bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 486
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoa, die gaan hier toch vlot erin. Je kunt ze ook kauwen, ze breken dan meteen maar ik vind het een rare structuur hebben danDie heb ik ook een tijdje gebruikt. Vond ik ook wel goed. Leek er zelfs een klein beetje extra energie van te krijgen. Wel veel en grote tabs![]()

PostNL heeft niet alle meegenomen heb ik begrepen, dat zal dan vandaag verzonden worden.Ik neem aan dat de bestellingen van gisterenavond nog niet de deur uit zijn met all de drukte door de korting? Normaal heb ik alles de volgende dag geleverd en deze keer niet. Track & trace doet wat vaag ook.
Mwoa, die gaan hier toch vlot erin. Je kunt ze ook kauwen, ze breken dan meteen maar ik vind het een rare structuur hebben dan![]()

WAAR IS DE VANILLE PUDDING? die mag echt niet weg zijn!
aha je hebt het over de protein pudding die je zelf moeten maken? die komt weer terugLiggen daar nog wat potten in jullie magazijn? Echt heel jammer want was een top product - andere smaken vond ik veel minder![]()
@XXL Nutrition Is jullie CDB Olie Citrus ook een labtest ondergaan, en is die beschikbaar?
Is hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu![]()
Lol ik heb zoveel van die shakers en nog nooit een kapot gegaanIs hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu![]()
Je moet die dingen ook gelijk uitspoelen na gebruik.Meestal gooi ik een shaker weg na een maand aangezien ze dan gaan stinken en je toch bij elke bestelling overal een shaker gratis krijgt
Is hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu![]()
Kan het zijn dat het een oudere bovenkant was? we krijgen hier eigenlijk geen klachten meer over hoor ik van de klantenservice