AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.961
Was inderdaad gewoon vanuit NL, geen gekke fratsen. Zal wel iets van onderhoud zijn geweest wellicht. Heb gisteren de bestelling afgerond met iDeal, heb geen screenshot.

Nu t strandseizoen weer over is komt de advanced pwo weer terug.

Maar... Is de smaak/formule veranderd?

Tropical fruit was prima te doen, nu smaakt het als een soort melig Taxi pakje. Niet best. :o

Tropical fruit was prima te doen, nu smaakt het als een soort melig Taxi pakje. Niet best. :o

Ik mis die bessensmaak van vroegah nog steeds...

• #40.966

Moet ik navragen en op terugkomen. Was wel iets mee aan de hand dat veranderd moest worden. Ik laat er maandag naar kijken.

Kunnen we binnenkort nog een kortingsactie - zoals 15% op alle eiwitproducten - verwachten?

• #40.970
Wanneer gaat de rode rijstgist 10mg eruit? Heb snel nog wat besteld. of is het als de voorraad op is helemaal klaar?

• #40.972
@XXL Nutrition zijn jullie softgels (Omega 3 Ultra Pure Softgels) halal toevallig? Er staat gelatine maar niet welke soort: runder, varken, plantaardig?

Yes yes, mijn grootste bestelling tot nu toe ook weer binnen! :D Ik kan voorlopig vooruit.
20220921_184040.jpg

Bedankt Rene voor de gebruikelijke uitmuntende service ;)

Terug
Naar boven