- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat jij mij op extrema op een raketje trakteerd vind ik op zich best een oke plan.
oja kan je bij mij bestelling als opmerking nog alleen huisadres geven?

3> een preworkout blaster.. naam nog te bedenken en we zijn nog met de samenstelling bezig.

Idd , prima naam.
IEts met creatine,citrulline,beta-alanine en Arginine alpha ketoglutarate zou super zijn. Dan heb je toch al een deftige mengeling denk ik.
doe mij maar een gratis sampletje van een maand reneik zal wel laten weten of het wat is
?
binne paar weken plaats ik ook nog even een bestelling, als de sauzen er trg bij zijn![]()
Als je besteld hebt, dan kun je nooit wachten tot wanneer de producten er zijn éh, ik loop al weer een héél weekend zenuwachtig voor m'n pakketje dat onderweg is(donderdag besteld)

doe mij maar een gratis sampletje van een maand reneik zal wel laten weten of het wat is
?
binne paar weken plaats ik ook nog even een bestelling, als de sauzen er trg bij zijn![]()
@ Rene..
Is het nog nodig om creatine on the side te nemen als je met 'Super Charge' bezig bent?
ben erg benieuwd..@ Rene..
Is het nog nodig om creatine on the side te nemen als je met 'Super Charge' bezig bent?