partygangster82
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo gister mn bestelling binnegekregen, met sample whey gourmet sinaasappel cream ofzo( net geprobeerd super lekker jammer dat die whey gourmet zo duur is), sample PVL extendavol, weer bedankt rene![]()
Vragen jullie om die samples of krijgen jullie ze gewoon?
Dan meld ik me alvast aan
Rene heb je toevallig samples van Ultimate NOX PUMP Formula en Super Charge?
en dan hopen dat hij goed gezind is 

Binnekort ook weer eens een bestelling plaatsen.
Eerst nog een halve emmer vanille whey zien weg te werken, dat koop ik dus nooit meer, die smaak, met water welteverstaan, is echt(eerst dacht ik zelfs dat ie nier meer goed was haha). Normaal neem ik het nooit, maar ik dacht als ie zo lekker is als de vanille gainer van xxl dan kan ik niets mis doen :-)
Nuja, niet erg.
Mijn vraag die ik heb vooraleer ik ga bestellen, welke van die "testo boosters" werkt goed? RPM/Drive ? Andere? (wel uit het XXL assortiment, want ik koop nooit van mn leven nog ergens anders)
Of is het zijn geld niet waard en behaal je evenveel met gewoon trainen en goed voedingschema? En 2e vraag zouden die boosters ook iets doen wanneer je in de cut zit? OF haalt het dan nog minder uit?

Heb net ook weer een lekkere bestelling geplaatst. (weet weer waar ik voor mag gaan werken volgende maand) zonde van die kl*te feestdagen. zal weer ff duren
![]()
Heb de NOX PUMP er ook bijbesteld. iemand hier al goei ervaringen mee?
ik heb eergisteren (dinsdagavond) een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten..? (ik begrijp dat vanwege de feestdagen het iets langer kan duren)