XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die havermoutrepen zijn ideaal. 3x 12 stuks van besteld. De rest is gewoon te duur maar wel super lekkah.
Benieuwd naar die havermoutreep idd 👌

Ja goedkoop is het helaas niet.. high protein toetje van de lidl bijvoorbeeld stuk goedkoper. Maar vind vaak die goedkopere eiwitrepen van bijv de action een stuk minder lekker. En gebruik ze niet dagelijks, dus soms traktatie voor onderweg of uitje en dan kunnen ze best wat meer kosten haha :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.882
Vandaag 2 try out boxen binnen gekregen. De protein bars en de try-out box en moet zeggen dat ze super gevuld zijn! Erg benieuwd om alles te proberen. Thanks XXL👌💪
Voor de leden: try out box is nu helft van de prijs

Foto hieronder bevat 15 repen vanuit de protein bar box en overige uit het try-out pakket. Schijnt wel elke keer anders te zijn qua inhoud ;)

20220802_111027.jpg
Inhoud van de boxen wisselt inderdaad steeds. Komen ook steeds nieuwe producten bij en doe komen er dan in. De oatrepen zijn niet normaal lekker is gewoon een maaltijd, maar ook een kcal bom ;)

Ik zie dat jullie nu ook 25kg dumbbells met een quick lock systeem verkopen, enig idee of er ook een 40kg variant komt?

Ik zie dat jullie nu ook 25kg dumbbells met een quick lock systeem verkopen, enig idee of er ook een 40kg variant komt?

Er staat 25kg, maar op het plaatje gaat de instelling van dat ding maar tot 20kg? Beetje knullig als de gewichtsaanduiding exclusief de handgreep is. :p

1659444640819.png

• #40.886
Het is 20kg dat was een fout op de website en net gecorrigeerd. Komen voorlopig geen zwaardere
Er staat 25kg, maar op het plaatje gaat de instelling van dat ding maar tot 20kg? Beetje knullig als de gewichtsaanduiding exclusief de handgreep is. :p

1659444640819.png
Was net opgevallen al hier, is net aangepast. Slordig...

Hee René,

Ik wilde net een XXL Gift Card kopen alleen viel het me op dat je bij het afrekenen niet kunt betalen met iDeal.
Heb het opgelost via paypal. Geen idee of dat de bedoeling is of een foutje op de website, maar dan weet je het in ieder geval :thumb:

Fijne dag!
2022-08-03 04_08_39-Afrekenen XXL Nutrition.png

2022-08-03 04_09_36-Afrekenen XXL Nutrition.png

• #40.890
Hee René,

Ik wilde net een XXL Gift Card kopen alleen viel het me op dat je bij het afrekenen niet kunt betalen met iDeal.
Heb het opgelost via paypal. Geen idee of dat de bedoeling is of een foutje op de website, maar dan weet je het in ieder geval :thumb:

Fijne dag!
2022-08-03 04_08_39-Afrekenen XXL Nutrition.png

2022-08-03 04_09_36-Afrekenen XXL Nutrition.png
thx voor het melden. We gaan ernaar kijken.

Hey René, ik heb ze al een tijd niet meer besteld maar zijn de protein milkshake potten niet meer in 2kg verkrijgbaar? Tevens zie ik maar 4 smaken staan, komen de andere smaken nog terug of...?

Komt er in de nabije toekomst weer een actie?:p

• #40.892
Hey René, ik heb ze al een tijd niet meer besteld maar zijn de protein milkshake potten niet meer in 2kg verkrijgbaar? Tevens zie ik maar 4 smaken staan, komen de andere smaken nog terug of...?

Komt er in de nabije toekomst weer een actie?:p
De milkshake liep helaas niet zo goed als ik had verwacht. We hebben besloten alles te reduceren tot wat er nu is. Verwacht pas over een week of 2 weer een kortingsactie

Is er al nieuws omtrent de Cream of Rice launch ?

Hebben jullie ook foto's van de kleinere koeltas? Foto's van de grote en kleine zijn hetzelfde op jullie site.

Lijkt erop als ik de afmetingen bekijk, dat alleen het middenvak breder is om 6 bakjes mee te kunnen nemen (diepte en hoogte precies gelijk). Dus kleine 3 bakjes? Staat bij de grote: "middenvak te verdelen in 2 compartimenten", betekent dit dat je drie bakjes kunt stapelen en dan een stevig/vast zittend tussenschotje hebt waardoor niet alles onderweg gaat schuiven?
Lees namelijk in een review dat hij snel inzakt, wellicht nu met tussenschot te voorkomen?

Past er in het zijvak een shakebeker? (Jullie 800ml variant)

Bovenste vak bedoelt voor protein bars?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
  • #40.899
Is er al nieuws omtrent de Cream of Rice launch ?
Krijg helaas geen datum te horen...
Hebben jullie ook foto's van de kleinere koeltas? Foto's van de grote en kleine zijn hetzelfde op jullie site.

Lijkt erop als ik de afmetingen bekijk, dat alleen het middenvak breder is om 6 bakjes mee te kunnen nemen (diepte en hoogte precies gelijk). Dus kleine 3 bakjes? Staat bij de grote: "middenvak te verdelen in 2 compartimenten", betekent dit dat je drie bakjes kunt stapelen en dan een stevig/vast zittend tussenschotje hebt waardoor niet alles onderweg gaat schuiven?
Lees namelijk in een review dat hij snel inzakt, wellicht nu met tussenschot te voorkomen?

Past er in het zijvak een shakebeker? (Jullie 800ml variant)

Bovenste vak bedoelt voor protein bars?

Alvast bedankt!
vraag mathias@xxlnutrition.nl graag even, ik ben op vakantie :p
Hoor je ook eens achter de Venom blikjes aub?
Over 2 weken ongeveer.
Heb onze inkoper gemaild om te vragen

Vraagje...sinds 2 weken terug bezig met 3d trainen (kracht)+ 3d revalidatie (cardio + kracht) door hartspierziekte + aangepaste voeding..zit momenteel op 33% VP ☺ ik heb momenteel in mn winkelmandje creatine monohydraat en whey isolate staan... heeft iemand hier ervaringen mee met hartaandoening?

Terug
Naar boven