XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Het in een puinhoop momenteel bij PostNL. Bij vrijwel alle bedrijven in Nederland worden al 2 dagen de pakketten niet opgehaald en vandaag ook niet. De sorteercentra zitten overvol en staan er files met trucks voor de deur.

Bij ons zijn maandag alle pakketten gelukkig wel meegenomen. Gisteren zijn ze niet gekomen en vandaag komen ze ook niet. Momenteel bieden we DHL verzending aan op de site en de pakketten van gisteren zijn vanmorgen verzonden met Trunkrs. Dat is een samedaydelivery partij, die gaat de pakketten van gisteren proberen vanavond uit te leveren. Daarvan krijg je dan een aparte email. We hebben hier toe besloten om onze klanten niet te lang te laten wachten op hun bestelling.
 
Het in een puinhoop momenteel bij PostNL. Bij vrijwel alle bedrijven in Nederland worden al 2 dagen de pakketten niet opgehaald en vandaag ook niet. De sorteercentra zitten overvol en staan er files met trucks voor de deur.

Bij ons zijn maandag alle pakketten gelukkig wel meegenomen. Gisteren zijn ze niet gekomen en vandaag komen ze ook niet. Momenteel bieden we DHL verzending aan op de site en de pakketten van gisteren zijn vanmorgen verzonden met Trunkrs. Dat is een samedaydelivery partij, die gaat de pakketten van gisteren proberen vanavond uit te leveren. Daarvan krijg je dan een aparte email. We hebben hier toe besloten om onze klanten niet te lang te laten wachten op hun bestelling.

Keurige oplossing!
 
Keurige oplossing!

Grote vraag is alleen hoe goed gaat de levering verlopen :bang: , DHL belde net al dat ze ook niet meer volume aankunnen. Sprak wat kennissen waar ze al 3 dagen niets meer ophalen. Ook Olivier van Musclemeat heeft problemen, voor hem nog vervelender omdat alles ingevroren is.
 
Het in een puinhoop momenteel bij PostNL. Bij vrijwel alle bedrijven in Nederland worden al 2 dagen de pakketten niet opgehaald en vandaag ook niet. De sorteercentra zitten overvol en staan er files met trucks voor de deur.

Bij ons zijn maandag alle pakketten gelukkig wel meegenomen. Gisteren zijn ze niet gekomen en vandaag komen ze ook niet. Momenteel bieden we DHL verzending aan op de site en de pakketten van gisteren zijn vanmorgen verzonden met Trunkrs. Dat is een samedaydelivery partij, die gaat de pakketten van gisteren proberen vanavond uit te leveren. Daarvan krijg je dan een aparte email. We hebben hier toe besloten om onze klanten niet te lang te laten wachten op hun bestelling.
Alle begrip voor vertraging tijdens deze hectische tijd,maar als jullie die pakketten mee geven aan post.nl, worden ze dan niet gelijk eerst ingescand, ik heb dus
geen track and trace gehad.

Ik log net in op mijn account en daar staat bij de bestelling eerst geannuleerd en vervolgens een nieuwe regel met besteld, zou je dat eens kunnen na gaan voor me?
Dit is het order nummer 200147129
 
Alle begrip voor vertraging tijdens deze hectische tijd,maar als jullie die pakketten mee geven aan post.nl, worden ze dan niet gelijk eerst ingescand, ik heb dus
geen track and trace gehad.

Ik log net in op mijn account en daar staat bij de bestelling eerst geannuleerd en vervolgens een nieuwe regel met besteld, zou je dat eens kunnen na gaan voor me?
Dit is het order nummer 200147129

Nee zo werkt het niet. PostNL neemt de pakketten in karren mee en worden in loodsen geparkeerd. Pas als de karren worden uitgeladen om de pakketten op de band te zetten worden ze gescand.

