- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoveel akties, ik denk dat je ze steeds mist.....stay focus!!nog een einde maand actie?
collega wil bestellen maar tip hem graag voor korting.
Komen helaas geen acties meer deze maand...nog een einde maand actie?
nog een einde maand actie?
gaat nog even duren , net besteld. Denk een week of 5![]()
Wanneer komt 'ie? Die komt standaard in de kantoorkoelkast om te grijpen![]()
Zal nog wel ff duren voor we dit gaan merken. Maar het ziet er goed uit heb ik t idee![]()
Lijkt er inderdaad op dat de WPC (whey concentraat) weer wat in prijs gaat zakken. Prijsafspraken worden in het algemeen per kwartaal gemaakt, dus dat duurt altijd even. Verder is er ook altijd stock die tegen een andere waarde is ingekocht.Weet ik. Maar dit is een goede voorbode, ter info gewoon hoor![]()
Wanneer whey delicious zonder lactose of iig zo min mogelijk? Jullie hebben zoveel meer lactosevrije producten nodig. Wel lekkere.. heb alles wel geprobeerd maar zit weer aan de whey delicious... laat de puistjes en darmklachten maar komen lol.Lijkt er inderdaad op dat de WPC (whey concentraat) weer wat in prijs gaat zakken. Prijsafspraken worden in het algemeen per kwartaal gemaakt, dus dat duurt altijd even. Verder is er ook altijd stock die tegen een andere waarde is ingekocht.
Maar hoe dan ook, de harde stijging is eruit en het lijkt weer langzaam te gaan zakken. Dat is al goed nieuws. Verwacht zelf alleen dat het nooit meer naar het "oude" niveau gaat, zoals met heel veel dingen ben ik bang...
We krijgen een lactosevrije whey isolaat , zal even vragen wanneer die komt.Wanneer whey delicious zonder lactose of iig zo min mogelijk? Jullie hebben zoveel meer lactosevrije producten nodig. Wel lekkere.. heb alles wel geprobeerd maar zit weer aan de whey delicious... laat de puistjes en darmklachten maar komen lol.
Heb ook twee keer vloeibare ei-witten besteld. Maanden houdbaar? 1 maand batch 1 en 1.5 ofzo de tweede was alweer een tijdje terug.
ja snap ik. denk niet perse een fout .@XXL Nutrition Fout in de tekst: Los per shake één maatschep Whey Isolate Zero op in tenminste 200 ml melk of drank naar keuze.
In melk zit ook lactose 😉

Hoe zit het met delicious dan? Of is het niet mogelijk om daarvan de lactose eiwitten eruit te halen? Cookies en cream, appeltaart en aarbei/banaan. Kom op Rene!We krijgen een lactosevrije whey isolaat , zal even vragen wanneer die komt.
![]()

Al geprobeerd om een lactase tabletje bij je shake te pakken? Verhelpt bij mij meestal het gros van m'n problemen met lactose prima.Hoe zit het met delicious dan? Of is het niet mogelijk om daarvan de lactose eiwitten eruit te halen? Cookies en cream, appeltaart en aarbei/banaan. Kom op Rene!
Heb het zojuist meegenomen met mijn bestelling bij xxl. Kijken of het wat doet.Al geprobeerd om een lactase tabletje bij je shake te pakken? Verhelpt bij mij meestal het gros van m'n problemen met lactose prima.
Varieert per persoon. Werkt 1 niet dan 2 proberen.Heb het zojuist meegenomen met mijn bestelling bij xxl. Kijken of het wat doet.

Die havermoutrepen zijn ideaal. 3x 12 stuks van besteld. De rest is gewoon te duur maar wel super lekkah.Vandaag 2 try out boxen binnen gekregen. De protein bars en de try-out box en moet zeggen dat ze super gevuld zijn! Erg benieuwd om alles te proberen. Thanks XXL👌💪
Voor de leden: try out box is nu helft van de prijs
Foto hieronder bevat 15 repen vanuit de protein bar box en overige uit het try-out pakket. Schijnt wel elke keer anders te zijn qua inhoud
![]()