- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even een positieve melding hoor
vandaag weer wat spulletjes besteld, en alles ging zonder problemen.![]()
Hebben jullie toevallig ook babyrompertjes? Volgens mij zag ik die eens op facebook voorbij komen![]()
Enig idee wanneer de digestive enzymes weer op voorraad zijn?
Ik vind choco hazelnoot wel lekker, zeker icm melkDe Night Protein - Cookies & Cream is niet vies, de smaak is wel wat op de achtergrond. Hoe is de smaak van de combinatiesmaak Arbeid / Banaan?
Zijn de losse smaken vanille, chocolade, banaan en aardbei sterker aanwezig?

Mijn ervaring is dat je dan met choco hazelnoot wel de zoetse hebt. Night Protein is in z'n algemeen iets minder zoet dan Delicious.Die heb ik staan, net als de yoghurt framboos. Beide prima! Laatste tijd wat zoetere trek, dus opzoek naar een zoetere/sterkere smaak.![]()
De Night Protein - Cookies & Cream is niet vies, de smaak is wel wat op de achtergrond. Hoe is de smaak van de combinatiesmaak Arbeid / Banaan?
Zijn de losse smaken vanille, chocolade, banaan en aardbei sterker aanwezig?
Probeerde in te loggen en kreeg deze melding:
![]()
Wachtwoord resetten heeft niet geholpen. Blijft ditzelfde probleem houden. Ik gebruik Google Chrome. Enig idee wat het probleem kan zijn?
Hi René, ik vind het zelf wel jammer dan het aantal smaken bij whey delicious redelijk beperkt is. Als ik naar andere webshops kijk zie ik dat zij voor hun meest verkochte whey product veel meer smaken aanbieden. Om die reden bestel ik wel eens op andere webshops zodat er wat meer afwisseling is. Hebben jullie nog plannen om het aantal smaken wat verder uit te breiden?
Duidelijk, ik snap jullie mening ook maar wilde mijn feedback graag even melden. Bestel namelijk het liefste gewoon bij jullie en ben verder ook altijd tevreden over alle producten. Smaken die ik graag nog zou zijn zijn: witte chocolade en apple crumble custard. Die laatste heeft een veel meer uitgesproken appel smaak dan de appeltaart.Ik begrijp wat je bedoelt. Alleen hebben wij daar een andere mening over, we hebben 20 smaken en vinden dat genoeg. Het is nu al dat er een factor 50 zit tussen de beste verkopende en minst verkopende smaak. Ik wil het echt op 20 smaken houden, wel met zo nu en dan een speciale tijdelijke smaak. Verder gaan we de minst verkopende smaken uitfaseren en dan nieuwe smaken introduceren.
Suggesties voor een smaak zijn altijd welkom.
Duidelijk, ik snap jullie mening ook maar wilde mijn feedback graag even melden. Bestel namelijk het liefste gewoon bij jullie en ben verder ook altijd tevreden over alle producten. Smaken die ik graag nog zou zijn zijn: witte chocolade en apple crumble custard. Die laatste heeft een veel meer uitgesproken appel smaak dan de appeltaart.

Hoelang duurt het over het algemeen voordat je review op producten online komt op de website?