MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

mail gelukkig wel gekregen - dank voor de code René!

Kan er gekeken worden naar bestelling: 201022346

Gisterenochtend besteld, geen mail ontvangen, geen track & trace, geen bevestiging? :o

Meer dan 1000 bestellingen #hetisdruk

Iemand die de nieuwe code in pm kan sturen? Alvast bedankt!

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg tevreden ben over de sportkleding die jullie leveren. Het ziet er leuk uit, de pasvorm is goed (wat in de lengte bij mij vaak een probleem is), en de kwaliteit is ook erg goed. Heb ondertussen al meerdere kledingstukken gehaald :)

Iemand die de kortingscode in een PM kan sturen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.210
Kan er gekeken worden naar bestelling: 201022346

Gisterenochtend besteld, geen mail ontvangen, geen track & trace, geen bevestiging? :o
foute boel! zou even de klantenservice vragen ;)
Meer dan 1000 bestellingen #hetisdruk
Die de DBB code hebben gebruikt, dat was meer dan verwacht. Het is de laatste tijd sowieso veel drukker als we hadden verwacht. Meer orders dan in het voorjaar en dat is geen normaal patroon. Januari wordt het zeker 20% drukker dan nu, en nu doorrrrrr 🚀
Iemand die de nieuwe code in pm kan sturen? Alvast bedankt!
Done
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg tevreden ben over de sportkleding die jullie leveren. Het ziet er leuk uit, de pasvorm is goed (wat in de lengte bij mij vaak een probleem is), en de kwaliteit is ook erg goed. Heb ondertussen al meerdere kledingstukken gehaald :)
top! goed om te horen
Iemand die de kortingscode in een PM kan sturen?
Done

Heb helaas ook geen code ontvangen:(
Help! :)

• #41.213
Wie herkent dit nog? throwback naar 2006, nog met mijn zelf ontworpen labels in Powerpoint :D

2006.jpg

Stuur je nog dbb codes? Zou vandaag een bestelling willen plaatsen :D

• #41.215
Stuur je nog dbb codes? Zou vandaag een bestelling willen plaatsen :D
code werkt denk niet meer... DBBXXL, probeer maar even. mogelijk wel. Nieuwe aanmaken gaat zomaar niet meer helaas, daar zijn tegenwoordig meerdere mensen bij betrokken om te valideren.

Wie herkent dit nog? throwback naar 2006, nog met mijn zelf ontworpen labels in Powerpoint :D

2006.jpg
haha, ja man bestelde toen al wel af en toe bij je, wat een ontwikkeling heb je doorgemaakt man( en eerlijk te zeggen, ook in kwaliteit ) denk dat je altijd goed naar de feedback van je klanten hebt geluisterd, en kort bij ze bent blijven staan.

maar wat me ook/meer bij is gebleven zijn de train vids die je met willem jonkman en team xxl op youtube zette.
maar is wel van wat later denk ik, 2014-2016 ofzo?

je hebt nog steeds de gave om je doelgroep goed te bereiken, leuke content op youtube met interviews, over je bedrijf, je hobby en leuke kijkjes achter de schermen. en dan natuurlijk goede producten leveren met een goed service.

• #41.218
haha, ja man bestelde toen al wel af en toe bij je, wat een ontwikkeling heb je doorgemaakt man( en eerlijk te zeggen, ook in kwaliteit ) denk dat je altijd goed naar de feedback van je klanten hebt geluisterd, en kort bij ze bent blijven staan.

maar wat me ook/meer bij is gebleven zijn de train vids die je met willem jonkman en team xxl op youtube zette.
maar is wel van wat later denk ik, 2014-2016 ofzo?

je hebt nog steeds de gave om je doelgroep goed te bereiken, leuke content op youtube met interviews, over je bedrijf, je hobby en leuke kijkjes achter de schermen. en dan natuurlijk goede producten leveren met een goed service.

Dat waren onze eerste video's inderdaad, een legende die man. leuk om te horen, thx!

Komt de COR weer op voorraad of gaat deze uit het assortiment

Terug
Naar boven