XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goedemorgen @XXL Nutrition,

Komen de grote 2kg potten van de Milkshake op voorraad, of blijven deze uit het assortiment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.183
Goedemorgen @XXL Nutrition,

Komen de grote 2kg potten van de Milkshake op voorraad, of blijven deze uit het assortiment?

Deze komen niet meer terug. De vraag bleef achter bij onze verwachting en daarom besloten te stoppen met alle 2kg verpakkingen en ook een 5 tal smaken van de kleine verpakking.

Tof. Dat semco model. Knap gedaan dit op te bouwen. En ik moet zeggen: jullie verzending is zeldzaam snel ivm anderen.

• Like
Waarderingen: Onit
  • #40.185
Tof. Dat semco model. Knap gedaan dit op te bouwen. En ik moet zeggen: jullie verzending is zeldzaam snel ivm anderen.

thx!

PS we hebben weer uitbreidingsplannen. Het loopt nog verder uit de hand, grond naast ons pand al aangekocht. We gaan steeds meer pallets verkopen en daar zijn we nu niet echt op ingericht. Ook komen we kantoren tekort. Dan meteen maar een gym erbij :D

Wat is de beste manier om er voor te zorgen dat jullie producten bij een vd jumbo filialen bij mij in de buurt terecht komen? Aanvragen bij de desbetreffende locaties van de jumbo zelf?

• #40.187
Wat is de beste manier om er voor te zorgen dat jullie producten bij een vd jumbo filialen bij mij in de buurt terecht komen? Aanvragen bij de desbetreffende locaties van de jumbo zelf?

Ja dat kan zeker helpen, aangeven dat ze het bij veel andere JUMBO's wel hebben ;).. paar keer al succes mee gehad.

Als ik snel naar jullie ingrediënten lijst kijkt, zit het bij jullie wel snor.

XXL is volgens mij ook wel deels groot geworden door het BF schandaal en daarna zelf meerdere keren goed uit de testen te komen. :D Heeft een hoop mensen opgevangen die allemaal XXL aanraden. Ook een goede samenwerking destijds met Big Cat, die wat blends in elkaar heeft gezet als ik mij niet vergis.

Jammer dat supplementenlabtest sinds 2018 niet meer actief is, eigenlijk zou elk bedrijf met supplementen onafhankelijk getest moeten blijven worden.

• #40.190
Probleem met spiking is dat het vaak niet eens aan de ingrediënten te zien is. Daarbij ook niet met de meest gebruikte labmethode om het eiwitgehalte te bepalen. Dat is het meten van het stikstofgehalte en dan een factor er overheen. Dat geeft dat het eiwitgehalte. Ga je echter stoffen toevoegen die je niet op het label zet en het stikstofgehalte verhogen dat geeft dat een goede uitslag qua eiwitwaarde. Alleen klopt het niet, het zijn geen eiwitten. Gebeurt nog steeds en tegenwoordig verwacht ik dat het weer actueler kan zijn. De eiwitprijzen stijgen enorm snel, nu circa 40% al duurder dan enkele maanden geleden. Meer verleidelijk om te sjoemelen dus. Om goed te testen moet je het aminozurenprofiel analyseren en vergelijken met het natuurlijke profiel van whey. Dan pak je spiking er zo uit.

XXL is volgens mij ook wel deels groot geworden door het BF schandaal en daarna zelf meerdere keren goed uit de testen te komen. :D Heeft een hoop mensen opgevangen die allemaal XXL aanraden. Ook een goede samenwerking destijds met Big Cat, die wat blends in elkaar heeft gezet als ik mij niet vergis.

Jammer dat supplementenlabtest sinds 2018 niet meer actief is, eigenlijk zou elk bedrijf met supplementen onafhankelijk getest moeten blijven worden.
Ja klopt! dat is alweer even geleden. Heb me altijd sterk gemaakt voor de kwaliteit van de producten en testen nog met regelmaat de aminozuurprofielen om te kijken of alles nog conform onze eisen is.

Ook met Big Cat producten geformuleerd. Helaas tragisch verlopen met hem, maar dat is een ander verhaal...

wat is er zo spannend. waarvoor jullie aftellen op insta?
krijgen we een leuke korting aanstaande?

heb wel een leuk winkelmandje weer vol, waarbij ik op korting wacht.

• #40.192
wat is er zo spannend. waarvoor jullie aftellen op insta?
krijgen we een leuke korting aanstaande?

heb wel een leuk winkelmandje weer vol, waarbij ik op korting wacht.

Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar hoorde wel iets over een kortingsactie.

edit > komt inderdaad korting aan morgen (vrijdag) voor een aantal dagen ;)

Laatst bewerkt:
komen jullie nog naar de jumbo in haarlem?

Eergisteren besteld voor 100 euro en nu al die korting... Zuur..

Op de site staat dat er een nieuwe smaak whey delicious uitkomt ;) de Salted caramel. Is daar toevallig wat meer info over hoe wat en wanneer???

• #40.200
Op de site staat dat er een nieuwe smaak whey delicious uitkomt ;) de Salted caramel. Is daar toevallig wat meer info over hoe wat en wanneer???

Ik durf het zo niet te zeggen. Leveringen zijn wat lastig momenteel. Steeds meer problemen met grondstoffen, potten, deksel, sleeves noem maar op. Deze smaak is wel erg lekker :zuip:

verwacht niet dat het nog lang gaat duren.

Terug
Naar boven