MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wow! Heftig man. Beterschap en spoedig herstel!

Zie zomaar opeens wat langs komen:

Is er al zicht op een datum en prijs? Moet eigenlijk nog wat bestellen maar dat doe ik liever ineens :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.263
Toch de keuze gemaakt voor Creapure ?
:flexbiceps:

• #42.265
Toch de keuze gemaakt voor Creapure ?
:flexbiceps:
Onze huidige creatine is net zo goed en zuiver, die houden ook. Maar toch zijn er veel mensen die vallen voor de marketing van CreaPure (hebben ze goed gedaan) en perse dat willen. We krijgen deze dus naast de gewone creatine. Voor ieder wat wils ;)

Complimenten voor dat laatste trainingspak wat jullie hebben uitgebracht. Erg mooi spul. Heb de zwarte en volgende bestelling zal ik de grijze ook maar meteen bestellen.

• #42.267
Is het de bedoeling dat de oversized stringer je tepels blootgeeft? (deze: https://xxlnutrition.com/nl/kleding/herenkleding/tanktops/oversized-stringer ) Of wat heb ik fout gedaan?

Heb de maattabel zo goed mogelijk gevolgd (ik ben 3 maten kleiner qua taille dan mijn andere afmetingen, beetje rare maten overigens: vraag me af welke fatsoenlijke bodybuilders bv. een taille hebben van 94cm met dan een borst van 104?)

• #42.269
Is het de bedoeling dat de oversized stringer je tepels blootgeeft? (deze: https://xxlnutrition.com/nl/kleding/herenkleding/tanktops/oversized-stringer ) Of wat heb ik fout gedaan?

Heb de maattabel zo goed mogelijk gevolgd (ik ben 3 maten kleiner qua taille dan mijn andere afmetingen, beetje rare maten overigens: vraag me af welke fatsoenlijke bodybuilders bv. een taille hebben van 94cm met dan een borst van 104?)
geen idee... ik denk dat het een copy is van een populaire stringer van een ander merk maar niet zeker. ik vraag het na! Oversized valt natuurlijk wel altijd heel wijd..

• #42.271
gaat op zich goed en voorspoedig. Is nu 3 weken terug. Maandag een brace met gewricht. Die gaat voor 2 weken op 30 graden, daarna 2 weken op 60 graden en daarna naar 90. Maar moet nog zeker 6 weken echt uitkijken met kracht zetten. Anders kan de pees weer scheuren. Je kan helemaal herstellen maar wel tijd nodig.

Straks weer vertrouwen en kracht opbouwen wordt wel een traject. Maar ben allang weer blij als ik straks de trap op en af kan, normaal kan lopen en autorijden

gaat op zich goed en voorspoedig. Is nu 3 weken terug. Maandag een brace met gewricht. Die gaat voor 2 weken op 30 graden, daarna 2 weken op 60 graden en daarna naar 90. Maar moet nog zeker 6 weken echt uitkijken met kracht zetten. Anders kan de pees weer scheuren. Je kan helemaal herstellen maar wel tijd nodig.

Straks weer vertrouwen en kracht opbouwen wordt wel een traject. Maar ben allang weer blij als ik straks de trap op en af kan, normaal kan lopen en autorijden
Mooi om te horen dat het beter gaat. alles komt goed :flexbiceps:

Ola! Komen deze nog binnenkort terug? :)

Drooggeroosterde Gemengde Noten

• Like
Waarderingen: Boca
Hey René,
Al zicht erop wanneer de citrus bergamot weer in assortiment is?

Als er iets wat langer duurt is er altijd een reden anders komt het op tijd. Hoor denk vandaag meer
Top.
Een tijdje terug had ik wat supplementen aangeraden om in jullie assortiment op te nemen en inmiddels in magnesium bisglycinaat opgenomen en ik heb hem ook al besteld. Is er nog gekeken naar berberine?

Terug
Naar boven