- Waardering
- 4.382
Er blijkt sinds gisteravond een BUG op de site te zijn waardoor er teveel korting wordt gegeven. Al die orders worden geannuleerd hoor ik net, Iedereen die besteld heeft krijgt daar een email van.Eh, zit ik op een of andere namaak website ?
de enige die ik via google kan vinden.
Want dit is iets te mooi om waar te zijn. is voor 3 potten whey en 2 potjes vit D.
Naast de whey staat zogezegd al 50%.
![]()
![]()
edit>> Net besproken en alleen hele grote orders met korting van meer dan 100 euro worden geannuleeerd hoor ik net.
Heb je een PM gestuurd ook, laat me even iets weten.
Laatst bewerkt:

Jullie zijn gewoon even vergeten dat whey tegenwoordig nogal aan de prijs is en hebben gewoon hartstikke laks over teveel producten die 50% korting sticker heen geplakt. Dat die paar skere lui zoals ik even scherper dan jullie waren kunnen jullie en die whey gesniped hebben zou toch eigenlijk meer ten laste van die stageloper moeten komen die de korting erop geplakt heeft. Erg jammer dat het weer zo moet gaan en dat bugs ten onrechte hier de schuld van krijgen 💔
ik bekijk het vanuit het oogpunt van de klant, de doorslaggevende factor om dit bedrijf lopende te houden.
Uit 2006