AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Welke van de 2 kan ik het beste aanhouden?
Website:
website.png

Pot:
2x204=378?
IMG_20220706_123051.jpg
Lijkt erop of de 50 gr van t bereidde product is??

Lijkt erop of de 50 gr van t bereidde product is??
Lijkt me niet, aangezien er dit op staat:

Gebruik en dosering​

Meng voor 1 pannenkoek 2 maatscheppen (50 gram) Delicious Pancakes met 100 ml melk of een andere drank naar keuze in een shakebeker en bak deze in een hete koekenpan. Geschikt als voedzaam ontbijt of verantwoord tussendoortje.

Ervaringen zijn goed, dit is een hoogwaardige CBD op waterbasis (beter opneembaar dan op olie) en met NANO technologie voor een betere opname. Er zit 1500mg CBD in een flesje van 30ml.
Op jullie nieuwe huismerk cbd batch, zie ik dat er paar verranderingen zijn ?

Wat zijn de veranderingen aan de nieuwe batch vergeleken met de oude cbd olie ?

nu is hij op olie basis en de vorige water ?

Lijkt me niet, aangezien er dit op staat:

Gebruik en dosering​

Meng voor 1 pannenkoek 2 maatscheppen (50 gram) Delicious Pancakes met 100 ml melk of een andere drank naar keuze in een shakebeker en bak deze in een hete koekenpan. Geschikt als voedzaam ontbijt of verantwoord tussendoortje.
Denk een soort gemiddelde.

380 =100 gr
190 = 50 gr
Ze zeggen melk of iets anders. Iets anders is vaak kcal loos. Melk is 48 kcal/100 ml
50 ml water en 50 ml melk = 24 kcal.
Dus ca. 24 kcal
Dan is t 180 kcal en 24 kcal dus totaal 204 kcal.
Er wordt tegenwoordig vaak zo gerekend met gemiddeldes... vage methode maar ik zie t vaker.

Denk een soort gemiddelde.

380 =100 gr
190 = 50 gr
Ze zeggen melk of iets anders. Iets anders is vaak kcal loos. Melk is 48 kcal/100 ml
50 ml water en 50 ml melk = 24 kcal.
Dus ca. 24 kcal
Dan is t 180 kcal en 24 kcal dus totaal 204 kcal.
Er wordt tegenwoordig vaak zo gerekend met gemiddeldes... vage methode maar ik zie t vaker.
Hoe is dat dan verwerkt in de opgegeven macro’s?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.828
Op jullie nieuwe huismerk cbd batch, zie ik dat er paar verranderingen zijn ?

Wat zijn de veranderingen aan de nieuwe batch vergeleken met de oude cbd olie ?

nu is hij op olie basis en de vorige water ?
Ja klopt is op hennepoliebasis en een hogere concentratie CBD.

Staat je bolide er morgen ook?
Shakey gaat er trouwens wel in of een lekkere bar 😋

Alright, ik vraag het maar gewoon want ik kan slecht overweg met de zoekfunctionaliteit.

Ik heb letterlijk langer dan een jaar geleden voor het laatst Whey Delicious 2.5kg besteld. Als ik nu op de website kijk zie ik dat de prijs met ongeveer € 15 is verhoogd. Ik snap dat tegenwoordig alles duurder wordt, maar is hier destijd iets over gecommuniceerd? Ik ben wel benieuwd waar dat prijsverschil in zit.

Zie het niet als kritiek, ik bestel het toch wel.

Alright, ik vraag het maar gewoon want ik kan slecht overweg met de zoekfunctionaliteit.

Ik heb letterlijk langer dan een jaar geleden voor het laatst Whey Delicious 2.5kg besteld. Als ik nu op de website kijk zie ik dat de prijs met ongeveer € 15 is verhoogd. Ik snap dat tegenwoordig alles duurder wordt, maar is hier destijd iets over gecommuniceerd? Ik ben wel benieuwd waar dat prijsverschil in zit.

Zie het niet als kritiek, ik bestel het toch wel.
Alle whey is bizar hard gestegen afgelopen tijd

Terug
Naar boven