XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

367999157_6374682871318_1566518943225012855_n.jpg

Als iemand z'n extra vakantiegeld nog kwijt moet kan je even inslaan :D (@XXL Nutrition - Goede foto rechts, haha)

K heb vorige week besteld verdorie. Maar ben zeker dat ze de actie gaan laten doorlopen tot begin september. Juist he? :D

Ik heb besteld, #gierigeNederlander❤️korting

Ik snap de 17,8% korting niet, vanwaar niet 18%?

Verdomme, ze krijgen 't toch altijd weer voor elkaar he. Thanks voor de korting!

@René
" hoe hoger de temperatuur hoe hoger de korting" :p :zuip:

ik heb gezien op jullie insta dat jullie voor fitnesszaken emmers van 5kg whey verkopen. Verkopen jullie geen emmers apart? Zodat ik deze kan gebruiken voor mijn Perfect whey proteine. Ik doe die nu altijd in 2 aparte potten van 2kg maar het is altijd klungelen om deze er in te krijgen.

16:56 bestelling geplaatst, om 17:15 een mailtje dat het pakket aangemeld is bij PostNL met de bijbehorende T&T :heart: Dat is pas gas erop en gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.094
ik heb gezien op jullie insta dat jullie voor fitnesszaken emmers van 5kg whey verkopen. Verkopen jullie geen emmers apart? Zodat ik deze kan gebruiken voor mijn Perfect whey proteine. Ik doe die nu altijd in 2 aparte potten van 2kg maar het is altijd klungelen om deze er in te krijgen.
Die komen eraan! worden rechthoekige emmers.

Je zou ook nog een emmer met deksel ergens online kunnen bestellen en daar je eiwitten inkiepen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven