XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is inderdaad het enige wat er ontbreekt bij de megagrow, een maatschepje. Ik gebruik wel een whey maatschepje, maar 1 maatschepje whey en 1 maatschepje megagrow komen niet overeen qua gewicht. Ik doe dus altijd maar 2 schepjes + een beetje. Dan komt het zo ongeveer uit :D

Rene,
Ik heb nog een vraag in de calorie arme sectie;)
Is er enige kans dat je ook van die Molly McButter cheese flavoured sprinkles aan het assortiment toe gaat voegen? (Jah ik heb de film van Ronnie gezien en ik hou van kaas & ei alleen niet van het vet in de kaas:D)

heb mn bestelling netjes vandaag binnen gekregen! gister besteld!! weer een super service!!! en bedankt voor de samples!

zo gister mn bestelling binnegekregen, met sample whey gourmet sinaasappel cream ofzo( net geprobeerd super lekker jammer dat die whey gourmet zo duur is), sample PVL extendavol, weer bedankt rene:)

...

Laatst bewerkt:
zo gister mn bestelling binnegekregen, met sample whey gourmet sinaasappel cream ofzo( net geprobeerd super lekker jammer dat die whey gourmet zo duur is), sample PVL extendavol, weer bedankt rene:)

Vragen jullie om die samples of krijgen jullie ze gewoon?

Dan meld ik me alvast aan:)

Rene heb je toevallig samples van Ultimate NOX PUMP Formula en Super Charge?

Laatst bewerkt:
Haha ja dat snap ik:)

Haha ben dus bang dat het niet zal gebeuren:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.175
Binnekort ook weer eens een bestelling plaatsen.
Eerst nog een halve emmer vanille whey zien weg te werken, dat koop ik dus nooit meer, die smaak, met water welteverstaan, is echt :barf: (eerst dacht ik zelfs dat ie nier meer goed was haha). Normaal neem ik het nooit, maar ik dacht als ie zo lekker is als de vanille gainer van xxl dan kan ik niets mis doen :-)

Nuja, niet erg.

Mijn vraag die ik heb vooraleer ik ga bestellen, welke van die "testo boosters" werkt goed? RPM/Drive ? Andere? (wel uit het XXL assortiment, want ik koop nooit van mn leven nog ergens anders :cool: )
Of is het zijn geld niet waard en behaal je evenveel met gewoon trainen en goed voedingschema? En 2e vraag zouden die boosters ook iets doen wanneer je in de cut zit? OF haalt het dan nog minder uit?

Testobooster zou ik alleen aanraden boven de 35 of als je met anabolen gekuurd hebt. Anders zou ik ze niet aanraden. tenzij je op 1 of andere reden een verstoorde hormoonhuishouding hebt.

Drive?RPM zijn veel meer dan testbooster. RPM geeft je echt meer energie en zin om te trainen. RPM is heeft ook vetverbrandende eigenschappen.
het is een soort 3in1 supp.

rene

• #4.176
Dan meld ik me alvast aan:)

Rene heb je toevallig samples van Ultimate NOX PUMP Formula en Super Charge?

supercharge iig niet .. NOX pump dan zou ik een verpakking open moeten maken en zitten 30 zakjes in dus zou ik theoretisch 30 samples hebben :D

als iemand besteld en je zet in de opmerkingen sample NOX dan kan ik er beperkt wel wat verspreiden. Het is geen XXL product eigenlijk zou Yates ons samples aan moeten leveren maar goed...

Heb net ook weer een lekkere bestelling geplaatst. (weet weer waar ik voor mag gaan werken volgende maand :D) zonde van die kl*te feestdagen. zal weer ff duren :rolleyes:

Heb de NOX PUMP er ook bijbesteld. iemand hier al goei ervaringen mee?

• #4.178
Heb net ook weer een lekkere bestelling geplaatst. (weet weer waar ik voor mag gaan werken volgende maand :D) zonde van die kl*te feestdagen. zal weer ff duren :rolleyes:

Heb de NOX PUMP er ook bijbesteld. iemand hier al goei ervaringen mee?

toevallig nu 3 trainingen mee gedaan.. tot nu toe de sterkste crea/NO stack die ik heb gebruikt.

ik heb eergisteren (dinsdagavond) een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten..? (ik begrijp dat vanwege de feestdagen het iets langer kan duren)

• #4.180
ik heb eergisteren (dinsdagavond) een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten..? (ik begrijp dat vanwege de feestdagen het iets langer kan duren)

die gaat morgen weg heb je zaterdag.. woensdag en vandaag werken we niet. en TNT ook niet trouwens ;)

Terug
Naar boven