MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

We gaan de DBB kortingscode offline halen. Deze zijn op kortingscode sites terecht gekomen en dat was niet de bedoeling. Komt een mailing met een nieuwe code voor de rest van de dagen. Deze graag niet delen in topics. Anders moet deze direct weer offline.
Zou je deze dan prive naar mij kunnen sturen? Ik had die vorige code ook niet op de mail ontvangen, en wou nog wel gebruik van maken :)

We gaan de DBB kortingscode offline halen. Deze zijn op kortingscode sites terecht gekomen en dat was niet de bedoeling. Komt een mailing met een nieuwe code voor de rest van de dagen. Deze graag niet delen in topics. Anders moet deze direct weer offline.
Allereerst, mooi en sympathiek gebaar!

Hoe werkt dit precies?

Mijn email voor DBB is niet gelijk aan die voor XXL en heb de eerste kortingscode dan ook niet voorbij zien komwn.

Ontvang nieuws en update e-mails moet je aanvinken bij voorkeuren in je profiel. je krijgt de e-mail van het forum, niet via account van XXL zelf

Komt onder andere ook door extensies die mensen gebruiken voor hun browsers. Bijvoorbeeld Honey, zij delen codes die ingevoerd worden met de rest van de wereld

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.168
Zou je deze dan prive naar mij kunnen sturen? Ik had die vorige code ook niet op de mail ontvangen, en wou nog wel gebruik van maken :)
done
Ik heb ook niets mogen ontvangen de vorige keer en wilde vanmiddag gaan bestellen.
done
Allereerst, mooi en sympathiek gebaar!

Hoe werkt dit precies?

Mijn email voor DBB is niet gelijk aan die voor XXL en heb de eerste kortingscode dan ook niet voorbij zien komwn.
komt eraan
Bestelling #201016579

Overigens ook hier de DBB-code niet via de mail ontvangen.
ik laat het even uitzoeken

Ik heb de code ook niet ontvangen. Mag ik die ook via dm? :)

Hey René (@XXL Nutrition), zo te zien is het iemand die alsnog lid is van het forum op basis van wat hier staat:

Screenshot 2022-11-03 at 10.24.27.png

Is dus lastig tegen te gaan als dit soort types dit alsnog doorspelen, mijn vorige werkgever kampte ook met dit soort types die intern gevoelige informatie naar buiten meenden te moeten delen. Erg zonde, weet niet of je kan re-tracen of e-mail unique een code kunt aanmaken. Maar anders word het lastig om dat bij te houden als dit soort mensen zichzelf boven de regels vinden staan.

Laatst bewerkt:
Zonde, wilde vandaag ff bestellen.
Is de nieuwe code al beschikbaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.172
Hey René (@XXL Nutrition), zo te zien is het iemand die alsnog lid is van het forum op basis van wat hier staat:

Screenshot 2022-11-03 at 10.24.27.png

Is dus lastig tegen te gaan als dit soort types dit alsnog doorspelen, mijn vorige werkgever kampte ook met dit soort types die intern gevoelige informatie naar buiten meenden te moeten delen. Erg zonde, weet niet of je kan re-tracen of e-mail unique een code kunt aanmaken. Maar anders word het lastig om dat bij te houden als dit soort mensen zichzelf boven de regels vinden staan.
ja ik zie het... we houden de nieuwe code in de gaten. of die ook weer online. unieke codes dat kan de forumsoftware niet aan. Deze code werkt niet meer en de nieuwe die gemaild gaat worden loopt nu nog maar een paar dagen. als we dit in de toekomst nog gaan doen pakken we max 3 dagen. Dan hebben we hier minder last van.

Ja zo kan ik niks bestellen als ik geen code heb :p

Kan toch gewoon een poll maken en daar op stemmen. Krijgen diegene die stemmen de code in PM.

Nieuwe code doet 't al niet meer?

Edit, nevermind, besteld.

Laatst bewerkt:
Wist niet dat er codes uitgegeven werden, ik krijg alles gelijk te zien in mijn mail met acties ed. Krijg altijd wel kortingen tenminste boven bepaalde bedragen dan hè dacht ik! Bestel altijd dit kost het en betaal mijn bestelde producten.

Terug
Naar boven