- Waardering
- 4.382
hardnekkig probleem bij sommige gebruikers. Iphone met safari?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René, zou je kunnen nagaan wat er bij PostNL aan de hand is?
Maandag besteld en leverdag wordt elke dag verschoven. Nu wederom naar morgen.
Ordernummer 200035774
Datum 24-08-2020
Verzendmethode Verzenden via PostNL
Hier tripped de site ook weer, ik kan nergens bij hoeveelheid of smaak iets selecteren, zowel in Chrome als Internet explorer, cookies en alles verwijderd.
Yep, zelfde hier met Samsung en Chrome. Gemiddeld na 3x opnieuw klikken gaat het wel.Hier tripped de site ook weer, ik kan nergens bij hoeveelheid of smaak iets selecteren, zowel in Chrome als Internet explorer, cookies en alles verwijderd.
Ik bestel nu via mijn iphone, dat lijkt wel te werken, browser versie zijn gewoon de nieuwste, is werklaptop en word steeds geupdate. Collega ervaart hetzelfdeZou je wat informatie kunnen geven zodat we het uit kunnen zoeken
- desktop of GSM > bij GSM welk type
- Welke browser versie
Yep, zelfde hier met Samsung en Chrome. Gemiddeld na 3x opnieuw klikken gaat het wel.
Kan je zien of bestelling 200042888 goed is doorgekomen ? Ik kreeg allerlei foutmeldingen tijdens Ideal betalen, foutmeldingen over statutenwijziging.
Uit wanhoop maar voor afterpay gekozen, en toen kreeg ik ook een foutmelding, maar heb nu wel een bevestiging mail.
Ik denk dat in jou geval komt door oude versie van Android (7) . De huidige versie is 10.
De order is goed doorgekomen met achterafbetalen via Klarna. Wanneer kwam die melding over statutenwijziging? die melding is hier niet bekend (lopen toch gemiddeld 1500 orders per dag over de site deze week).
Toen ik koos voor Ideal betaling, bank geselecteerd en toen drukte op '' naar betalen '' snapte er ook niks van. Maar fijn dat het gelukt is!
Hi Rene,
Ik heb laatst een pillendoosje bij jullie besteld, echter is de sluiting hiervan helemaal ruk en gaat hij gewoon open. Weet niet of ik een pechgeval ben of dat dit gewoon zo is. Dan weet je het in ieder geval.
hardnekkig probleem bij sommige gebruikers. Iphone met safari?
Op de (nieuwere) telefoon van mijn vriendin werkt de site stukken beter!

Inloggen bij het afrekenen werkt niet. (Mojave 10.14.5, Safari 13.1.1)
Ik vind de hele nieuwe site nog geen verbetering tov de oude.
Veel trager, storingen en zeker niet overzichtelijker. Kostte mij aardig wat moeite laatst om de order erdoor te krijgen.