Ik heb je vraag over je order bij de klantenservice gedropt, verwacht zo antwoord.

edit:

Bestelling : 200147129 is gewoon goed gegaan. Zie niks geks.
Bestelling: 200147111 heeft dezelfde inhoud, echter is deze bestelling niet afgerond ( fout gegaan)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen probleem met de bestelling van XXL NUTRITION had zondag besteld en geloof de dinsdagochtend in huis! Zal ik geluk hebben gehad? Alle begrip hoor voor vertraging! Kan wel boos worden maar dan krijg ik de eiwitten echt niet eerder...
 
Ik heb geen probleem met de bestelling van XXL NUTRITION had zondag besteld en geloof de dinsdagochtend in huis! Zal ik geluk hebben gehad? Alle begrip hoor voor vertraging! Kan wel boos worden maar dan krijg ik de eiwitten echt niet eerder...
Dan heb je geluk gehad inderdaad :)
 
Pakketje van xxl is de enige die op tijd (volg werkdag) geleverd werd 🤣
 
Zondagavond rond 21:00 uur besteld en gister ontvangen. Keurig netjes op tijd, :thumbs:
 
Hmm ben ik dan de enige??????, denk dat ik maar voorraadje ga aanleggen.

Maar bedankt voor de moeite:thumbs:
 
Hmm ben ik dan de enige??????, denk dat ik maar voorraadje ga aanleggen.

Maar bedankt voor de moeite:thumbs:

Je bent zeker niet de enige, zeker de pakketten van dinsdag en woensdag hebben een vertraging
 
Je hoort het nu ook overal op het nieuws. Ik heb vrijdag in de loop van de middag besteld en het was er gewoon de volgende dag.
 
Je hoort het nu ook overal op het nieuws. Ik heb vrijdag in de loop van de middag besteld en het was er gewoon de volgende dag.

Ja zag ook onze Dozen voorbijkomen bij PostNL op de band tijdens het nieuws :D
 
Hey René, in verband met de eerste 100 bestellingen op black friday. Is daar al een mail van rond gestuurd naar de gelukkigen? Aangezien ik besteld had tussen 00:00 en 00:01 lijkt het mij nogal gek dat ik er naast zou grijpen.

groeten
 
Hey René, in verband met de eerste 100 bestellingen op black friday. Is daar al een mail van rond gestuurd naar de gelukkigen? Aangezien ik besteld had tussen 00:00 en 00:01 lijkt het mij nogal gek dat ik er naast zou grijpen.

groeten

Ga ik navragen!
 
Hey René, in verband met de eerste 100 bestellingen op black friday. Is daar al een mail van rond gestuurd naar de gelukkigen? Aangezien ik besteld had tussen 00:00 en 00:01 lijkt het mij nogal gek dat ik er naast zou grijpen.

groeten

mail is er al uit, vreemd als je er niet tussen zat. Heb je de SPAM gecheckt? PM me even met welke emailadres je besteld had dan laat ik het nakijken. Heb ook even gevraagd in hoeveel tijd er 100 orders geplaatst zijn.
 
Wanneer zijn er weer pancakes met stevia vanille smaak?

Heb nog maar voor 1 dag. ;(
 
Is het de bedoeling dat de Red Hot Pepper saus waterdun is?

Heb nog niet eerder een saus gehad die zo dun is namelijk, dit is de eerste keer dat ik deze smaak heb gekocht.
 
Wanneer zijn er weer pancakes met stevia vanille smaak?

Heb nog maar voor 1 dag. ;(

vraag ik na! edit >: krijg geen directe datum door, dus helaas onbekend.
Is het de bedoeling dat de Red Hot Pepper saus waterdun is?

Heb nog niet eerder een saus gehad die zo dun is namelijk, dit is de eerste keer dat ik deze smaak heb gekocht.

Durf dat niet te zeggen is wel 1 van de dunnere sauzen. ik vraag het na. Schud anders eens een keer heel goed met het flesje. Hebben gemerkt dat het dan vaak weer dikker wordt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven