MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Netjes, had ook niet anders verwacht. Ik krijg het er alleen niet uit als ik ga zoeken, kom ik terecht bij berichten uit 2016 enzo :clown: Misschien toch maar overstappen op de Perfect Whey, maar die is niet in die overheerlijke appeltaart smaak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.843
Alright, ik vraag het maar gewoon want ik kan slecht overweg met de zoekfunctionaliteit.

Ik heb letterlijk langer dan een jaar geleden voor het laatst Whey Delicious 2.5kg besteld. Als ik nu op de website kijk zie ik dat de prijs met ongeveer € 15 is verhoogd. Ik snap dat tegenwoordig alles duurder wordt, maar is hier destijd iets over gecommuniceerd? Ik ben wel benieuwd waar dat prijsverschil in zit.

Zie het niet als kritiek, ik bestel het toch wel.
Heb dat eerder hier al toegelicht... prijzen stabileseren nu gelukkig voor het komende kwartaal. Al is whey isolaat wel weer iets duurder geworden. Er is simpelweg meer vraag dan aanbod en dat drijft de prijs op. Niet perse voor eiwitshakes maar voor met eiwit verrijkte voeding.

• #40.844
We hebben een keer een ander soort actie op Instagram :p

Trackday Giveaway Slide 1.jpg

Bijlagen

• Trackday Giveaway Slide 2-V2.jpg
    Trackday Giveaway Slide 2-V2.jpg
    176,1 KB · Weergaven: 68
  • #40.847
Ja klopt is geen rundercollageen en wordt daar ook niet uit gewonnen. Dat is echt iets anders. Ben zelf geen enorm fan van beef protein, schuimt en is wat zoutig. Maar er zijn nu eenmaal klanten voor ;)
...er zit n.l geen suiker in...fijn om te cutten, correct me if I'm wrong (druppeltje olie en weg schuim haha)

Wie is die kale Lee Towers daar ? :D

• #40.854
René,

Weet jij wanneer de COR op voorraad komt? Erg benieuwd naar. Heeft dit een andere consistentie dan rijstpoeder + whey?

Daarnaast ben ik benieuwd of de whey isolaat goed oplost en lekker smaakt in oats, of dat ik beter whey delicious kan pakken.

• #40.857
René,

Weet jij wanneer de COR op voorraad komt? Erg benieuwd naar. Heeft dit een andere consistentie dan rijstpoeder + whey?

Daarnaast ben ik benieuwd of de whey isolaat goed oplost en lekker smaakt in oats, of dat ik beter whey delicious kan pakken.
Geen idee eigenlijk ga het even navragen.

edit > komt begin augustus. was wachten op de ruwe grondstof.

Laatst bewerkt:
Hey René,
Wanneer is de 500 gr creatine weer op voorraad? Lijk steeds net mis te grijpen als ik bestel.

Hey René, ik heb ze al een tijd niet meer besteld maar zijn de protein milkshake potten niet meer in 2kg verkrijgbaar? Tevens zie ik maar 4 smaken staan, komen de andere smaken nog terug of...?

Terug
Naar boven