Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Is die via mail gekomen?
82F5A86B-0FE9-4040-B38B-D54300CB0031.jpeg
 
Wauw mooie korting! Ik wilde bij Rogue wat fitness spullen kopen maar ga toch voor jullie. Wanneer zijn de knie sleeves weer op voorraad?

Net bestelling geplaatst nummer 201045887, de knie sleeves volgen een ander keertje
 
Laatst bewerkt:
Wauw mooie korting! Ik wilde bij Rogue wat fitness spullen kopen maar ga toch voor jullie. Wanneer zijn de knie sleeves weer op voorraad?

Net bestelling geplaatst nummer 201045887, de knie sleeves volgen een ander keertje
heb zo geen idee wanneer de sleeves er weer zijn... thx voor je bestelling!
 
Voor wie het leuk vind >>>


Machtig filmpje/collectie. :bow:

Heb het filmpje even gedeeld onder 'mijn' autoclubje, altijd goed de views en reclame. :p

Toch de meet maar eens overwegen in januari. :driving:
 
Wilde de clear whey hydro bestellen maar zie dat deze duurder is geworden. Heb deze niet zo lang geleden 22-10-22 besteld voor €28,95 nu €32,95
 
Wilde de clear whey hydro bestellen maar zie dat deze duurder is geworden. Heb deze niet zo lang geleden 22-10-22 besteld voor €28,95 nu €32,95
BLACKFRIDAY15 geeft je 15% korting. ~5,-

offt: kun jij niet beter 5 kilo kopen :D
 
BLACKFRIDAY15 geeft je 15% korting. ~5,-

offt: kun jij niet beter 5 kilo kopen :D

Die blackfriday is dus niet z’n korting maar sigaar uit eigen doos zeg maar!
 
Wilde de clear whey hydro bestellen maar zie dat deze duurder is geworden. Heb deze niet zo lang geleden 22-10-22 besteld voor €28,95 nu €32,95
Dat zou zomaar kunnen. Sommige producten stijgen helaas nog steeds in prijs. We verhogen in ieder geval nooit prijzen om er daarna korting op te geven, dit is puur toeval.
 
Dat zou zomaar kunnen. Sommige producten stijgen helaas nog steeds in prijs. We verhogen in ieder geval nooit prijzen om er daarna korting op te geven, dit is puur toeval.
Snap dat alles duurder gaat worden maar vindt 8,6% een flinke stijging.
Bedankt voor je reactie hierop.
 
Snap dat alles duurder gaat worden maar vindt 8,6% een flinke stijging.
Bedankt voor je reactie hierop.
Ben het helemaal met je eens! Kan het ook niet verklaren, wij worden ook met dit soort prijsstijgingen geconfronteerd. Moeten er steeds maar naar gissen wat de oorzaak is.
 
Ben het helemaal met je eens! Kan het ook niet verklaren, wij worden ook met dit soort prijsstijgingen geconfronteerd. Moeten er steeds maar naar gissen wat de oorzaak is.
Heb mijn spullen toch nodig! Uhm.. de kortingen gaan ook daadwerkelijk vrijdag pas in?
 
Back
Naar boven