- Waardering
- 4.382
heeft lang geduurd... zag ze vanmorgen in het laaddock staan. Meteen inboeken graag!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft lang geduurd... zag ze vanmorgen in het laaddock staan. Meteen inboeken graag!
nu nog de ice coffee en pudding aubheeft lang geduurd... zag ze vanmorgen in het laaddock staan. Meteen inboeken graag!

Helaas, ik wil graag de framboos of pina colada

Pudding net nagevraagd. Van de appeltaart was een 2500g verkocht niet goed en we hadden ruimte nodig. Dus meerdere smaken in 2500g opgeruimd. Of die nog terugkomt durf ik zo niet te zeggen, maar zeker niet op korte termijn.@xxlnutrition.com
2 vragen: *net staaltje whey delicious appeltaart geproefd. Komt deze smaak ook in de 2500 verpakking of blijft dit enkel in de kleinere?
* enig idee wanneer de pudding terug binnenkomt?
Ok bedankt. Dan pak ik wel eens een kleiner potje als toetje lolPudding net nagevraagd. Van de appeltaart was een 2500g verkocht niet goed en we hadden ruimte nodig. Dus meerdere smaken in 2500g opgeruimd. Of die nog terugkomt durf ik zo niet te zeggen, maar zeker niet op korte termijn.
Haha hier ook. Elke sample die ik kan kiezen pak ik whey appeltaart 🤣Whey Delicious Appeltaart die niet goed verkocht? Dat verbaast mij echt enorm, ik moest mij altijd tegenhouden om daar niet te veel van te nemen. Vind die echt onwijs lekker.
Second thisWhey Delicious Appeltaart die niet goed verkocht? Dat verbaast mij echt enorm, ik moest mij altijd tegenhouden om daar niet te veel van te nemen. Vind die echt onwijs lekker.

Is een smaak die je moet proberen en veel mensen komen niet op dat puntWhey Delicious Appeltaart die niet goed verkocht? Dat verbaast mij echt enorm, ik moest mij altijd tegenhouden om daar niet te veel van te nemen. Vind die echt onwijs lekker.

Dat is vreemd... mail even naar loes@xxlnutrition.nl, ze regelt bij ons alle kleding.Ik heb onlangs bij mijn bestelling een performance t-shirt besteld. Fit en kleur zijn top! Alleen nadat ik het een keer heb gedragen en daarna in de was heb gedaan zit er een zweetlucht die ik niet meer weg krijg, meerdere malen gewassen en behandeld maar de geur blijft, dit heb ik niet met andere shirts van bijvoorbeeld gymshark. Komt dit vaker voor? Deze ga ik nu niet meer dragen in het openbaar.
Update?we hebben gevraagd wat de 4 best verkochte smaken zijn en die gaan we dan toevoegen. Ook gevraagd wat beter loopt sachets met 30g of die potjes
De update waar ik hierboven om vroeg, ging over dit. @XXL NutritionHey René,
In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.
Deze producten bedoel ik:
![]()
Designer Flavor Powder
ESN Designer Flavor Powder ► Smaakpoeder in meer dan 20 heerlijke smaken ✓ Slechts 7 tot 10 kcal per portie ✓ Probeer het nu!nl.esn.com
![]()
Flasty Geschmackspulver | #SINOB
Keinen Bock mehr auf Zucker? Dann süße deine Speisen mit dem #SINOB Flasty Geschmackspulver – mehr als 30 Sorten erhältlich!sinob.de
![]()
CHUNKY FLAVOUR – More Nutrition
Du möchtest deine Speisen nach deinem Geschmack und ohne viele Kalorien süßen? Probiere jetzt das Chunky Flavour Geschmackspulver von MORE NUTRITION!morenutrition.de
Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
We hebben dat even on hold gezet, lopen ontzettend veel projecten momenteel met nieuwe producten.De update waar ik hierboven om vroeg, ging over dit. @XXL Nutrition
UK denk ik minder producten omdat we daar alleen XXL aanbieden.Vraagje, is jullie assortiment voor Nederland helemaal hetzelfde als assortiment voor Verenigd Koninkrijk?
Dankje!
Ah oke, jammer! Maar goed, meeste wat ik wil is toch XXL 😁👍🏻We hebben dat even on hold gezet, lopen ontzettend veel projecten momenteel met nieuwe producten.
UK denk ik minder producten omdat we daar alleen XXL aanbieden.
Salted caramel cookie staat nog op de planning.@XXL Nutrition Komt er nog meer aan qua smaken van de CoR lijn?
Moet na mijn vakantie weer bestellen en heb toch licht de hoop dat er nog meer komt.