- Waardering
- 4.382
En die komt binnen een week

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die komt binnen een week

In jullie pudding is die smaak alvast top.
(@XXL Nutrition - Goede foto rechts, haha)sommige dingen moet je niet willen snappen, maar gewoon accepteren
Ze wilden eigenlijk de korting op 17 augustus in laten gaan, maar dat lukte niet.

Die komen eraan! worden rechthoekige emmers.ik heb gezien op jullie insta dat jullie voor fitnesszaken emmers van 5kg whey verkopen. Verkopen jullie geen emmers apart? Zodat ik deze kan gebruiken voor mijn Perfect whey proteine. Ik doe die nu altijd in 2 aparte potten van 2kg maar het is altijd klungelen om deze er in te krijgen.
Juist hierom volgens mij, even afwijken van wat standaard is

#gekkenhuis
Ik hoop enkel de emmer, want zou niet willen dat de prijzen ook naar boven gaan 🤣
Als je deze dan allemaal kwa smaak een keer op hebt en een muur van stapelt van die emmers. Krijg je dan het XXL logo

Je zou ook nog een emmer met deksel ergens online kunnen bestellen en daar je eiwitten inkiepen.ik heb gezien op jullie insta dat jullie voor fitnesszaken emmers van 5kg whey verkopen. Verkopen jullie geen emmers apart? Zodat ik deze kan gebruiken voor mijn Perfect whey proteine. Ik doe die nu altijd in 2 aparte potten van 2kg maar het is altijd klungelen om deze er in te krijgen.
Bij plaatselijke cafetaria een lege 'mayo' emmer ophalen ?Je zou ook nog een emmer met deskel ergens online kunnen bestellen en daar je eiwitten inkiepen.