MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Man wat een pech, succes!
Al ben ik wel benieuwd welke auto 1.5 jaar wachten waard was!

Sterkte en een spoedig herstel toegewenst René

Hey René, dat is dikke pech. spoedig herstel gewenst :flexbiceps:

sexy-verpleegster-kostuum-rood.jpg

Beterschap René, spoedig herstel gewenst!

Hey XXL,
Ik vind deze niet meer terug op jullie site.
Kijk ik niet goed?

Bijlagen

• IMG_20231016_135300.jpg
    IMG_20231016_135300.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 43
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42.247

Sterkte? Heb ik iets gemist?

Pittig René! Spoedig herstel gewenst!
Gelukkig ben je in goede handen 🥰

Beterschap! 🫱🏻‍🫲🏼

Wat een pechvogel ben je René
van harte beterschap!!
Neem je tijd om te rusten, tis nie anders...

Heftig, daarmee ben je lang uit de running! Beterschap!

Heel veel sterkte met je herstel!

Jezus man! Succes met het herstel!

Sterkte met je herstel René!

Man wat een pech, succes!
Al ben ik wel benieuwd welke auto 1.5 jaar wachten waard was!

Sterkte en een spoedig herstel toegewenst René

Hey René, dat is dikke pech. spoedig herstel gewenst :flexbiceps:

sexy-verpleegster-kostuum-rood.jpg

Beterschap René, spoedig herstel gewenst!

Thanks allemaal! Snap nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren maar het is helaas wel zo. De operatie is goed gegaan, nu thuis en geen pijn meer. Wond ook netjes. Heb nu 2 spalken waardoor ik mijn benen niet kan buigen. Over 2 weken naar de polie en dan waarschijnlijk een brace met beperkte buiging in de knie. Voor ik kan lopen zonder krukken gaat echt wel even duren. Denk zeker 6 weken. Mogelijk over 2 weken rustig aan beginnen met fysio therapie. Ken meer mensen die dit hebben gehad en je kan gewoon volledig herstellen maar gaat zeker 9 maanden duren voordat je weer bent waar je was. Het is niet anders en maak er het beste van. De komende weken zit in elk geval thuis...

Ik ging een Porsche 911 GT3RS halen. Echt en fantastische auto. Twee dagen met op het circuit gereden en is echt bizar hoe snel je door een bocht kan (door de downforce).

Thanks allemaal! Snap nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren maar het is helaas wel zo. De operatie is goed gegaan, nu thuis en geen pijn meer. Wond ook netjes. Heb nu 2 spalken waardoor ik mijn benen niet kan buigen. Over 2 weken naar de polie en dan waarschijnlijk een brace met beperkte buiging in de knie. Voor ik kan lopen zonder krukken gaat echt wel even duren. Denk zeker 6 weken. Mogelijk over 2 weken rustig aan beginnen met fysio therapie. Ken meer mensen die dit hebben gehad en je kan gewoon volledig herstellen maar gaat zeker 9 maanden duren voordat je weer bent waar je was. Het is niet anders en maak er het beste van. De komende weken zit in elk geval thuis...

Ik ging een Porsche 911 GT3RS halen. Echt en fantastische auto. Twee dagen met op het circuit gereden en is echt bizar hoe snel je door een bocht kan (door de downforce).
wauw... sterkte en een spoedig herstel gewenst

met je laptopje kan je veel doen Réne, thuis, haha
en je hebt een goed team achter je
wel enkele keren blijven bewegen, elke dag, anders wordt je zo stijf als een plank
goed eten bevorderd je herstel, maar hou je gewicht in de gaten, de vreetdagen komen dr aan :)

Als je iemand zoekt om hem in te rijden tijdens je herstel....

Sterkte, een blessure die ik vaker gezien heb en waarvan je best snel zult herstellen :flexbiceps:

Sterkte René! 💪

HGH, Bpc en tb500 @XXL Nutrition en je bent zo weer in de running. Maatje van mij heeft 6 weken zijn quad afgescheurd en doet nu al weer boxsquats.

Van harte beterschap!! en dan heb je nu wel tijd voor het volgende:
Ik ben nu al enige maanden een zeer gewaardeerd lid van het testpanel, ben er ook hartstikke trots op dat ik uitverkoren ben zegmaar, zit er elke dag ook helemaal klaar voor en ben er echt 100% klaar voor om te testen.
Maar tot heden niets ontvangen helaas.
Dus mijn vraag is wanneer komen die dozen met supps en om hoeveel dozen gaat het dat ik daar ruimte voor ga maken in mijn garage?

• #42.257
Van harte beterschap!! en dan heb je nu wel tijd voor het volgende:
Ik ben nu al enige maanden een zeer gewaardeerd lid van het testpanel, ben er ook hartstikke trots op dat ik uitverkoren ben zegmaar, zit er elke dag ook helemaal klaar voor en ben er echt 100% klaar voor om te testen.
Maar tot heden niets ontvangen helaas.
Dus mijn vraag is wanneer komen die dozen met supps en om hoeveel dozen gaat het dat ik daar ruimte voor ga maken in mijn garage?
ik heb geen idee. hoorde laatst voor het eerst dat we een testpanel hebben. Reageert er ook niemand op de email?

• #42.260
Jep exact hetzelfde wat jij hebt, alleen dan aan één been. Voorzichtigheid blijft geboden natuurlijk maar hij is 42 en bizar snel hersteld er door.
ja zeker snel! 31 oktober op controle dan krijg ik een brace met wat bewegingsruimte op de knie. Moet oppassen dat de pees weer knapt want dat is het laatste wat je wilt

Terug
Naar boven