MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René ik heb een vraag.

Zijn zowel de kniebanden als de BFR banden elastisch? Zo ja, zit er ook nog verschil in breedte van beide banden? @XXL Nutrition

Zijn er nog plannen om uit te breiden in jumbo filialen ?

Weet niet of dit een bug is.

Bij de bfr bands kan ik mij niet aanmelden om een melding te krijgen als het product weer op voorraad is. De korte variant is wel op voorraad.

654F6F72-1AF1-4FA0-B03C-7E06899ECCB5.png

Yo XXL,

Ik ga naar jullie site, ik klik op de afbeelding van jullie nieuwe creatine product, en krijg vervolgens een pagina met code te zien:

Als ik op Categorie --> Creatine --> Creatine Blends naar de pagina wil dan werkt het wel (dezelfde URL uiteindelijk)

1595589352611.png

Ik heb deze bug ook met Chrome op een mac. In incognito modus werkt de site wel goed maar ik krijg niet uitgevogeld welke plugin er in de normale modus voor zorgt dat de site niet goed werkt. uBlock origin, Ghostery, HTTPS everywhere heb ik allemaal uitgeschakeld en nog steeds werkt het niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.405
Ik ben net terug van vakantie en zie meerdere meldingen van bugs, ik stuur de hele thread even door naar onze site verantwoordelijke dan gaat hij ernaar kijken.

moet je trouwens een nieuw account aanmaken voor de nieuwe website?

Beste allen,

ik hoop dat dit de juiste plaats is. Ik sport al een tijdje maar wil nu ook met supplementen experimenteren.

Op aanraden van een collega gebruik ik dagelijks Whey Isolate en Creatine (beide van XXL) en voor de pre-workout gebruik ik Blast van XXL. Onlangs heb ik bij de Whey en Creatine shake ook Dextrojuice toegevoegd.

Mijn vraag is, maakt het nog uit op welk moment ik die whey, crea en dextro shake neem? En ik neem aan dat dit dagelijks moet? En is de dextrojuice echt noodzakelijk?

Mijn doel is niet om extreem groot te worden, maar meer om gewoon mijn lichaam goed te onderhouden.

Alvast bedankt!

Beste allen,

ik hoop dat dit de juiste plaats is. Ik sport al een tijdje maar wil nu ook met supplementen experimenteren.

Op aanraden van een collega gebruik ik dagelijks Whey Isolate en Creatine (beide van XXL) en voor de pre-workout gebruik ik Blast van XXL. Onlangs heb ik bij de Whey en Creatine shake ook Dextrojuice toegevoegd.

Mijn vraag is, maakt het nog uit op welk moment ik die whey, crea en dextro shake neem? En ik neem aan dat dit dagelijks moet? En is de dextrojuice echt noodzakelijk?

Mijn doel is niet om extreem groot te worden, maar meer om gewoon mijn lichaam goed te onderhouden.

Alvast bedankt!
Niks "moet".
Supplementen zijn wat het zelf al aangeeft: supplementen. Dus niet de hoofdzaak maar een hulpmiddeltje om misschien wat makkelijker aan je dagelijkse behoefte te kunnen voldoen of iets harder te kunnen trainen. Je gaat er niet plots enorm van groeien.
Whey is een super goed product als aanvulling voor je dagelijkse eiwitbehoefte. Maakt niet zoveel uit wanneer je het neemt.
Creatine is een product dat je zowat elke sporter kan aanraden. Je kan er wat harder door trainen (dus een beetje meer winst uit je training halen als de rest goed zit) en heeft (zo goed als) geen gekende nadelen. Het is goedkoop, dus why not? Maakt ook niet uit wanneer je het neemt.
Die dextro ... zou ik enkel vlak na of tijdens een errrruuuug lange training nemen. Of tijdens een lange cardio sessie.
Pre-workout ... als je er van houdt. Als je laat op de avond traint zou ik er geen nemen. De nadelige invloed op je slaap is erger dan het voordeel dat je zou hebben as je'm wel neemt. En een pre-workout zonder stimulanten is eigenlijk puur voor de pomp. Dus als je dat gevoel leuk vindt is dat wel een aanrader.

XXL heeft een paar goede blogs van @Jwdoetookmee over het timen van je voeding en voeding rondom krachttraining.

Voor al je creatinevragen
Ook heeft Bell coaching blogs over timen van voeding en voeding rondom krachttraining. Dat zal je meer duidelijkheid geven over wanneer jij dus de eiwitten en carbs zou kunnen nemen en of het prijskaartje van dextro het waard is.

Ook eens met Rik over Pre-workout. De blast is niet de duurste en geen probleem om in de kast te hebben staan. Maar let op je totale cafeïne op een dag en hoeveel uur jij voor het slapen nog cafeïne wil nemen. Hoe slechter jouw slaapkwaliteit is, hoe minder vooruitgang je gaat boeken. Dit gaat geen enkele pre-workout compenseren.

Beiden, bedankt voor jullie snelle en duidelijke reactie. Ik ben echt een leek op dit gebied 😁

Mijn trainingen zijn meestal aan het einde van de middag en heb weinig problemen met in slaap komen, dus daar geen problemen met een pre-workout

Ik ga de whey en creatine shake nu dagelijks gebruiken en de dextro toevoegen op trainingsdagen. Ik vind het nog wel lastig in te schatten of ik na deze dextro pot er nog eentje aanschaf.

• #39.414
  • #39.416
Is al geregeld René! Evengoed bedankt.

Is het een idee om de dop van de light sausjes net als die van de light siropen te fabriceren? Die dichten beter af namelijk!

Die hebben een ventiel erop of bedoel je dat niet? die kunnen niet op de saus dat gaat het erg spetteren

Ik probeer al bijna 2 weken een bestelling te plaatsen maar het wilt maar niet lukken.
Inloggen lukt niet (ook niet met nieuw wachtwoord), cadeaubon gaat niet en ik moet meermaals selecteren om iets te kunnen zien/zoeken/kiezen. Alles via mobiel.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de klantendienst, hopelijk krijgen ze het snel opgelost want ik hoor klachten uit meerdere hoeken wegens de gebruiksonvriendelijkheid van de nieuwe site en dat lijkt me niet de bedoeling :o

• #39.419
Ik probeer al bijna 2 weken een bestelling te plaatsen maar het wilt maar niet lukken.
Inloggen lukt niet (ook niet met nieuw wachtwoord), cadeaubon gaat niet en ik moet meermaals selecteren om iets te kunnen zien/zoeken/kiezen. Alles via mobiel.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de klantendienst, hopelijk krijgen ze het snel opgelost want ik hoor klachten uit meerdere hoeken wegens de gebruiksonvriendelijkheid van de nieuwe site en dat lijkt me niet de bedoeling :o

check even je PM, denk dat de reden is dat je op de verkeerde site zit.

Hey @XXL Nutrition , kan het zijn dat de XXL BASE app niet meer beschikbaar is? Heb een nieuwe telefoon en wou de app herinstalleren maar vind die precies niet meer op de play store.

Alvast dank,

Boogie

Terug
Naar boven