AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, zou je kunnen nagaan wat er bij PostNL aan de hand is?
Maandag besteld en leverdag wordt elke dag verschoven. Nu wederom naar morgen.

Ordernummer
200035774
Datum
24-08-2020
Verzendmethode
Verzenden via PostNL

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.443
René, zou je kunnen nagaan wat er bij PostNL aan de hand is?
Maandag besteld en leverdag wordt elke dag verschoven. Nu wederom naar morgen.

Ordernummer
200035774
Datum
24-08-2020
Verzendmethode
Verzenden via PostNL

Er is daar een grote storing geweest in meerdere sorteercentrums . Veel pakketten zijn flink vertraagd en is ook geen track data van. Ze zijn er druk mee bezig krijgen we te horen. Het is voor ons ook lastig, overbelaste klantenservice en klanten die op hun spullen wachten.

Hier tripped de site ook weer, ik kan nergens bij hoeveelheid of smaak iets selecteren, zowel in Chrome als Internet explorer, cookies en alles verwijderd.

• #39.445
Hier tripped de site ook weer, ik kan nergens bij hoeveelheid of smaak iets selecteren, zowel in Chrome als Internet explorer, cookies en alles verwijderd.

Zou je wat informatie kunnen geven zodat we het uit kunnen zoeken
  1. desktop of GSM > bij GSM welk type
  2. Welke browser versie

Yep, zelfde hier met Samsung en Chrome. Gemiddeld na 3x opnieuw klikken gaat het wel.

Zou je wat informatie kunnen geven zodat we het uit kunnen zoeken
  1. desktop of GSM > bij GSM welk type
  2. Welke browser versie
Ik bestel nu via mijn iphone, dat lijkt wel te werken, browser versie zijn gewoon de nieuwste, is werklaptop en word steeds geupdate. Collega ervaart hetzelfde

Kan je zien of bestelling 200042888 goed is doorgekomen ? Ik kreeg allerlei foutmeldingen tijdens Ideal betalen, foutmeldingen over statutenwijziging :roflol:.

Uit wanhoop maar voor afterpay gekozen, en toen kreeg ik ook een foutmelding, maar heb nu wel een bevestigings mail.

• #39.449
Yep, zelfde hier met Samsung en Chrome. Gemiddeld na 3x opnieuw klikken gaat het wel.

Ik denk dat in jou geval komt door oude versie van Android (7) . De huidige versie is 10.

Kan je zien of bestelling 200042888 goed is doorgekomen ? Ik kreeg allerlei foutmeldingen tijdens Ideal betalen, foutmeldingen over statutenwijziging :roflol:.

Uit wanhoop maar voor afterpay gekozen, en toen kreeg ik ook een foutmelding, maar heb nu wel een bevestiging mail.

De order is goed doorgekomen met achterafbetalen via Klarna. Wanneer kwam die melding over statutenwijziging? die melding is hier niet bekend (lopen toch gemiddeld 1500 orders per dag over de site deze week).

Ik denk dat in jou geval komt door oude versie van Android (7) . De huidige versie is 10.

De order is goed doorgekomen met achterafbetalen via Klarna. Wanneer kwam die melding over statutenwijziging? die melding is hier niet bekend (lopen toch gemiddeld 1500 orders per dag over de site deze week).

Toen ik koos voor Ideal betaling, bank geselecteerd en toen drukte op '' naar betalen '' snapte er ook niks van. Maar fijn dat het gelukt is!

• #39.451
Hi Rene,
Ik heb laatst een pillendoosje bij jullie besteld, echter is de sluiting hiervan helemaal ruk en gaat hij gewoon open. Weet niet of ik een pechgeval ben of dat dit gewoon zo is. Dan weet je het in ieder geval.

• #39.453
Hi Rene,
Ik heb laatst een pillendoosje bij jullie besteld, echter is de sluiting hiervan helemaal ruk en gaat hij gewoon open. Weet niet of ik een pechgeval ben of dat dit gewoon zo is. Dan weet je het in ieder geval.

Dat is minder. is me verder niets van bekend maar ga het navragen. Zou niet zo mogen zijn. Meldt het anders even bij de klantenservice dan kunnen ze wat regelen.

Op de (nieuwere) telefoon van mijn vriendin werkt de site stukken beter!

Inloggen bij het afrekenen werkt niet. (Mojave 10.14.5, Safari 13.1.1)

Ik vind de hele nieuwe site nog geen verbetering tov de oude.
Veel trager, storingen en zeker niet overzichtelijker. Kostte mij aardig wat moeite laatst om de order erdoor te krijgen.

• #39.460
Ik vind de hele nieuwe site nog geen verbetering tov de oude.
Veel trager, storingen en zeker niet overzichtelijker. Kostte mij aardig wat moeite laatst om de order erdoor te krijgen.

De voordelen van de nieuwe site voor klanten komen nog, het is nu zaak dat wel alle laatste problemen eruit krijgen. Dan komen de extra's. Aan de backend heeft het nieuwe platform al wel alle voordelen voor ons. Er wordt continue aan gewerkt. Aantal klanten met problemen valt relatief mee, het is boven verwachting druk al de laatste tijd en orders komen goed door. Maar elk probleem dat iemand met de site ondervind is er 1 teveel dus er wordt hard aan gewerkt. Snelheid blijft een isseu met magento, maar ook daar wordt naar gekeken.

Terug
Naar boven