- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij doet hij het nu ook! Had ook wat moeite met inloggen en kon niet afrekenen. Lijkt het nu wel te doen
Site ziet er erg strak uit!
Ik heb net eea besteld, producten die ik ken, dus allemaal prima. Maar ik heb soms moeite met het vinden/bekijken van de voedingswaarden en ingredienten. Lijkt een bug. maar nu zitik het nog eens te bekijken en nu werkt het wel... Geen idee waarom.thx!
Zijn wat dingen die er met testen niet uit zijn gekomen maar worden nu snel één voor één opgelost.

Ik heb net eea besteld, producten die ik ken, dus allemaal prima. Maar ik heb soms moeite met het vinden/bekijken van de voedingswaarden en ingredienten. Lijkt een bug. maar nu zitik het nog eens te bekijken en nu werkt het wel... Geen idee waarom.
Nouja. Wel mooie nieuwe site, succes met het opsporen en verbeteren van de restpunten, je kunt er met testen nooit alles uit halen natuurlijk.
Ik zit iig al met smart te wachten op mijn beef jerky & repen![]()
Exact, en bij de meeste producten werkt het deze keer bij mij wel zie ik. Een aantal andere kreeg ik niet te zien. Maar goed, de site is prima en mijn bestelling is geluktthx! heeft denk te maken dat je eerst een smaak moet kiezen voordat je voedingswaarden kan zien. Wordt nog druk aan gewerkt verder. Komende periode komen er dan ook nieuwe features op.

Exact, en bij de meeste producten werkt het deze keer bij mij wel zie ik. Een aantal andere kreeg ik niet te zien. Maar goed, de site is prima en mijn bestelling is gelukt![]()

Al nagevraagd wanneer protein bites choco binnenkomen?![]()

Had ik al antwoord op gegeven, weet het zo niet meer. Staat denk ergens op de vorige pagina![]()
Tijdens squatten is een van de pennen uit de powerbelt losgelaten. Hoe kan ik dit voorkomen?
Gaat om de quick release belt. Hijs net een jaar oud.
Ik heb hem er weer ingedraaid en met schroevendraaier was gezet. Hoop dat dit houdzit de gesp met schroefjes vast is die te vervangen?
Ik heb hem er weer ingedraaid en met schroevendraaier was gezet. Hoop dat dit houd
Wanneer is de 24 hour fat killer stack weer voorradig?
https://xxlnutrition.com/nl/afvallen/24-hour-fat-killer-stack
Thanks voor de infoIk verwacht maandag of dinsdag. De Night burner is klaar en op transport naar ons nu.
Valt me net bij toeval op dat ik al 11 jaar bij jullie bestel. Mijn eerste bestelling is van februari 2009. Bedankt voor al 10+ jaar topkwaliteit leveren![]()