Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hi marvin,

Zover als ik kan zien is de order niet verzonden maar is de whey delicious wel op voorraad. Order is ook betaald. Ik heb geen idee waarom deze niet verzonden is dat heb ik nu nagevraagd. Als er iets niet op voorraad is dan krijg je daar normaal gezien een email over. Ik zie zo niets wat een reden zou kunnen zijn.
Ben benieuwd. Hopelijk komt het pakketje er spoedig aan. Thanks voor de reply alvast :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.622
Ben benieuwd. Hopelijk komt het pakketje er spoedig aan. Thanks voor de reply alvast :D

Moet echt even naar gekeken worden want hangt ergens, zal best een reden voor zijn maar had iemand contact met je moet opnemen. Ik heb navraag gedaan in ieder geval nu.

Ik heb toch maar gewoon de Green Protein (chocoladesmaak) besteld en net voor het eerst geprobeerd. 20g met 250ml gemengd (half water, half melk). En het viel prima mee. Tuurlijk, de plantaardige/erwten-achtige smaak is duidelijk (duh), maar verre van een 'vieze' smaak zoals ik in verschillende reviews las. Belangrijk vind ik ook zeker dat het poeder heel goed oploste en er geen brokken achter bleven, dus het ging vlot binnen.

Ik denk dat het ook best te doen kan zijn door het ontbijt, met misschien wat weer melk en mits niet te veel erbij (halve scoop).

De Night Protein - Chocolade Hazelnoot is goedgekeurd. Smaak doet me denken aan iets, maar geen idee wat.

Vraagje over Bestelling # 200075845
Status staat sinds vannacht op bezig met verwerken. :)

Een domme vraag maar is rijstpoeder vochtafdrijvend? Sinds ik het supplementeer moet ik veel meer plassen terwijl de rest allemaal hetzelfde is gebleven :dunno:

Een domme vraag maar is rijstpoeder vochtafdrijvend? Sinds ik het supplementeer moet ik veel meer plassen terwijl de rest allemaal hetzelfde is gebleven :dunno:
Kan me er iets bijvoorstellen dat rijstpoeder mogelijk minder vocht vasthoud. Het is niet vezelrijk oid en je mengt het toch met vocht.
Is het vocht wat je erbij doet "extra vocht" wat je anders niet zou drinken? Of is de rijstpoeder ipv haverout oid? (havermout is meer vezel en kan me voorstellen houdt meer vocht vast met verteren in de maag/darmen)

Kan me er iets bijvoorstellen dat rijstpoeder mogelijk minder vocht vasthoud. Het is niet vezelrijk oid en je mengt het toch met vocht.
Is het vocht wat je erbij doet "extra vocht" wat je anders niet zou drinken? Of is de rijstpoeder ipv haverout oid? (havermout is meer vezel en kan me voorstellen houdt meer vocht vast met verteren in de maag/darmen)
Rijstpoeder van xxl, ik kap het bij mijn whey en Brinta.

Een klein beetje extra melk maar dat is te verwaarlozen.
Het is misschien de combinatie 😆
Kan overigens aan veel dingen liggen.
Kan me ook nog voorstellen omdat rijstpoeder "lichter" verteerbaar is dat t geheel mogelijk sneller door je maag wordt verwerkt. Dan komt t eerder in he darmen (daar wordt vocht onttrokken) en moet je eerder plassen oid.

René,

Zijn deze kneewraps met klittenband?

1601445489283.png

René,

Zijn deze kneewraps met klittenband?

1601445489283.png

Deze zijn zonder klittenband. Gewoon onder elkaar doorhalen, dan blijven ze goed zitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.640
Terug
Naar boven