Die zijn wel lekkerder als ik eerlijk ben. Maar niet vegan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn wel lekkerder als ik eerlijk ben. Maar niet vegan.
Ok, ik
Die vind ik lekkerder dan die andere.
Die komende de komende week weer binnen!@XXL Nutrition Enig idee wanneer deze (terug) op voorraad zijn?
Misschien mis ik het elke keer want heb ze nog nooit kunnen bestellen
![]()
Wij geloven er niet echt in dat als iemand ineens gaat roepen dat hij merk X gebruikt dat mensen dat dan ook gaan kopen. Maand later werken veel weer met een ander merk en dan is dat ineens goed. We werken met bepaalde atleten in meerdere sporten. We hebben een andere strategie. Hebben in tegen stelling tot veel andere merken veel offline zichtbaarheid in sportscholen/fitnesscentra. Ook varen we goed op mond-op-mond reclameWat is trouwens de reden dat jullie niet van die influencers sponsoren zoals gymshark die elke idioot die lift en een beetje following heeft sponsored.

Top, thanks!
thx!Complimenten naar de marketingafdeling en de strategie, volgens mij loopt dat allemaal goed 👌🏻.
Hoe gaan de uitbreidingen in de supermarkten? En de reacties/feedback van de klanten van die supermarkt?
Pure interessevraag trouwens, voel je nergens tot verplicht qua antwoord

DIT vind ik nou eens een prima antwoord. Een merk wat eerder symatiek dan aggressief overkomt ga ik zelf ook eerder via mond-op-mond promoten. Al zegt dat weinig. Want zero followersWij geloven er niet echt in dat als iemand ineens gaat roepen dat hij merk X gebruikt dat mensen dat dan ook gaan kopen. Maand later werken veel weer met een ander merk en dan is dat ineens goed. We werken met bepaalde atleten in meerdere sporten. We hebben een andere strategie. Hebben in tegen stelling tot veel andere merken veel offline zichtbaarheid in sportscholen/fitnesscentra. Ook varen we goed op mond-op-mond reclame

“Inflatie” van 2.5% die de overheid weerspiegeltIs er iets veranderd aan de Night Protein? Laatste keer dat ik m bestelde was t 37,95 per 2kg. Nu 44,95![]()
Offline veel zichtbaarheid zorgt er ook voor dat de de online shop goed loopt. Het gaat qua groei heel goed bij XXLThanks voor je antwoord! Heel vet om te zien hoe het bedrijf en merk zich ontwikkelt en groeit. Zie je ook steeds vaker voorbij komen in verschillende dingen.
Dan domineren jullie de offline wereld wel goed tegenover de concullega’s, PSV is een hele mooie 👌🏻.
En nogmaals thanks voor de openheid altijd![]()

Ieder zijn eigen keuzes, wij vinden dit het beste bij ons passen.DIT vind ik nou eens een prima antwoord. Een merk wat eerder symatiek dan aggressief overkomt ga ik zelf ook eerder via mond-op-mond promoten. Al zegt dat weinig. Want zero followers
En jullie hebben een goed superlicht rugzakje wat weer XXL exposure is. Prima om windjack+reep+klein flesje drinken mee te nemen cross country.
Nee is niets veranderd alleen de inkoopprijs is omhoog geschoten, dat geldt voor heel veel dingen. Echt alles wordt duur en schaars. Het is nog een wonder dat we de NP kunnen blijven leveren, er zit een isolaat versie van caseïne in. Dat is gewoon niet te vinden in heel de EU momenteel. Daarbij wordt echt ALLES duurder. Whey, casseine, creatine (schaars ook), potten, plastic, karton. Bizar! We proberen het nog te beperken maar kon gewoon niet meer zonder bepaalde producten te verhogen. Ik zie echt een wereldwijde inflatie aankomen. Je hoort het overal, schaarste en prijsverhogingen. Het transport van een 40ft container voor shakers uit China kost normaal $1800 nu is dat $15.000. Maar kijk en luister eens om je heen, gas, benzine, elektriciteit, hout, staal, huizen, computerchips, je boodschappen, auto's echt alles wordt duurder.Is er iets veranderd aan de Night Protein? Laatste keer dat ik m bestelde was t 37,95 per 2kg. Nu 44,95![]()
Ja echt he! ik ben benieuwd waar dit heengaat..... Ziet er echt niet goed uit allemaal.“Inflatie” van 2.5% die de overheid weerspiegelt
In realiteit is alles 25% duurder onderhand 😀
Geen idee ook of dit de daadwerkelijke reden is, ben geen econoom.Zag een tijdje geleden hier filmpjes over op youtube dat t eraan zat te komen vanwege de hoeveelheid bij gedrukte geld in 2020. Maar t gebeurde maar niet dus ik dacht t zal welGeen idee ook of dit de daadwerkelijke reden is, ben geen econoom.
Maarja ik zie t met andere producten ook wel. Thanks voor de openheid.
smaak is top!Zag de salted caramel, die gaan we uitproberen 😁.
De chat wordt wel op elke nieuwe pagina opnieuw getriggered waardoor er geluid komt en muziek stopt op de telefoon (IOS 15.0.2, Brave browser)
Nee eigenlijk niets over gehoord. Ik ga het navragen bij de klantenservice, je hoort van me.Hey René,
Ik eet al lange tijd de vloeibare ei eiwit. Ik maak hier altijd een spiegelei van samen met een heel ei. Normaal heeft het een lekker stevige structuur, maar sinds de laatste doos die ik opengemaakt heb is de structuur heel anders. Ik dacht eerst dat het aan een pakje lag maar bij het 2e pakje uit de doos hetzelfde 'probleem'. Ei wordt heel fluffy en als hij klaar is en ik hem uit de pan wil laten glijden breekt hij in meerdere stukken. Ik vind het ook minder lekker, smaak lijkt anders, dus dat is ook wel jammer. Heb je dit eerder gehoord?
Heb begrepen dat er over 1 batch meer klachten zijn geweest. Mogelijk had jij die ook. Hoeveel had je er besteld?Hey René,
Ik eet al lange tijd de vloeibare ei eiwit. Ik maak hier altijd een spiegelei van samen met een heel ei. Normaal heeft het een lekker stevige structuur, maar sinds de laatste doos die ik opengemaakt heb is de structuur heel anders. Ik dacht eerst dat het aan een pakje lag maar bij het 2e pakje uit de doos hetzelfde 'probleem'. Ei wordt heel fluffy en als hij klaar is en ik hem uit de pan wil laten glijden breekt hij in meerdere stukken. Ik vind het ook minder lekker, smaak lijkt anders, dus dat is ook wel jammer. Heb je dit eerder gehoord?