MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruikte "tussendoor" nog wat creatine, op niet trainingsdagen, ik weet eigenlijk niet of dat nodig is....?!

Je kan prima nog extra creatine bijpakken, want supercharge is net zo een product als superpump250, No-xplode enzo... Er zit wel creatine in, maar niet voldoende ! Dit zijn allemaal meer preworkout supps !

is het mogelijk op vandaag te bestellen en he morgen in belgië al binnen te hebben ???

zit zonder whey na morgenvroeg en ben te lui om helemaal naar een sportwinkel te gaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.143
@ Rene..

Is het nog nodig om creatine on the side te nemen als je met 'Super Charge' bezig bent?

Nee hoeft niet.. het is een trainingsbooster.. maar ik vind het wel beter om er in de morgen een crea bij te nemen.. welke dan ook.

Duidelijk.

Heb vanavond voor de eerste keer die BBQ saus geproefd, moet zeggen JUMMIE, écht lekkerrrrrr..;)

klotezooi, ik wil weten hoeveel die spicey verschild, van de normale.. die normale viel bij mij niet echt in de smaak jammer genoeg

...rene? :D

ben benieuwd. wat vond jij van de normale dan?

Laatst bewerkt:
tjaaa.. ik vind de smaak erg sterk,. Maar het is een rasechte BBQ smaak zoals die hoort te zijn. De saus is zoals hij moet zijn maar is niet helemaal mijn smaak.

ok mooi, ik wil het verschil horen van iemand waar de normale niet echt in de smaak valt. zie genoeg berichten van gaste die t toch heerlijk vinden, hehe

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.153
Volgende week krijg we ook Mastermeals.. soort kant en klare soepjes met 20gram eiwit, geen vet en complexe koolhydraten...

Kip en tomaten smaak :meal:

Pakket is binnen!

2.5kg whey, 2.5 kg Pro80 + 2x DextroJuice...

Lekker snel!

Wat lost die dextro juice snel op zeg...super spul.

al nieuws van universal over de shirtjes? :D

ff een hele domme vraag.

ik heb sinds vandaag een pot mega grow binnen.

nou zit er geen maatbekertje in.

iemand enig idee hoeveel eetlepels gelijk staat aan 50 mg van dat spul??

groetjes

Terug
Naar boven