MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.741
Zo te zien zijn de producten van jullie grootste concurrent nu bij de albert heijn verkrijgbaar. Volgens mij is dit nieuw? Betekent dit indirect dat jullie producten er (voorlopig?) Niet in het assortiment komen?
B&F ligt daar allang, met een pouch whey en wat reepjes. Wij zijn er niet uitgekomen met AH, volgens mij levert B&F tegen of onder hun inkoopprijs om er maar te liggen. Dat ga ik niet in mee. Maar we hebben wel vorderingen met andere ketens, dat maken we binnenkort bekend. We gaan ook verder met benaderen van franchise. Dat gaat goed en leveren nu al meer dan 120 supermarkten die allemaal een hele stelling hebben. Allemaal supertevreden. We gaan nu ook richting Duitsland en België in de retail.

Met de huidige prijzen van nu ga ik geen whey en creatine meer kopen. De prijzen zijn echt belachelijk.

• #40.743
Met de huidige prijzen van nu ga ik geen whey en creatine meer kopen. De prijzen zijn echt belachelijk.
Ja dat snap ik... echt bizar de stijging van het afgelopen jaar. Heb gehoord dat het voor volgend kwartaal stabiliseert en in ieder geval niet meer stijgt.

René,

Weet jij wanneer de COR op voorraad komt? Ben benieuwd.

• #40.745
René,

Weet jij wanneer de COR op voorraad komt? Ben benieuwd.
Niet precies bekend nog, kan helaas geen datum noemen. Is wel besteld. Hebben daar lang over gedaan en alle merken getest en vergeleken. Oplosbaarheid is goed en de smaak ook veel beter dan alles wat we getest hebben.

• Like
Waarderingen: Onit
Ja dat snap ik... echt bizar de stijging van het afgelopen jaar. Heb gehoord dat het voor volgend kwartaal stabiliseert en in ieder geval niet meer stijgt.
Is dit dan een goed teken?
Screenshot_2022-05-31-14-44-10-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Niet precies bekend nog, kan helaas geen datum noemen. Is wel besteld. Hebben daar lang over gedaan en alle merken getest en vergeleken. Oplosbaarheid is goed en de smaak ook veel beter dan alles wat we getest hebben.
misschien enig idee welke smaken COR jullie in het assortiment krijgen? (please iets met pindakaas)

Vanille valt wel te combineren met echte pindakaas, of powderd peanut butter. :)

Wat is COR ?
(50 plusser)

Hey René,
Heb een oversized t-shirt van de nieuwe collectie besteld in de grootste maat, maar het valt me eerlijk gezegd wel tegen hoe oversized dit is :(

• #40.758
Hey René,
Heb een oversized t-shirt van de nieuwe collectie besteld in de grootste maat, maar het valt me eerlijk gezegd wel tegen hoe oversized dit is :(
haha.. gelukkig hou ik me zelf helemaal niet meer bezig bij de kleding :p. Heb je wel je normale maat besteld of uit voorzorg een maatje kleiner?

Terug
Naar boven