Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat schuift het als ik hiermee ga rijden ? :laugh:

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.784
Ik vind maar een paar pré workout supplementen terug, heb ik iets gemist?! Zijn de Venom blikjes ook niet meer verkrijgbaar?

• #40.786
Is er momenteel een kortingscode beschikbaar?

Hey René, wanneer is de 500 gr creatine weer op voorraad?

Rene is druk met StreetGasm 😎

Heb er al twee op. Dit gaat gigantisch mis
20220616_155429.jpg

• #40.793
Hey René, wanneer is de 500 gr creatine weer op voorraad?
Was inderdaad 10 dagen weg met StreetGasm.. Poeh.. net thuis. Dat was een heftig weekje :p

Verwacht dat we vanaf volgende week weer volop creatine hebben. We gaan het aantal dat iemand kan bestellen ook beperken. Zijn mensen die er 50 bestellen en dan op marktplaats verkopen omdat veel shops niet kunnen leveren.

Ik zag dat je alleen was? @XXL Nutrition
Ik houd mij aanbevolen om als fotograaf mee te gaan de volgende keer😌

tank ik ook nog wel 3 keer voor je 😁

#geenschaamte

Was inderdaad 10 dagen weg met StreetGasm.. Poeh.. net thuis. Dat was een heftig weekje :p

Verwacht dat we vanaf volgende week weer volop creatine hebben. We gaan het aantal dat iemand kan bestellen ook beperken. Zijn mensen die er 50 bestellen en dan op marktplaats verkopen omdat veel shops niet kunnen leveren.
Goed gezien. Idd zijn altijd van die dit doen

• #40.796

Snap echt niet dat er mensen zo maf zijn dit te verkopen. Je weet nooit wat ermee gebeurt is. Zag ook al wheyisolaat voorbij komen ???
Beter in de winkel/shop kopen dan weet je dat het dicht en nieuw is, en niet mee gefucked !!

Terug
Naar boven