XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.301
Iemand ervaring met de delicious night protein ten opzichte van de normale night protein?

Hoe zit het met dit product:

Staat aal zeker 2 maanden op jullie site, maar is nog nooit op voorraad geweest ???
Als ze meevallen qua prijs zijn ze wel handig om in een cut schema te gebruiken, ga deze ook in het oog houden voor na de winter.

• #40.304
  • Like
Waarderingen: Onit
Enig idee wanneer de ashwaghanda weer op voorraad komt? Mijn eigen stack is leeg haha.

Wanneer komt de creatine monohydraat weer op voorraad? Nu al 2x op rij met bestellen was het op.

Komt de kant en klare complete food nog terug?

Iemand de kant&klare nieuwe maaltijden al geprobeerd? Ben benieuwd of ze lekker smaken en hoe groot / vullend ze zijn

• #40.310
Staat bij 400 gr.
Qua gewicht niet erg groot. Maar het is echt persoonlijk hoe goed iets vult.
Qua gewicht en kcal krijg je het nooit voor iedereen goed. We hebben daar wat tijd ingestoken en 500kcal voor een maaltijd is voor de gemiddelde mens goed. Sommige willen minder, anderen weer meer dat hou je altijd.

Ik probeer het 3x maaltijden pakket te bestellen van de nieuwe maaltijden, maar ik krijg de volgende foutmelding:

Ik heb een smaak geselecteerd en aantal, alsnog zegtie selecteer alle vereiste?

Bijlagen

• Screenshot_20211108-180254_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211108-180254_Samsung Internet.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 45
  • #40.312
Enig idee wanneer de ashwaghanda weer op voorraad komt? Mijn eigen stack is leeg haha.
Heb ik nagevraagd en komt ik op terug.
Wanneer komt de creatine monohydraat weer op voorraad? Nu al 2x op rij met bestellen was het op.
Die komt morgen weer binnen enkele pallets.
Komt de kant en klare complete food nog terug?
Die is lang geweest door leveringsproblemen bij de Belgische producent maar komt deze week weer binnen.
Ik probeer het 3x maaltijden pakket te bestellen van de nieuwe maaltijden, maar ik krijg de volgende foutmelding:

Ik heb een smaak geselecteerd en aantal, alsnog zegtie selecteer alle vereiste?
Ik ga navragen wat er aan de hand is, heb er wel iets over gehoord. Kom ik morgen op terug.

Komt de Fully Loaded tzt weer op voorraad? :)

Laatst bewerkt:
Heb ik nagevraagd en komt ik op terug.

Die komt morgen weer binnen enkele pallets.

Die is lang geweest door leveringsproblemen bij de Belgische producent maar komt deze week weer binnen.

Ik ga navragen wat er aan de hand is, heb er wel iets over gehoord. Kom ik morgen op terug.
Al meer bekend? Moet echt vanavond bestellen want de voorraad is op, en zou graag van de actie 3 voor 15 euro gebruik willen maken

• #40.315
Wat is jullie ervaring met de flavor drops van XXL?

Voor in de havermout zie ik dat de smaak ‘cookies’ velen bevalt.

Iemand aanraders voor door de kwark? Eet die met fruit en had graag een fruitsmaak toegevoegd maar die lijken ze nog niet te hebben.

• #40.318
Wat is jullie ervaring met de flavor drops van XXL?

Voor in de havermout zie ik dat de smaak ‘cookies’ velen bevalt.

Iemand aanraders voor door de kwark? Eet die met fruit en had graag een fruitsmaak toegevoegd maar die lijken ze nog niet te hebben.
Kan je helaas niet helpen, eerlijk gezegd zelf nooit geprobeerd.... alleen met samples testen maar is lang geleden.

Terug
Naar boven