AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Dit is dus echt heel lekker gemengd met melk en een paar ijsblokjes 😋
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230617_173803_Chrome.jpg
    Screenshot_20230617_173803_Chrome.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 84
Dit is dus echt heel lekker gemengd met melk en een paar ijsblokjes 😋
Was een weekje weg.. Ok top dat die er nu ook is, morgen even een pot achterover drukken :p
 
  • Like
Waarderingen: horn
Even mijn complimenten voor de nieuwe (?) toilettas die jullie in het assortiment hebben: https://xxlnutrition.com/nl/toiletry-bag

Ik heb 'm voor 't eerst meegenomen in het vliegtuig zodat ik alles wat ik op een lange vlucht (13h) nodig zou hebben binnen handbereik had: Ideaal hiervoor. Past relatief veel in, is makkelijk mee te nemen en de losse vakken zorgen voor overzicht. 100% een must nu tijdens het reizen, past ook perfect in m'n reistas waar ik al m'n electronica in meeneem. De kwaliteit is ook goed, materiaal is stevig en erg duurzaam van wat ik tot dusver heb gemerkt. Je kunt het middelste vak ook loshalen als je dat echt zou willen, dus je hebt genoeg opties om 'm in te richten. Volledig het geld waard!
 
Even mijn complimenten voor de nieuwe (?) toilettas die jullie in het assortiment hebben: https://xxlnutrition.com/nl/toiletry-bag

Ik heb 'm voor 't eerst meegenomen in het vliegtuig zodat ik alles wat ik op een lange vlucht (13h) nodig zou hebben binnen handbereik had: Ideaal hiervoor. Past relatief veel in, is makkelijk mee te nemen en de losse vakken zorgen voor overzicht. 100% een must nu tijdens het reizen, past ook perfect in m'n reistas waar ik al m'n electronica in meeneem. De kwaliteit is ook goed, materiaal is stevig en erg duurzaam van wat ik tot dusver heb gemerkt. Je kunt het middelste vak ook loshalen als je dat echt zou willen, dus je hebt genoeg opties om 'm in te richten. Volledig het geld waard!
Kijk dat is goed om te horen, veel plezier ermee!
 
Hey René, weet je wanneer de glutamine weer op voorraad is? Liefst met een smaakje.
 
Hey René, weet je wanneer de glutamine weer op voorraad is? Liefst met een smaakje.
Niet best dat alles op is, heb het nagevraagd.

Staat hier geen fout? De mijne zijn in ieder geval 450 ML i.p.v. 0,9 liter. :D
Dan wel denk ik... hebben nieuwe bakjes gekregen die beter in de koeltas passen. Denk dat ze de oude producttekst niet goed hebben aangepast. Bedankt voor het melden ik geef het door. Zijn de bakjes verder wel goed of nu te klein voor je?
 

Staat hier geen fout? De mijne zijn in ieder geval 450 ML i.p.v. 0,9 liter. :D
Ze blijken toch 900ml te zijn . staat alleen fout op de verpakking daar staat 450ml op. Dat wordt aangepast bij de volgende batch. Omdat we ze alleen online verkopen is het geen enorm probleem. Op de site vermelden we 900ml wat ook klopt
 
Wanneer zouden volgende zaken terug binnen komen:

× Protein iced coffee
× N'joy protein bar witte chocolade/blueberry
 
Wanneer zouden volgende zaken terug binnen komen:

× Protein iced coffee
× N'joy protein bar witte chocolade/blueberry
Iced coffee over een week of 2-3 pas helaas. Was nieuw en binnen 5 dagen uitverkocht
Protein bar volgene week heb ik begrepen
 
  • Like
Waarderingen: horn
Weet je toevallig al meer over de glutamine Rene?:)
 
Iced coffee over een week of 2-3 pas helaas. Was nieuw en binnen 5 dagen uitverkocht
Protein bar volgene week heb ik begrepen
Ok thx. Dan wacht ik op de bar en sla over een paar weken een voorraad coffee in 🤣
 
Ik had me aangemeld voor product terug op voorraad voor die glutamine. Heb nu al 2x een mail gehad dat het weer op voorraad is, maar staat nog steeds op uitverkocht. 😅
 
Ik had me aangemeld voor product terug op voorraad voor die glutamine. Heb nu al 2x een mail gehad dat het weer op voorraad is, maar staat nog steeds op uitverkocht. 😅
of je kijkt even bij een andere winkel in de tussen tijd aangezien je het al vaker heb gevraagd. lijkt het mij dat je het nodig hebt :P dan kan je het de volgende keer weer bij xxl bestellen :P
 
Weet je toevallig al meer over de glutamine Rene?:)
moet elk moment binnenkomen... denk dat er retouren zijn geweest (niet afgehaalde pakketten) die worden terug ingeboekt en komt het heel kort op voorraad. Daar wordt iets voor gebouwd dat dit niet meer kan.
 
wovano t is de moment 🤣🤣
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230712_090403_Chrome.jpg
    Screenshot_20230712_090403_Chrome.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 125
Back
Naar boven