XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Zo te zien is jullie verjaardagskorting goed bevallen? Gisteren VOOR 10 uur besteld, verwachte leveringsdatum 28e :o
    Mensen bij ons werken ook vandaag. Maar de vertraging treedt op bij PostNL die sorteren en bezorgen een dag niet heb ik begrepen.
    Misschien doen de magazijn medewerkers van xxlnutrition wel aan vrije dagen?
    Ja zeker! maar wel in shifts. Vandaag was het een volle bezetting in het magazijn. Was er ook even kijken.
    Haha heb zelf gister een shirt gekocht van xxl en dacht wtf waarom is ie niet binnen maar kwam er ook achter dat het hemelvaart is :roflol:
    :D
     
    Hey René,
    Vet dat jullie op intents staan. Staan jullie ook op dominator en decibel toevallig?:D
     
    Mensen bij ons werken ook vandaag. Maar de vertraging treedt op bij PostNL die sorteren en bezorgen een dag niet heb ik begrepen.

    Ja zeker! maar wel in shifts. Vandaag was het een volle bezetting in het magazijn. Was er ook even kijken.

    :D
    Ah tof een beetje random inzicht in jullie bedrijf :).
     
    Hey René,
    Vet dat jullie op intents staan. Staan jullie ook op dominator en decibel toevallig?:D
    Dit jaar staan we op Intents, Dance Valley, Dutch Valley, Latin Village en Defcon. Weet niet of ik nog iets gemist heb. Verwacht dat we voor volgend jaar een 2e container gaan laten maken zodat we op meer festivals kunnen staan.
    Ah tof een beetje random inzicht in jullie bedrijf :).
    :thumbs:
     
    Hey René,
    Vet dat jullie op intents staan. Staan jullie ook op dominator en decibel toevallig?:D
    Ik neem aan dat je dan ook naar decibel gaat? Kreeg jij je kaartje gelijk na betalen? Ik namelijk niet en vrees mn email verkeerd te hebben gezet.
    Eigenlijk krijg je altijd gelijk na betalen je kaartjr via de mail.
     
    Ik neem aan dat je dan ook naar decibel gaat? Kreeg jij je kaartje gelijk na betalen? Ik namelijk niet en vrees mn email verkeerd te hebben gezet.
    Eigenlijk krijg je altijd gelijk na betalen je kaartjr via de mail.
    Wie, wat, waar? kaartje? :p ... Decibel is van een andere organisatie. Mogelijk volgend jaar.
     
    • Like
    Waarderingen: Boca
    Ik citeerde Wovano en heb al antwoord.
    Vraag was dus niet aan xxl 😂
     
    Ik heb 7 kg whey iso op stock van XXL :D
     
    Whey maar whey isolaat en whey hydrolisaat in het bijzonder zijn absurd in prijs gestegen. Er is meer vraag dan aanbod. Ben ook bang dat de prijzen niet snel gaan zakken.
    Samen met onze producent kopen we ongeveer 40% van de whey isolaat productie van VOLAC op. Dat is de zuiverste isolaat die er te krijgen is. Maar dat percentage wil al zeggen dat de totale productie niet gigantisch is.

    Kan Volac niet uitbreiden ? :D
     
    Ik heb 7 kg whey iso op stock van XXL :D
    :wl:
    Kan Volac niet uitbreiden ? :D
    Nee helaas dat gaat zomaar niet. Minder koeien, minder melk, wordt minder kaas gemaakt en heb je dus ook minder wei. Daarbij zit de productie aan zijn max. Uitbreidingen is ook lange termijn. Daarom verwacht ik ook niet dat de whey prijzen weer snel zullen dalen.
     
    Enig idee wanneer de nieuwe items gaan uitkomen? Of gaat het om allemaal verschillende datums?
     
    Top geregeld op Intents en aardige mensen achter de bar!

    Goede marketing om de opblaasbare ballen in het publiek te gooien :p
     
    Gripper set bv =)
    Dat is bedoelt voor gyms eigenlijk. Allerlei grepen voor een lat pulley. Die verwachten we over circa 5 weken.
    Top geregeld op Intents en aardige mensen achter de bar!

    Goede marketing om de opblaasbare ballen in het publiek te gooien :p
    Goed om te horen! Dat met die ballen was een ideetje van mij ;-)
     
    Zo te zien zijn de producten van jullie grootste concurrent nu bij de albert heijn verkrijgbaar. Volgens mij is dit nieuw? Betekent dit indirect dat jullie producten er (voorlopig?) Niet in het assortiment komen?
     
    Zo te zien zijn de producten van jullie grootste concurrent nu bij de albert heijn verkrijgbaar. Volgens mij is dit nieuw? Betekent dit indirect dat jullie producten er (voorlopig?) Niet in het assortiment komen?
    Body en fit producten zijn toch al super lang verkrijgbaar in de AH?
     
    Zo te zien zijn de producten van jullie grootste concurrent nu bij de albert heijn verkrijgbaar. Volgens mij is dit nieuw? Betekent dit indirect dat jullie producten er (voorlopig?) Niet in het assortiment komen?
    Al langer. Glanbia heeft hen overgenomen jaar of 5 geleden
     
    Back
    Naar boven