MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Kathlinoo kan het zijn dat je op de nieuwe site nog geen wachtwoord had aangemaakt? bij de overgang naar de nieuwe site was dat nodig omdat we de oude wachtwoorden niet mee konden nemen.
Idd, ik had dat nog niet gedaan. Heb even gemist dat dit eerst nog moest gebeuren op de nieuwe site. :o
Wat je ondervind met de winkelmand dat is een bewuste keuze. Hier is voor gekozen omdat dit op mobiel de beste oplossing was (hoor ik hier) je kan pas scrollen als je echt naar de winkelmand gaat. Hier zie je de laatste 3 toegevoegde producten.
Oké, dankjewel voor de info :)
 
Is de delicious protein bar uit het gamma? Er is enkel nog de crunchy variant?

Zie hieronder 👇

Ja die zijn vervangen door Njoy repen, wat mij betreft een goede vervanger.

Goed om te horen!

Die N'Joy-repen zijn perfect.

Thx! komen nog meer smaken bij en ook een VEGAN variant die niet veganachtig smaakt ;-)

Idd, ik had dat nog niet gedaan. Heb even gemist dat dit eerst nog moest gebeuren op de nieuwe site. :o

Oké, dankjewel voor de info :)

:thumbs:
 
Snel de bestelling geplaatst, ben benieuwd of ik bij de eerste 100 behoor. :P Order 200145490
 
Hoi!

Op social media is al meerdere malen geadverteerd met "Biggest sale ever!" maar ik zie dat het maximale kortingspercentage slechts 25% bevat (op een bestelling van maar liefst 150 euro of hoger).

het kan aan mij liggen, maar ik persoonlijk had meer van deze Black Friday sale verwacht.
 
Ik had m'n winkelwagentje klaarstaan maar bij het afrekenen was ie opeens leeg. Duurde ff voordat ik alles weer had gevonden (website was traag) dus denk dat ik niet op tijd was voor de eerste 100.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist besteld en het kostte weer de grootste moeite.... blijf het een ellendige site vinden.

Het is een mooie 25% geworden, maar had er ook wel iets meer van verwacht.

Eerste 100 maak ik me maar geen illusies over. :(
 
Zie ik dit nou verkeerd of niet. Ik heb van de week nog gekeken welke producten ik bijna niet op voorraad heb en wat de prijs is, maar besloot te wachten op blackfriday. Nu zie ik dat #1 niet 25, maar 27,95 is en blast geen 15 maar 18,95.

Correctie, mijn fout!
 
Laatst bewerkt:
Zie ik dit nou verkeerd of niet. Ik heb van de week nog gekeken welke producten ik bijna niet op voorraad heb en wat de prijs is, maar besloot te wachten op blackfriday. Nu zie ik dat #1 niet 25, maar 27,95 is en blast geen 15 maar 18,95.

Blast was al 18.75

1606466899793.png
 
Ja ik zie het, was ook even geen terugzoeken in mijn bestelhistorie. Excuses, heb ik maandag toch niet goed opgelet bij de prijzen.
 
XXL Nutrition Kan je eens kijken of bestelling #200146801 binnengekomen is en betaald? Ik kreeg een foutmelding na het betalen met paypal en ik vind het niet in "Bestellingen" terug.

Update: ondertussen staat hij wel bij bestellingen.
 

Bijlagen

  • 1606468805139.png
    1606468805139.png
    34 KB · Weergaven: 37
Ik heb hetzelfde probleem met de code BLACKFRIDAY20, terwijl het bestelbedrag 51,99 is.

De code BLACKFRIDAY15 werkt wel maar dat lijkt me niet de bedoeling.
 
Er waren wat problemen vanmorgen ook met de kortingscodes wat ik hierboven zie maar dat moet nu allemaal opgelost zijn. Ook waren er problemen bij MultiSafePay die konden het aantal betalingen niet aan waardoor er een wachtrij ontstond en in het ergste geval een time out. Ook dat zou nu verholpen moeten zijn.
 
Er waren wat problemen vanmorgen ook met de kortingscodes wat ik hierboven zie maar dat moet nu allemaal opgelost zijn. Ook waren er problemen bij MultiSafePay die konden het aantal betalingen niet aan waardoor er een wachtrij ontstond en in het ergste geval een time out. Ook dat zou nu verholpen moeten zijn.
Vraagje, mocht je bij de eerste 100 zitten, zou je dan al een mail moeten hebben gehad?
 
Vraagje, mocht je bij de eerste 100 zitten, zou je dan al een mail moeten hebben gehad?

Nee nog niet, de mail komt in de loop van de komende week. We hebben een uitdraai maar moet even ontdubbeld worden (mensen met meer orders) en dan een nette email voor gemaakt worden.
 
Er waren wat problemen vanmorgen ook met de kortingscodes wat ik hierboven zie maar dat moet nu allemaal opgelost zijn. Ook waren er problemen bij MultiSafePay die konden het aantal betalingen niet aan waardoor er een wachtrij ontstond en in het ergste geval een time out. Ook dat zou nu verholpen moeten zijn.

Is idd net wel gelukt en gelukkig was nog niets wat ik moest hebben uitverkocht :)
 
Hebben jullie nog nagedacht over pindameel? Ik heb dat nu bij Bulkpowders besteld.
Ik weet niet of er voldoende vraag naar is natuurlijk, maar ik bestel veel liever bij jullie. :)

En die binnenkort te krijgen Malelions kleding, is dat nou voor sporten of meer casual voor gewoon te dragen?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik kon gisteren niet inloggen in mijn account. Maar zal we door drukte komen. Als gast gewoon kunnen bestellen en PostNL vertelde me net dat mijn bestelling vandaag al komt.
 
Back
Naar boven