- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik checken! meld me later vandaag weer...Rene verwacht jij binnenkort weer dat de Ashwagandha op voorraad komt, is al een tijdje out of stock.
zou dat ff vragen aan klantenservice.Geweldige korting bij XXL 20% op DE CATEGORIE TRAINING EN ACCESSOIRES! Helaas had ik vandaag al een bestelling gedaan rond een uur of 04:00 vanwege werk. En nu ik net thuis kwam zag ik de e-mail met korting.
Er zat een power belt bij van €39.95. Kan hier nog iets voor gereld worden? Alvast bedankt voor de aandacht.

Geen probleem! Heb er net een mailtje uitgestuurd.zou dat ff vragen aan klantenservice.
Bedankt voor je attentie met de korting![]()
Zo wat zijn ze snel joh! Het is al geregeld! Heel erg bedankt beste mensen van XXL! Code is btw: Training20

Kijk mooi dat het al geregeld is! veel plezier met je riem!Zo wat zijn ze snel joh! Het is al geregeld! Heel erg bedankt beste mensen van XXL! Code is btw: Training20![]()
Dit is een bestaand ontwerp waar we op mee liften. Worden niet speciaal voor ons gemaakt. Lijkt erop dat het dopje hard is aangedraaid en het vaste gedeelte erdoor heen komt. Dopje zou daar eigenlijk tegen moeten kunnen zou je zeggen. Het is een trectertje dus er moet wel een dopje aan de onderkant. Anders kan je beter een power tower pakken > https://xxlnutrition.com/nl/training-accessoires/keukenaccessoires/power-towerMet een paar maandjes helaas al kapot, ik gebruikte de draaidop niet eens. Kwam amper poeder doorheen. Misschien een idee om zo'n ding zonder draaidop te maken? Best een gevoelig omderdeel.
![]()
Komt met een week of 2. We gaan wat screenshot toevoegen aan de site, dat de indeling te zien is.Goedemiddag René,
Weet jij hoe het logboek eruit ziet en wanneer deze ongeveer op voorraad is?
Anders wacht ik nog even met bestellen tot dat deze op voorraad is.
Het gaat om dit logboek: https://xxlnutrition.com/nl/training-logbook
Zie 2e plaatje (denk ik)Hoe veel zitten er in een pak, eentje?![]()
Rubber Floor Mats - 100x100x1,5
Maak je gym compleet met deze professionele ondergrond *Wanneer uitsluitend dit product wordt besteld worden gebruikelijke cadeaus niet mee verzonden*I.v.m gewicht kan de levering soms tot een week durenxxlnutrition.com
Wilde de link net posten hier, altijd interessant. Ga hem nu checken

Ik heb geen idee, is me niet duidelijk. Heb het nagevraagd.Hoe veel zitten er in een pak, eentje?![]()
Rubber Floor Mats - 100x100x1,5
Maak je gym compleet met deze professionele ondergrond *Wanneer uitsluitend dit product wordt besteld worden gebruikelijke cadeaus niet mee verzonden*I.v.m gewicht kan de levering soms tot een week durenxxlnutrition.com
Je zou het zeggen maar ......
:Goed om te horen! ga zelf niet kijken, kan mezelf niet aanhoren

Wilde de link net posten hier, altijd interessant. Ga hem nu checken![]()
ik ga even kijken voor een DBB code. zal eens overleggen met de mods.
haha lijkt er wel op!Ik dacht heel even dat Roy donders naast je zat
Maar toffe video Rene!
Denk dat die snel wordt gedeeld met niet DBB leden, en al snel 'misbruikt' wordt