XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bosvruchten drool:

Die giftcards word gewaardeerd, alleen zou het fijn zijn als die lijm voortaan niet over de code heen geplakt word. Beide kaarten waren daardoor onleesbaar, alleen bij een kon ik het nog wat achterhalen en de ander is gone 4 ever 🤷‍♂️

IMG_7171.jpeg

Die giftcards word gewaardeerd, alleen zou het fijn zijn als die lijm voortaan niet over de code heen geplakt word. Beide kaarten waren daardoor onleesbaar, alleen bij een kon ik het nog wat achterhalen en de ander is gone 4 ever 🤷‍♂️

IMG_7171.jpeg
Gelukkig heb je de dames multivit al voor een goede prijs!

• Heart
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42.227

IMG_7171.jpeg
ja geef ik door!

• Like
Waarderingen: AK
Zodra ik ongeveer 200 gram van de creatine monohydraat heb gebruikt begint het spul te brokkelen. Weet niet of dat iets met vocht te maken heeft? Anders is het wellicht een idee om er silica zakjes bij te stoppen. Gebeurde zowel bij mijn vorige pot (250 gram) als mijn huidige (500 gram - bijna op).

Niet dat ik het direct nodig heb, als ik door deze pot heen ben heb ik nog een halve kilo staan (dus voor 3 maanden), maar je merkt wel dat de hoeveelheid in een scoop verandert naarmate de creatine meer klonten krijgt.

Sterkte 💪👍

Pittig René! Spoedig herstel gewenst!
Gelukkig ben je in goede handen 🥰

Veel beterschap

Beterschap! 🫱🏻‍🫲🏼

Wat een pechvogel ben je René
van harte beterschap!!
Neem je tijd om te rusten, tis nie anders...

Heftig! Beterschap!

Heftig, daarmee ben je lang uit de running! Beterschap!

Heel veel sterkte met je herstel!

Jezus man! Succes met het herstel!

Sterkte met je herstel René!

Terug
Naar boven