AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

De whey delicious 1000gr. Zijn die in potten of zakken?
 
De whey delicious 1000gr. Zijn die in potten of zakken?

whey_delicious_1000g_salted_caramel.png
 
In zakken dus.
 
René, betreft de weekaanbieding. 15 euro korting op de 2kg Natural Whey?
Heeft dat te maken met de houdbaarheidsdatum, niet populair? Verdacht hoge korting. :D
 
Ik ben benieuwd naar wanneer de ab straps weer op voorraad komen. Heb deze nodig voor de training, koop liever bij XXL dan bij de concurrentie :p
 
Ik ben benieuwd naar wanneer de ab straps weer op voorraad komen. Heb deze nodig voor de training, koop liever bij XXL dan bij de concurrentie :p
ab straps gewoon minder eten dikke :S
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
René, betreft de weekaanbieding. 15 euro korting op de 2kg Natural Whey?
Heeft dat te maken met de houdbaarheidsdatum, niet populair? Verdacht hoge korting. :D
Heeft inderdaad te maken met de datum (30-1-2022), spul is overigens veel hanger houdbaar. Ik weet zeker dat er wel markt voor is. Onze marketingafdeling gaat ermee aan de slag, heb ze net even wakker geschud :p
Ik ben benieuwd naar wanneer de ab straps weer op voorraad komen. Heb deze nodig voor de training, koop liever bij XXL dan bij de concurrentie :p
Dat is fout gegaan hier met op tijd bestellen, iemand liggen slapen :hamer: . gaat helaas nog even duren.
 
Heeft inderdaad te maken met de datum (30-1-2022), spul is overigens veel hanger houdbaar. Ik weet zeker dat er wel markt voor is. Onze marketingafdeling gaat ermee aan de slag, heb ze net even wakker geschud :p

Dat is fout gegaan hier met op tijd bestellen, iemand liggen slapen :hamer: . gaat helaas nog even duren.
Heb je een indicatie? Dan wacht ik even met bestellen
 
Hebben jullie al eens een overzicht in welke Jumbo filialen XXL supps te krijgen zijn?
 
Heb je een indicatie? Dan wacht ik even met bestellen
Dat gaat nog wel 2 maanden duren ben ik bang...
Hebben jullie al eens een overzicht in welke Jumbo filialen XXL supps te krijgen zijn?
Momenteel geen overzicht van, we zijn wel aan het kijken of we zo'n overzicht gaan maken. Nog een uitsluitsel over.
 
Hey René,
Hoe lang is het ei eiwit ongeveer houdbaar als je het bestelt? Laatste keer was het maar 1 maand houdbaar en dat vond ik wel vrij kort. Nu krijg ik het wel op, maar vroeg me af wat ik mag verwachten qua datum als ik bestel. Ik heb namelijk altijd graag van alles voldoende voorraad in huis maar moet natuurlijk niet te veel bestellen. :P
 
Hey René,
Hoe lang is het ei eiwit ongeveer houdbaar als je het bestelt? Laatste keer was het maar 1 maand houdbaar en dat vond ik wel vrij kort. Nu krijg ik het wel op, maar vroeg me af wat ik mag verwachten qua datum als ik bestel. Ik heb namelijk altijd graag van alles voldoende voorraad in huis maar moet natuurlijk niet te veel bestellen. :P
Kan je helaas niet aan een datum helpen nu (systeem hangt). Werken wel aan een systeem waarbij deze op de site erbij komt.
 
Eindejaarsgeschenk van de baas was een bol.com cadeaukaart. Gelukkig verkoopt bol.com ook XXL producten.
Bestelling geplaatst, en net van XXL bevestiging gekregen dat mijn betelling verzonden wordt. Bedankt weer! :) :thumbup:
 
Eindejaarsgeschenk van de baas was een bol.com cadeaukaart. Gelukkig verkoopt bol.com ook XXL producten.
Bestelling geplaatst, en net van XXL bevestiging gekregen dat mijn betelling verzonden wordt. Bedankt weer! :) :thumbup:
kijk! dat is top :p
 
‘S avond rond 20u een bestelling geplaatst met m’n contestprijs, dag nadien rond 12u had ik het al :D

De salted caramel is goedgekeurd!

Bedankt XXL Nutrition!
E330DCDB-DC79-42E5-99C9-26A3139ECADE.jpeg
 
Rene, enig idee wanneer de L-arginine weer beschikbaar is? :)
 
Back
Naar boven