

Dat klinkt niet best. Zou je me wat informatie willen geven? dan laat ik er direct naar kijken.
  • Welke telefoon gebruik je?
  • Welke browser gebruik je?
  • Welke foutmeldingen en errors krijg je?
Kan hier antwoorden of via de email als dat makkelijker is > rene@xxlnutrition.nl

Alvast bedankt voor de informatie
 
Dat klinkt niet best. Zou je me wat informatie willen geven? dan laat ik er direct naar kijken.
  • Welke telefoon gebruik je?
  • Welke browser gebruik je?
  • Welke foutmeldingen en errors krijg je?
Kan hier antwoorden of via de email als dat makkelijker is > rene@xxlnutrition.nl

Alvast bedankt voor de informatie

Ik zal het vanavond of morgen nogmaals proberen, en dan een screenshot maken van de foutmeldingen. Aan de hand van die screenshots is het makkelijker uitleggen. Vaak krijg ik een hele pagina vol met codes / tekst, dan als ik op verversen van browser of pagina terug is mn winkelmand leeg en geef ik het op haha.

Ik gebruik een S9+, met google chrome als browser.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #39.379
Ik zal het vanavond of morgen nogmaals proberen, en dan een screenshot maken van de foutmeldingen. Aan de hand van die screenshots is het makkelijker uitleggen. Vaak krijg ik een hele pagina vol met codes / tekst, dan als ik op verversen van browser of pagina terug is mn winkelmand leeg en geef ik het op haha.

Ik gebruik een S9+, met google chrome als browser.

ok thx . ja graag zou zeker helpen.
 
Terug
Naar boven