MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hebben jullie nog nagedacht over pindameel? Ik heb dat nu bij Bulkpowders besteld.
Ik weet niet of er voldoende vraag naar is natuurlijk, maar ik bestel veel liever bij jullie. :)

En die binnenkort te krijgen Malelions kleding, is dat nou voor sporten of meer casual voor gewoon te dragen?
Pindameel bestel ik ook altijd bij BulkPowders of MP.

Mag van mij wel in het assortiment, dan hoef ik voortaan alleen bij XXL te bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.742
Hebben jullie nog nagedacht over pindameel? Ik heb dat nu bij Bulkpowders besteld.
Ik weet niet of er voldoende vraag naar is natuurlijk, maar ik bestel veel liever bij jullie. :)

En die binnenkort te krijgen Malelions kleding, is dat nou voor sporten of meer casual voor gewoon te dragen?
Pindameel gaan we niet toevoegen, over gesproken en we vinden het net te ver buiten het gewenste assortiment. We zijn op een punt aangekomen dat het assortiment niet meer snel groeit. Dat er ook producten gaan verdwijnen, mogelijk meer smaken van toppers. Uiteraard wel nieuwe ontwikkelingen maar daardoor zal een ander product mogelijk weer verdwijnen. We hebben er wel naar gekeken, maar zo besloten. Er is nog een groot verschil tussen pindameel en powdered peanutbutter. Komt allemaal uit de VS.

Ik kon gisteren niet inloggen in mijn account. Maar zal we door drukte komen. Als gast gewoon kunnen bestellen en PostNL vertelde me net dat mijn bestelling vandaag al komt.

aha echt? wist niet dat PostNL ook zondag bezorgde. Maar mogelijk noodgedwongen vanwege de grote drukte. Zondaglevering is wel iets waar we naar gaan kijken voor 1e kwartaal 2021 tevens naar Same Day Delivery.

@XXL Nutrition
er zitten fouten bij de Totaalberekening, met verschillen van verschillende euros bij identieke kortingen en producten rondom de prijs dat de verzendingskosten weg zouden moeten vallen. Ik denk dat er nog ergens een foutje in het programma zit
De banners geven ook niet volledig weer op een iPad

D6375162-233B-4547-9871-88BDBE475F62.jpeg

Bv deze bestelling zou gewoon 35.10 horen te kosten

voor de rest wel een dikke deal op de milkshake whey :)

• #39.744
@XXL Nutrition
er zitten fouten bij de Totaalberekening, met verschillen van verschillende euros bij identieke kortingen en producten rondom de prijs dat de verzendingskosten weg zouden moeten vallen. Ik denk dat er nog ergens een foutje in het programma zit
De banners geven ook niet volledig weer op een iPad

D6375162-233B-4547-9871-88BDBE475F62.jpeg

Bv deze bestelling zou gewoon 35.10 horen te kosten

voor de rest wel een dikke deal op de milkshake whey :)

Ik zie het ja. ik heb het doorgegeven, wordt naar gekeken! verzendkosten boven 35euro horen te vervallen deze komt op 35,10 en ergens gaat daar iets mis dus.

Pindameel gaan we niet toevoegen, over gesproken en we vinden het net te ver buiten het gewenste assortiment. We zijn op een punt aangekomen dat het assortiment niet meer snel groeit. Dat er ook producten gaan verdwijnen, mogelijk meer smaken van toppers. Uiteraard wel nieuwe ontwikkelingen maar daardoor zal een ander product mogelijk weer verdwijnen. We hebben er wel naar gekeken, maar zo besloten. Er is nog een groot verschil tussen pindameel en powdered peanutbutter. Komt allemaal uit de VS.

aha echt? wist niet dat PostNL ook zondag bezorgde. Maar mogelijk noodgedwongen vanwege de grote drukte. Zondaglevering is wel iets waar we naar gaan kijken voor 1e kwartaal 2021 tevens naar Same Day Delivery.
Het wordt nu inderdaad toch maandag. Denk een foutje.

• #39.749
Ik heb geen haast, weekje later is ook geen probleem. Jullie versturen wel netjes snel normaal.

Zal zeker geen week gaan duren. We streven ernaar om alle orders besteld voor 22:00 ook echt te verzenden. Op zondag werken we ook en wordt alles tot 16:00 verzonden en maandag geleverd (als alles goed gaat bij PostNL).

Heb gehoord dat dit helemaal kut gaat worden.
Ja dat denk ik ook. Is ook wel logisch als je weet hoeveel pakketten er ineens verwerkt moeten worden. Wij hebben circa 4x zoveel verkocht als op een normale vrijdag.

De kortingscode blackfriday15 werkt bij mij niet...

Pakket vandaag al ontvangen, ik had vertraging verwacht :)
die xxl chips paprika is wel een aanrade.

Hier ook, pakket netjes op tijd binnen. Ik zal
Voorlopig geen gebrek aan eiwit hebben :)

Komt er nog iets van een adventskalender? :p

• #39.760
Komt er nog iets van een adventskalender? :p

Nee helaas niet. Waren toch altijd weer lastig om allemaal vanaf te komen. Zeker vanwege de korte verkoopperiode. ook vanwege allerlei andere onzekerheden omtrent COVID-19 hebben we besloten deze dit jaar niet bestellen.

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven