XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

haha welk product bedoel je

Die gym equipment natuurlijk. Een XXL Nutrition squatrack, olympische halterstang en plates?

1652891060420.png
 
Ha Rene! Wij openen begin Juni onze sportschool. Nu hebben we contact met Imre en dat verloopt erg goed. We willen graag groot bij jullie afnemen, wat besproken is met hem. Maar voor onze PR zouden we het graag bij of met jou willen ophalen (mits mogelijk). Lijkt me echt tof. Ik dacht nooit geschoten is altijd mis!
 
Ha Rene! Wij openen begin Juni onze sportschool. Nu hebben we contact met Imre en dat verloopt erg goed. We willen graag groot bij jullie afnemen, wat besproken is met hem. Maar voor onze PR zouden we het graag bij of met jou willen ophalen (mits mogelijk). Lijkt me echt tof. Ik dacht nooit geschoten is altijd mis!
Kijk dat is mooi! en ja kan zeker, laten we even via de email afstemmen > rene@xxlnutrition.nl
 
Gefeliciteerd René!

Je bent zelf trouwens niks ouder geworden over de jaren. :thumbup:

:lifter:
 
Nieuwe verpakkingen van de pakketjes ziet er ook gaaf uit!
 
Nieuwe verpakkingen van de pakketjes ziet er ook gaaf uit!
Ja vind ik ook. Zeker omdat er geen plakband meer overheen hoeft. Oude doosje worden nu opgemaakt en dan op naar de nieuwe.
 
Gefeliciteerd🙏

Ik heb net weer een bestelling gedaan , alleen met mijn oude email adres.
Nu kan ik de bestelling niet bijhouden.
Kan ik gewoon mailen om mijn goede email adres door te geven?
 
Gefeliciteerd🙏

Ik heb net weer een bestelling gedaan , alleen met mijn oude email adres.
Nu kan ik de bestelling niet bijhouden.
Kan ik gewoon mailen om mijn goede email adres door te geven?
Denk dat je dan niet op tijd antwoord gaat krijgen, vandaag is het mega druk bij de klantenservice. Je doelt zeker op de track en trace?
 
Denk dat je dan niet op tijd antwoord gaat krijgen, vandaag is het mega druk bij de klantenservice. Je doelt zeker op de track en trace?
Ja heb de optie ophalen gekozen bij bet afhaalpunt omdat ik niet thuis ben.
Ik rij savonds wel naar het afhaalpunt.
Vertrouw op de stipte afhandeling zoals altijd.

Thanks🤙
 
Back
Naar boven