- Waardering
- 12.301
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
@XXL Nutrition heeft dit meermaals heel erg duidelijk en transparant gecommuniceerd met ons maar ook via het e-mail kanaal van hun. Enorme vraag. Te weinig aanbod.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@XXL Nutrition heeft dit meermaals heel erg duidelijk en transparant gecommuniceerd met ons maar ook via het e-mail kanaal van hun. Enorme vraag. Te weinig aanbod.
Heb dat eerder hier al toegelicht... prijzen stabileseren nu gelukkig voor het komende kwartaal. Al is whey isolaat wel weer iets duurder geworden. Er is simpelweg meer vraag dan aanbod en dat drijft de prijs op. Niet perse voor eiwitshakes maar voor met eiwit verrijkte voeding.Alright, ik vraag het maar gewoon want ik kan slecht overweg met de zoekfunctionaliteit.
Ik heb letterlijk langer dan een jaar geleden voor het laatst Whey Delicious 2.5kg besteld. Als ik nu op de website kijk zie ik dat de prijs met ongeveer € 15 is verhoogd. Ik snap dat tegenwoordig alles duurder wordt, maar is hier destijd iets over gecommuniceerd? Ik ben wel benieuwd waar dat prijsverschil in zit.
Zie het niet als kritiek, ik bestel het toch wel.
Als het goed is, is dit de rundercollageen https://xxlnutrition.com/nl/collagen. Ik ben ook wel benieuwd@XXL Nutrition
In jullie beef protein zit er alleen gehydroliseerde eiwitten van rund ? En geen gehydroliseerd eiwit van runder collageen , wil gewoon weten er geen collageen inzit.
https://xxlnutrition.com/nl/beef-protein
Ja klopt is geen rundercollageen en wordt daar ook niet uit gewonnen. Dat is echt iets anders. Ben zelf geen enorm fan van beef protein, schuimt en is wat zoutig. Maar er zijn nu eenmaal klanten voor@XXL Nutrition
In jullie beef protein zit er alleen gehydroliseerde eiwitten van rund ? En geen gehydroliseerd eiwit van runder collageen , wil gewoon weten er geen collageen inzit.
https://xxlnutrition.com/nl/beef-protein

...er zit n.l geen suiker in...fijn om te cutten, correct me if I'm wrong (druppeltje olie en weg schuim haha)Ja klopt is geen rundercollageen en wordt daar ook niet uit gewonnen. Dat is echt iets anders. Ben zelf geen enorm fan van beef protein, schuimt en is wat zoutig. Maar er zijn nu eenmaal klanten voor![]()
aha handig!...er zit n.l geen suiker in...fijn om te cutten, correct me if I'm wrong (druppeltje olie en weg schuim haha)
Ja dat is geen XXL sponsorship voor jou meer.
René lijkt veel op die smily 😁
Leuk dat jullie er waren en veel succes met de PT studio

haha jij mag niet meer meedoen

Ik hou ook van jouLeuk dat jullie er waren en veel succes met de PT studio
haha jij mag niet meer meedoen![]()

Geen idee eigenlijk ga het even navragen.René,
Weet jij wanneer de COR op voorraad komt? Erg benieuwd naar. Heeft dit een andere consistentie dan rijstpoeder + whey?
Daarnaast ben ik benieuwd of de whey isolaat goed oplost en lekker smaakt in oats, of dat ik beter whey delicious kan pakken.
zie PMHey René,
Wanneer is de 500 gr creatine weer op voorraad? Lijk steeds net mis te grijpen als ik bestel.